We komen er veel en moeten bijna altijd veel te lang wachten. Meer personeel achter de balie zou wenselijk zijn. We komen er al vele jaren meerdere keren per maand en bijna alle medewerkers doen alsof je er voor de eerste komt. Onpersoonlijk, geen teken van herkenning, jammer.
Daarnaast worden de medicijnen die men regelmatig gebruikt van te voren klaar gemaakt en dan krijg je een mail dat je het op kunt halen. Alleen veel te vroeg, thuis ben je nog niet halverwege met de medicijnenvoorraad. Ondanks dat we dat al eens aangegeven hebben.
Dus wij behoren tot de ontevreden klanten en overwegen zelfs naar een andere apotheek te gaan, maar deze is lekker kort bij en andere apotheken schijnen ook al niet veel beter te zijn.
1.0
Bevorderen juist gebruik van Geneesmiddelen (1=Nooit, 4=Altijd)
Voldoende informatieverstrekking (1=Nee, 4=Ja)
Deskundigheid (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Privacy (1=Nooit, 10=Altijd)
Bejegening (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Begrijpelijkheid informatieverstrekking over geneesmiddelen (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Klant van Apotheek Slangenbeek
|
Zorgvuldig en goede service
8.0
Deskundigheid (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Voldoende informatieverstrekking (1=Nee, 4=Ja)
Bevorderen juist gebruik van Geneesmiddelen (1=Nooit, 4=Altijd)
Begrijpelijkheid informatieverstrekking over geneesmiddelen (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Bejegening (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Privacy (1=Nooit, 10=Altijd)
Klant van Apotheek Slangenbeek
|
uitstekend
9.0
Begrijpelijkheid informatieverstrekking over geneesmiddelen (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Privacy (1=Nooit, 10=Altijd)
Voldoende informatieverstrekking (1=Nee, 4=Ja)
Bevorderen juist gebruik van Geneesmiddelen (1=Nooit, 4=Altijd)
Bejegening (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Deskundigheid (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Klant van Apotheek Slangenbeek
|
Goed
9.0
Bejegening (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Deskundigheid (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Privacy (1=Nooit, 10=Altijd)
Voldoende informatieverstrekking (1=Nee, 4=Ja)
Begrijpelijkheid informatieverstrekking over geneesmiddelen (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Klant van Apotheek Slangenbeek
|
Goed!
7.0
Bevorderen juist gebruik van Geneesmiddelen (1=Nooit, 4=Altijd)
Deskundigheid (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Voldoende informatieverstrekking (1=Nee, 4=Ja)
Privacy (1=Nooit, 10=Altijd)
Bejegening (1=helemaal niet, 10=helemaal)
Begrijpelijkheid informatieverstrekking over geneesmiddelen (1=helemaal niet, 10=helemaal)
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|We komen er veel en moeten bijna altijd veel te lang wachten. Meer personeel achter de balie zou wenselijk zijn. We komen er al vele jaren meerdere keren per maand en bijna alle medewerkers doen alsof je er voor de eerste komt. Onpersoonlijk, geen teken van herkenning, jammer.
Daarnaast worden de medicijnen die men regelmatig gebruikt van te voren klaar gemaakt en dan krijg je een mail dat je het op kunt halen. Alleen veel te vroeg, thuis ben je nog niet halverwege met de medicijnenvoorraad. Ondanks dat we dat al eens aangegeven hebben.
Dus wij behoren tot de ontevreden klanten en overwegen zelfs naar een andere apotheek te gaan, maar deze is lekker kort bij en andere apotheken schijnen ook al niet veel beter te zijn.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Zorgvuldig en goede service
Klant van Apotheek Slangenbeek
|uitstekend
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed!