Klik hier om je antwoord te annuleren.
15 april 2014
De medewerkers van deze apotheek zijn zeer correct en netjes.
Correcte behandeling, vriendelijke medewerkers.
Prima...vriendelijk.....en begrip voor de situatie s over medicijnen gebruik.
goed
Jammer alleen dat via de verzekering detabletten die je gebruikt steeds weer worden veranderd..
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|De medewerkers van deze apotheek zijn zeer correct en netjes.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Correcte behandeling, vriendelijke medewerkers.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Prima...vriendelijk.....en begrip voor de situatie s over medicijnen gebruik.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|goed
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Jammer alleen dat via de verzekering detabletten die je gebruikt steeds weer worden veranderd..