Klik hier om je antwoord te annuleren.
15 april 2014
Altijd goed en snel geholpen, ook met telefonische afspraken.
Heel vriendelijk en behulpzaam. Tijd voor de mensen en je bent geen nummer.
goed en zorgvuldig. Het enige is dat je aan de balie gewoon alles kunt horen. Dat komt alleen door de opstelling van de balie
Medicatie service loopt niet perfect
prima
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Altijd goed en snel geholpen, ook met telefonische afspraken.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Heel vriendelijk en behulpzaam.
Tijd voor de mensen en je bent geen nummer.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|goed en zorgvuldig. Het enige is dat je aan de balie gewoon alles kunt horen. Dat komt alleen door de opstelling van de balie
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Medicatie service loopt niet perfect
Klant van Apotheek Slangenbeek
|prima