Klik hier om je antwoord te annuleren.
15 april 2014
ik heb goede ervaring met deze apotheek.
vriendelijke bejegening , alle tijd
Altijd redelijk snel geholpen. Geen problemen. Goede apotheek
Meestal correcte omgang. Soms langere wachttijden dan gewenst
prima
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|ik heb goede ervaring met deze apotheek.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|vriendelijke bejegening , alle tijd
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Altijd redelijk snel geholpen. Geen problemen.
Goede apotheek
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Meestal correcte omgang. Soms langere wachttijden dan gewenst
Klant van Apotheek Slangenbeek
|prima