Klik hier om je antwoord te annuleren.
15 april 2014
Fijne apotheek!
Ik ben tevreden. ik kan altijd terecht voor vragen en als iets onduidelijk is mbt recept en mijn verhaal wordt dit gecheckt. Zo bleek een fout bij huisarts snel opgelost.
Prima, snelle afhandeling!
Goed.
ben zeer tevreden over onze apotheek !
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Fijne apotheek!
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Ik ben tevreden. ik kan altijd terecht voor vragen en als iets onduidelijk is mbt recept en mijn verhaal wordt dit gecheckt. Zo bleek een fout bij huisarts snel opgelost.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Prima, snelle afhandeling!
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|ben zeer tevreden over onze apotheek !