Klik hier om je antwoord te annuleren.
16 april 2014
Ik ben overgestapt van een apotheek in de stad naar de Slangenbeek omdat dit in mijn wijk is dus lekker dichtbij. Maar het is er altijd druk en vaak zijn de wachttijden behoorlijk lang. Jammer
Slecht:Niet klantvriendelijk, onpersoonlijke behandeling en veel te lange wachttijden. Het lijkt net of het hun totaal niet interesseert.
Ben tevreden met mijn apotheek.
Goed te vreden.
Prima. Gesprekken van anderen zijn altijd te horen. Zelf heb ik daar geen last van. Is we een aandachtspuntje
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Ik ben overgestapt van een apotheek in de stad naar de Slangenbeek omdat dit in mijn wijk is dus lekker dichtbij. Maar het is er altijd druk en vaak zijn de wachttijden behoorlijk lang. Jammer
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Slecht:Niet klantvriendelijk, onpersoonlijke
behandeling en veel te lange wachttijden.
Het lijkt net of het hun totaal niet interesseert.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Ben tevreden met mijn apotheek.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Goed te vreden.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Prima. Gesprekken van anderen zijn altijd te horen. Zelf heb ik daar geen last van. Is we een aandachtspuntje