Klik hier om je antwoord te annuleren.
15 april 2014
Zeer service gericht.
Te veel wisselende medicatiemerken met lastige bijwerkingen lange wachttijden in de apotheek geen privacy iedereen kan meeluisteren er zijn aardige en zeer onvriendelijke medewerkers
Het is een prettige apotheek waar je met je vragen goed terecht kan.
ben tevreden.
Redelijk tot goed
Rubriek
Welk rapportcijfer geef je in het algemeen aan deze apotheek?
Kunt u een oordeel geven over de volgende onderdelen
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
642 Reviews Plaats review
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Zeer service gericht.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Te veel wisselende medicatiemerken met lastige bijwerkingen lange wachttijden in de apotheek geen privacy iedereen kan meeluisteren er zijn aardige en zeer onvriendelijke medewerkers
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Het is een prettige apotheek waar je met je vragen goed terecht kan.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|ben tevreden.
Klant van Apotheek Slangenbeek
|Redelijk tot goed