Recent een gebruikte audi q4 etron gekocht bij een ander bedrijf.
Vanwege een storing van het navigatie systeem adviseerde de verkoper mij om naar wealer heerlen te gaan.
Ik was daar nog nooit geweest.
Wat een service!
Wat een behulpzaamheid!
M.n. de heer P.Stevelmans heeft zich super ingezet om dit euvel te verhelpen en meet dan dat,veel meer.
Hij heeft mij diverse slimmigheden van het systeem uitgelegd.
Met de nodige humor vond ik het zeer aangenaam om met wealer en Stevelmans in kontakt te zijn geweest.
Ik ben van mening dat menig ander bedrijf hier een voorbeeld aan kan nemen.
Nogmaals chapeau!!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Dré
|
Ben door Wealer Audi Heerlen én Venlo vriendelijk, voortvarend en professioneel geholpen wat betreft mijn Audi TT. Mails en apps werden steeds snel beantwoord. Dus zéér tevreden over beide vestigingen.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Zonnebloem
|
Wealer Heerlen,
Ten eerste de klantvriendelijkheid, 3de keer dat ik met pijn en moeite geholpen word bij dit bedrijf.
Ten tweede hebben ze mijn auto gerepareerd maar 2 weken later heb ik hetzelfde probleem terug. Terwijl ik nog garantie heb op de auto viel deze montage onder 'slijtage'
Ten derde afspraak maken duurt zeker 4 weken voor je aan de beurt bent.
Mensen wat er werken lopen allemaal op hun lip bah sagarijnig volk daar. Voor mij geen wealer heerlen meer.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Martien
|
Een onderhoudsbeurt kan pas na 8 weken plaats vinden, er word belooft om de wachttijd korter te maken, hier word niets aan gedaan.. Dit is mijn laatste klacht, voorheen al tegen meer niet klant vriendelijke acties gedaan,
Bv nieuwe baterij (merkloos) laten zitten in de autosleutel voor 5 euro, terwijl merkbaterij te krijgen voor de helft van de prijs. De geleverde baterij was al binnen 1 jaar weer leeg.
Verder door Seat mijn seat uitgezet en als een goedmakertje een app my seat die niet werkt. Bij de medewerkers van Wealer Seat geven ze het advies om de klacht bij Seat Nederland contact op te nemen.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jeffrey
|
Breng uw auto NOOIT naar Wealer als U waar wilt voor Uw geld!! Er wordt gewoon imitatie-troep opgeschroefd, heb het met eigen ogen gezien. Maar wel orginele onderdelen betalen. Je wordt gewoon besodemieterd door een ‘groot’ dealer bedrijf als dit. Heb nog nooit zo’n minkukels meegemaakt. Jullie moeten je DOEP schamen!!!!!!
13 Reviews Plaats review
John
|Recent een gebruikte audi q4 etron gekocht bij een ander bedrijf.
Vanwege een storing van het navigatie systeem adviseerde de verkoper mij om naar wealer heerlen te gaan.
Ik was daar nog nooit geweest.
Wat een service!
Wat een behulpzaamheid!
M.n. de heer P.Stevelmans heeft zich super ingezet om dit euvel te verhelpen en meet dan dat,veel meer.
Hij heeft mij diverse slimmigheden van het systeem uitgelegd.
Met de nodige humor vond ik het zeer aangenaam om met wealer en Stevelmans in kontakt te zijn geweest.
Ik ben van mening dat menig ander bedrijf hier een voorbeeld aan kan nemen.
Nogmaals chapeau!!
Dré
|Ben door Wealer Audi Heerlen én Venlo vriendelijk, voortvarend en professioneel geholpen wat betreft mijn Audi TT. Mails en apps werden steeds snel beantwoord. Dus zéér tevreden over beide vestigingen.
Zonnebloem
|Wealer Heerlen,
Ten eerste de klantvriendelijkheid, 3de keer dat ik met pijn en moeite geholpen word bij dit bedrijf.
Ten tweede hebben ze mijn auto gerepareerd maar 2 weken later heb ik hetzelfde probleem terug. Terwijl ik nog garantie heb op de auto viel deze montage onder 'slijtage'
Ten derde afspraak maken duurt zeker 4 weken voor je aan de beurt bent.
Mensen wat er werken lopen allemaal op hun lip bah sagarijnig volk daar. Voor mij geen wealer heerlen meer.
Martien
|Een onderhoudsbeurt kan pas na 8 weken plaats vinden, er word belooft om de wachttijd korter te maken, hier word niets aan gedaan.. Dit is mijn laatste klacht, voorheen al tegen meer niet klant vriendelijke acties gedaan,
Bv nieuwe baterij (merkloos) laten zitten in de autosleutel voor 5 euro, terwijl merkbaterij te krijgen voor de helft van de prijs. De geleverde baterij was al binnen 1 jaar weer leeg.
Verder door Seat mijn seat uitgezet en als een goedmakertje een app my seat die niet werkt. Bij de medewerkers van Wealer Seat geven ze het advies om de klacht bij Seat Nederland contact op te nemen.
Jeffrey
|Breng uw auto NOOIT naar Wealer als U waar wilt voor Uw geld!! Er wordt gewoon imitatie-troep opgeschroefd, heb het met eigen ogen gezien. Maar wel orginele onderdelen betalen. Je wordt gewoon besodemieterd door een ‘groot’ dealer bedrijf als dit. Heb nog nooit zo’n minkukels meegemaakt. Jullie moeten je DOEP schamen!!!!!!