Op vrijdag 5 september hebben wij met onze Ford cabrio een ommetje gemaakt. Toen we de kap sloten ,ontdekten we dat het achterraampje (achter de bijrijder) niet sloot. Wij zijn naar de Ford garage in Heerlen gereden. De auto werd in ontvangst genomen en er zou naar gekeken worden. Op dinsdag kregen we telefonisch te horen ,van de Ford garage ,dat het euvel moeilijk was; ze moesten veel plaatmateriaal in de deur weghalen om bij het raampje te komen, de onderdelen hadden ze niet in huis. We hebben gevraagd of ze eventueel het raampje konden fixeren zodat we konden rijden.
Wij konden de materialen aanschaffen via Ebay en de garage zou het verder monteren. De auto zou tot aan die tijd gedemonteerd blijven zodat we geen dubbele kosten zou hebben. Wij hebben een bericht terug gestuurd met de vraag wat we precies moesten bestellen. Geen antwoord, maar op vrijdag 12 september ontvingen wij laat in de middag een bericht dat de auto klaar was en dat we hem konden ophalen. Het raampje was gefixeerd, maar we mochten het dak nooit meer open maken. Ze hadden het dak ook gefixeerd!! De rekening bedraagt E 700,- !!!
De balie medewerker R.W. zei ook nog dat ze de repartie konden verrichten maar dan zonder garantie of het zou werken. Dus onder de streep: E700,- (nu de rekening) + E400,- onderdelen+ opnieuw minimaal E 700,- montage= E 1800,- en niet eens weten of het goed gerepareerd zou worden.
Na 8 weken over en weer hebben we uiteindelijk onze cabrio opgehaald. De manager was niet aanwezig; de automonteur was ziek?! Tot onze grote schrik was het raam gefixeerd met ducktape!!!! Ze hebben 7 uur nodig gehad om een raampje vast te zetten met ducktape.
Ze dreigden ook nog eens met E20,- per dag voor parkeerkosten wanneer we niet op tijd zouden ophalen....
We zijn daar meer dan 30 jaar vaste klanten geweest.
Het is duidelijk geen JOS BOGMANS meer.
Blijf daar weg!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Henk Thevissen
|
Ben voor 2 weken geweest voor een nieuwe Ford, wilden mijn Ford (5 jaar oud) niet inruilen maar werd op een site gezet waar handelaren op de auto kunnen bieden, heb inmiddels 3 keer gebeld hoe ver ze ermee waren, geen enkele reactie,
Geweldig Hekkert, goed bezig,
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Nico
|
Vandaag mijn Ford Kuga opgehaald , nadat ik er eentje in filiaal Heerlen had zien staan en de aankoop al geregeld had zag ik dezelfde maar een jaar jonger in Filiaal Maastricht.Verkoper Emil gebeld en die heeft alles ter tevredenheid geregeld.Heeft zich echt de moeite gedaan Top Service , ben er echt blij mee!!!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
John
|
Vorige week vrijdag onze auto voor reparatie diverse kabelbreuken opgehaald. Helemaal niet tevreden over. Garage gebeld en contact gehad met Demi Janssen over de garantie. Geen probleem meneer, komt u maar langs zullen ze er tussendoor wel even naar kijken. Vandaag vrijdag 10 januari uurtje eerder klaar met werken, dus snel even langs garage. Het was de bedoeling dat ik op maandag 13 januari tussen 9.00 en 16.00 zou langskomen, zo had Demi mij ingepland maar dan moet ik voor de zoveelste keer mijn werk verzuimen. Mannen aan de balie geloofden mij niet dat Demi dat gezegd had. Later in de agenda te hebben nagekeken bleek dat Demi dit zeer zeker had gepland. Nagevraagd of dit in de garantie viel wist de baliemedewerker mij niet te vertellen maar ver vooruit te kijken door de baliemedewerker werdt mij verteld dat wanneer het motortje van de achter ruitenwisser defect zou zijn, zou mij dit €423,- kosten. Maar had al €484,20 betaald voor de vervanging van de kabelboom. Andere optie was motortje van niet Opelmerk kosten €121,- maar met erin zetten kosten totaal rond de €200,- Geld zat zeg ik maar. Ben wel klaar met Hekkert Heerlen. Service is helemaal NUL. Hoop wanneer cliënten dit lezen zich even goed navragen of ze deze garage houder nog kunnen vertrouwen. Geen groetjes: boze John, maar dat zal jullie wel geen bal jeuken.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Arno Boersma
|
Vanochtend had ik een afspraak voor de APK van onze Peugeot met het kenteken Vxx-xx-D bij garage Hekkert in Heerlen.
Ik heb de bus daar rond 08:10 op het terrein neergezet en binnen de sleutel afgegeven, de bus was toen onbeschadigd.
Rond 9 uur ontving ik de sleutel retour met de mededeling dat de bus gereed was, toen ik bij de bus kwam viel mij meteen op dat er een grote verse deuk in het paneel naast de bestuurdersdeur zat (zie foto).
Ik ben dit direct binnen gaan melden, waarna de chef werkplaats kwam met een document waar 2 foto’s op staan en mij mededeelde dat de schade reeds voor start werkzaamheden aanwezig en gefotografeerd was.(zie bijlage)
Foto 1 bewijs van het afdekken van het interieur, foto genomen om 08:36.
Foto 2 bewijs van de reeds aanwezige deuk voor start werkzaamheden, foto genomen om 08:54.
Volgens de werkplaatsorder is start werkzaamheden 08:28, dit komt overeen met de genomen foto van het interieur om 08:36.
Werkzaamheden gereed volgens order 09:02, tijdstip afmelden bij RDW 08:56 de foto van de deuk die er zogenaamd al inzat is dus na de werkzaamheden toegevoegd.
Daarbij is het een verse droge schade, duidelijk te zien op de foto. Als de schade reeds aanwezig was geweest was deze niet droog geweest aangezien het vannacht en vanochtend regende.
Ik ben bij Hekkert Heerlen tegen een muur van onbegrip aangelopen, van de leidinggevenden was zogenaamd niemand aanwezig.
En het was niet hun verantwoordelijkheid als er op hun terrein schade aan een voertuig ontstaat.
11 Reviews Plaats review
Marianne
|Op vrijdag 5 september hebben wij met onze Ford cabrio een ommetje gemaakt. Toen we de kap sloten ,ontdekten we dat het achterraampje (achter de bijrijder) niet sloot. Wij zijn naar de Ford garage in Heerlen gereden. De auto werd in ontvangst genomen en er zou naar gekeken worden. Op dinsdag kregen we telefonisch te horen ,van de Ford garage ,dat het euvel moeilijk was; ze moesten veel plaatmateriaal in de deur weghalen om bij het raampje te komen, de onderdelen hadden ze niet in huis. We hebben gevraagd of ze eventueel het raampje konden fixeren zodat we konden rijden.
Wij konden de materialen aanschaffen via Ebay en de garage zou het verder monteren. De auto zou tot aan die tijd gedemonteerd blijven zodat we geen dubbele kosten zou hebben. Wij hebben een bericht terug gestuurd met de vraag wat we precies moesten bestellen. Geen antwoord, maar op vrijdag 12 september ontvingen wij laat in de middag een bericht dat de auto klaar was en dat we hem konden ophalen. Het raampje was gefixeerd, maar we mochten het dak nooit meer open maken. Ze hadden het dak ook gefixeerd!! De rekening bedraagt E 700,- !!!
De balie medewerker R.W. zei ook nog dat ze de repartie konden verrichten maar dan zonder garantie of het zou werken. Dus onder de streep: E700,- (nu de rekening) + E400,- onderdelen+ opnieuw minimaal E 700,- montage= E 1800,- en niet eens weten of het goed gerepareerd zou worden.
Na 8 weken over en weer hebben we uiteindelijk onze cabrio opgehaald. De manager was niet aanwezig; de automonteur was ziek?! Tot onze grote schrik was het raam gefixeerd met ducktape!!!! Ze hebben 7 uur nodig gehad om een raampje vast te zetten met ducktape.
Ze dreigden ook nog eens met E20,- per dag voor parkeerkosten wanneer we niet op tijd zouden ophalen....
We zijn daar meer dan 30 jaar vaste klanten geweest.
Het is duidelijk geen JOS BOGMANS meer.
Blijf daar weg!!
Henk Thevissen
|Ben voor 2 weken geweest voor een nieuwe Ford, wilden mijn Ford (5 jaar oud) niet inruilen maar werd op een site gezet waar handelaren op de auto kunnen bieden, heb inmiddels 3 keer gebeld hoe ver ze ermee waren, geen enkele reactie,
Geweldig Hekkert, goed bezig,
Nico
|Vandaag mijn Ford Kuga opgehaald , nadat ik er eentje in filiaal Heerlen had zien staan en de aankoop al geregeld had zag ik dezelfde maar een jaar jonger in Filiaal Maastricht.Verkoper Emil gebeld en die heeft alles ter tevredenheid geregeld.Heeft zich echt de moeite gedaan Top Service , ben er echt blij mee!!!
John
|Vorige week vrijdag onze auto voor reparatie diverse kabelbreuken opgehaald. Helemaal niet tevreden over. Garage gebeld en contact gehad met Demi Janssen over de garantie. Geen probleem meneer, komt u maar langs zullen ze er tussendoor wel even naar kijken. Vandaag vrijdag 10 januari uurtje eerder klaar met werken, dus snel even langs garage. Het was de bedoeling dat ik op maandag 13 januari tussen 9.00 en 16.00 zou langskomen, zo had Demi mij ingepland maar dan moet ik voor de zoveelste keer mijn werk verzuimen. Mannen aan de balie geloofden mij niet dat Demi dat gezegd had. Later in de agenda te hebben nagekeken bleek dat Demi dit zeer zeker had gepland. Nagevraagd of dit in de garantie viel wist de baliemedewerker mij niet te vertellen maar ver vooruit te kijken door de baliemedewerker werdt mij verteld dat wanneer het motortje van de achter ruitenwisser defect zou zijn, zou mij dit €423,- kosten. Maar had al €484,20 betaald voor de vervanging van de kabelboom. Andere optie was motortje van niet Opelmerk kosten €121,- maar met erin zetten kosten totaal rond de €200,- Geld zat zeg ik maar. Ben wel klaar met Hekkert Heerlen. Service is helemaal NUL. Hoop wanneer cliënten dit lezen zich even goed navragen of ze deze garage houder nog kunnen vertrouwen. Geen groetjes: boze John, maar dat zal jullie wel geen bal jeuken.
Arno Boersma
|Vanochtend had ik een afspraak voor de APK van onze Peugeot met het kenteken Vxx-xx-D bij garage Hekkert in Heerlen.
Ik heb de bus daar rond 08:10 op het terrein neergezet en binnen de sleutel afgegeven, de bus was toen onbeschadigd.
Rond 9 uur ontving ik de sleutel retour met de mededeling dat de bus gereed was, toen ik bij de bus kwam viel mij meteen op dat er een grote verse deuk in het paneel naast de bestuurdersdeur zat (zie foto).
Ik ben dit direct binnen gaan melden, waarna de chef werkplaats kwam met een document waar 2 foto’s op staan en mij mededeelde dat de schade reeds voor start werkzaamheden aanwezig en gefotografeerd was.(zie bijlage)
Foto 1 bewijs van het afdekken van het interieur, foto genomen om 08:36.
Foto 2 bewijs van de reeds aanwezige deuk voor start werkzaamheden, foto genomen om 08:54.
Volgens de werkplaatsorder is start werkzaamheden 08:28, dit komt overeen met de genomen foto van het interieur om 08:36.
Werkzaamheden gereed volgens order 09:02, tijdstip afmelden bij RDW 08:56 de foto van de deuk die er zogenaamd al inzat is dus na de werkzaamheden toegevoegd.
Daarbij is het een verse droge schade, duidelijk te zien op de foto. Als de schade reeds aanwezig was geweest was deze niet droog geweest aangezien het vannacht en vanochtend regende.
Ik ben bij Hekkert Heerlen tegen een muur van onbegrip aangelopen, van de leidinggevenden was zogenaamd niemand aanwezig.
En het was niet hun verantwoordelijkheid als er op hun terrein schade aan een voertuig ontstaat.