In oktober kochten we een eetkamerset bij Sanders.
We werden goed geholpen in de winkel en kregen antwoord op al onze vragen.
Tijdens de wachttijd werd de levering 1x uitgesteld.
We werden hier telefonisch van op de hoogte gebracht, dus dit was geen enkel probleem.
De levering verliep vlekkeloos.
De leveranciers hebben de meubels op hun plaats gezet en uitgepakt.
Elk meubel werd geïnspecteerd en er werden zelfs nog details aangepakt (aanschroeven van scharnieren).
Op en top!
Hopelijk kunnen we lang genieten van deze prachtige meubels!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Wels
|
In 2013 bank gekocht met 5 jaar garantie. Vorig jaar begon bekleding los te komen op een van de kussens. Gemeld bij klantenservice met foto's. Garantie afgewezen omdat ik het niet snel genoeg had gemeld, de beschadiging zat er al een week of 4. Belachelijk maar ik had geen zin en energie om er verder achteraan te gaan.
Ondertussen laat de bekleding overal los en ergens anders een nieuw bankstel gekocht.
Deze review hadden ze nog te goed van me.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bea Frijters
|
Mensen koop hier niks draag krijg je heel veel spijt van.In februari een bed gekocht van 4000,- na veel ellende zouden ze vandaag weer komen bellen ze net ,KOMEM WEER NIET. Als je geld terug wil moet je dit schriftelijk doen.***. nu maar weer wachten mss volgend jaar??????
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan van den Bongard
|
De bezorging was waardeloos.Ondanks verzoek in winkel en aan hem was hij niet bereid de oude bank een paar meter te verplaatsen.Toen maar zelf gedaan met de andere bezorger !Die botte bezorger kost jullie omzet!!!!
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Margret
|
Het personeel was erg opdringerig en toen wij weg gingen zei een van de verkopers dat er een sensor op de deur zat en deze dicht zou gaan omdat wij niets gekocht hadden ik vind dit zeer kwalijk dus nooit meer naar Sanders meubelzaak UTRECHT
46 Reviews Plaats review
Stijn Blokken
|In oktober kochten we een eetkamerset bij Sanders.
We werden goed geholpen in de winkel en kregen antwoord op al onze vragen.
Tijdens de wachttijd werd de levering 1x uitgesteld.
We werden hier telefonisch van op de hoogte gebracht, dus dit was geen enkel probleem.
De levering verliep vlekkeloos.
De leveranciers hebben de meubels op hun plaats gezet en uitgepakt.
Elk meubel werd geïnspecteerd en er werden zelfs nog details aangepakt (aanschroeven van scharnieren).
Op en top!
Hopelijk kunnen we lang genieten van deze prachtige meubels!
Wels
|In 2013 bank gekocht met 5 jaar garantie. Vorig jaar begon bekleding los te komen op een van de kussens. Gemeld bij klantenservice met foto's. Garantie afgewezen omdat ik het niet snel genoeg had gemeld, de beschadiging zat er al een week of 4. Belachelijk maar ik had geen zin en energie om er verder achteraan te gaan.
Ondertussen laat de bekleding overal los en ergens anders een nieuw bankstel gekocht.
Deze review hadden ze nog te goed van me.
Bea Frijters
|Mensen koop hier niks draag krijg je heel veel spijt van.In februari een bed gekocht van 4000,- na veel ellende zouden ze vandaag weer komen bellen ze net ,KOMEM WEER NIET. Als je geld terug wil moet je dit schriftelijk doen.***. nu maar weer wachten mss volgend jaar??????
Jan van den Bongard
|De bezorging was waardeloos.Ondanks verzoek in winkel en aan hem was hij niet bereid de oude bank een paar meter te verplaatsen.Toen maar zelf gedaan met de andere bezorger !Die botte bezorger kost jullie omzet!!!!
Margret
|Het personeel was erg opdringerig en toen wij weg gingen zei een van de verkopers dat er een sensor op de deur zat en deze dicht zou gaan omdat wij niets gekocht hadden ik vind dit zeer kwalijk dus nooit meer naar Sanders meubelzaak UTRECHT