Ik heb drie maanden geleden een kast gekocht bij Sanders meubelstad. Ineens is bij een van de kastdeuren door te korte schroeven of verkeerde montage een scharnier hengsel uit de sponning gescheurd. Ik heb hier melding van gemaakt en foto’s verstuurd. Sanders gaf aan dat het geen constructiefout is en wil het wel herstellen maar berekent daar € 90,- voor. Ik ben het daar niet mee eens. Het gaat hier niet om een constructiefout maar om ondeugdelijke manier van monteren. Van de twee scharnieren is er maar een uitgescheurd. Als er mijnerzijds te veel kracht is gebruikt dan verwacht ik dat allebei de scharnieren uit de sponning gaan. Ik ga er nog steeds van uit dat het een fout is van Sanders. Verder geeft Sanders aan dat de ontstane schade aan de kast door invloeden van buiten af komen. Tja! Een deur open of dicht doen is zeker invloeden van buitenaf. Bij de verkoop hebben ze me niet verteld dat je dat niet mocht.
Waarom moet je bij DMG als consument steeds harder aan de bel trekken om je gelijk te krijgen? Een goed werkend aftersales of klantenservice is altijd een beter reclame dan een tweederangs voetbalclub te sponseren.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ljdhvaehjyskf
|
enige tijd geleden er een tafel gekocht nu valt hij aan de onderkant uit elkaar. contact gezocht met sanders aangezien we 5 jaar garantie op de tafel hebben. maar zij zeggen dood leuk niet ons probleem hadden we eerder mee moeten komen. ik koop hier nooit meer ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vondenhogg
|
voor kwaliteit en zo dus ook van de bank van sanders meubelstad kwaliteit verwachte. Echter na amper 3 jaar is het patroon in stof op zitplek afgesleten.
Mijn moeder woont alleen en is zelden thuis en al helemaal geen bank hang type. Dat een bank met zo weigig gebruik reeds versleten uitziet is erg. Nog erger is dat de expertise van garantie zich er achter schuilt dat dit normale slijtage is.
Ik zou nooit meer betalen voor kwaliteit die niet gewaarborgd wordt door sanders meubelstad. Heerlen Ronduit teleurstellend
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mahi
|
FRAUDULENT sales,
DAMAGED/DEFECT product
INSANE/USELESS service
We accidentally got caught up with Sanders/DMG store. We have been totally cheated by their fraudulent sales person who spoke so sweet and sold a Sofa of € 5000+ with false promises. Right after signing the order, the sales person exhibited real colors. From very second day, we have several times requested to cancel our order which they didn’t and forced to accept the order. Finally after waiting for more than 10 weeks, they thrown the incorrect and damaged Sofa at our home an ran away with full payment. After that time they service team is talking very rude and arrogant and not responding properly. We now we have initiated the legal process to deal with them..
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
M
|
Wij hebben een bank van Sanders. Al snel merkten we dat het chaise longue deel heel erg inzakte. Hierover hebben we contact opgenomen. Dit valt buiten de garantie, want het heeft een oorzaak van ‘buitenaf’: er op zitten. Er op zitten is een oorzaak van buitenaf en dit mag je niet doen van Sanders, kennelijk. We kregen een tegemoetkoming en hoefde ‘maar’ 130€ te betalen om het te laten maken. Nog geen 3 maanden later is de bank weer ingezakt, dus wij hebben opnieuw contact opgenomen: zelfde verhaal. We hadden de kussens moeten opschudden. Dit heb ik herhaaldelijk geprobeerd, maar het blijft misgaan. Wat een slechte kwaliteit! Wat een slechte service!
46 Reviews Plaats review
NietBlij
|Ik heb drie maanden geleden een kast gekocht bij Sanders meubelstad. Ineens is bij een van de kastdeuren door te korte schroeven of verkeerde montage een scharnier hengsel uit de sponning gescheurd. Ik heb hier melding van gemaakt en foto’s verstuurd. Sanders gaf aan dat het geen constructiefout is en wil het wel herstellen maar berekent daar € 90,- voor. Ik ben het daar niet mee eens. Het gaat hier niet om een constructiefout maar om ondeugdelijke manier van monteren. Van de twee scharnieren is er maar een uitgescheurd. Als er mijnerzijds te veel kracht is gebruikt dan verwacht ik dat allebei de scharnieren uit de sponning gaan. Ik ga er nog steeds van uit dat het een fout is van Sanders. Verder geeft Sanders aan dat de ontstane schade aan de kast door invloeden van buiten af komen. Tja! Een deur open of dicht doen is zeker invloeden van buitenaf. Bij de verkoop hebben ze me niet verteld dat je dat niet mocht.
Waarom moet je bij DMG als consument steeds harder aan de bel trekken om je gelijk te krijgen? Een goed werkend aftersales of klantenservice is altijd een beter reclame dan een tweederangs voetbalclub te sponseren.
ljdhvaehjyskf
|enige tijd geleden er een tafel gekocht nu valt hij aan de onderkant uit elkaar. contact gezocht met sanders aangezien we 5 jaar garantie op de tafel hebben. maar zij zeggen dood leuk niet ons probleem hadden we eerder mee moeten komen. ik koop hier nooit meer ***
Vondenhogg
|voor kwaliteit en zo dus ook van de bank van sanders meubelstad kwaliteit verwachte. Echter na amper 3 jaar is het patroon in stof op zitplek afgesleten.
Mijn moeder woont alleen en is zelden thuis en al helemaal geen bank hang type. Dat een bank met zo weigig gebruik reeds versleten uitziet is erg. Nog erger is dat de expertise van garantie zich er achter schuilt dat dit normale slijtage is.
Ik zou nooit meer betalen voor kwaliteit die niet gewaarborgd wordt door sanders meubelstad. Heerlen Ronduit teleurstellend
Mahi
|FRAUDULENT sales,
DAMAGED/DEFECT product
INSANE/USELESS service
We accidentally got caught up with Sanders/DMG store. We have been totally cheated by their fraudulent sales person who spoke so sweet and sold a Sofa of € 5000+ with false promises. Right after signing the order, the sales person exhibited real colors. From very second day, we have several times requested to cancel our order which they didn’t and forced to accept the order. Finally after waiting for more than 10 weeks, they thrown the incorrect and damaged Sofa at our home an ran away with full payment. After that time they service team is talking very rude and arrogant and not responding properly. We now we have initiated the legal process to deal with them..
M
|Wij hebben een bank van Sanders. Al snel merkten we dat het chaise longue deel heel erg inzakte. Hierover hebben we contact opgenomen. Dit valt buiten de garantie, want het heeft een oorzaak van ‘buitenaf’: er op zitten. Er op zitten is een oorzaak van buitenaf en dit mag je niet doen van Sanders, kennelijk. We kregen een tegemoetkoming en hoefde ‘maar’ 130€ te betalen om het te laten maken. Nog geen 3 maanden later is de bank weer ingezakt, dus wij hebben opnieuw contact opgenomen: zelfde verhaal. We hadden de kussens moeten opschudden. Dit heb ik herhaaldelijk geprobeerd, maar het blijft misgaan. Wat een slechte kwaliteit! Wat een slechte service!