Wij hebben een jaar geleden een bankstel gekocht bij sanders wonen breda.
5000 euro heel veel geld.
Micro leder.
Nu krijg het kale plekken.
Sanders gemaild .
Foto.s moeten sturen .
Special de bank door hun laten behandelen en een reiningings set erbij gekocht.
Mooie praatjes in de winkel.
Nu een mail gehad van hun ze zien dat het meubel slijtage vertoont.
Mogelijke oorzaken zijn huidzuren (transpiratie wrijving uitdroging schoonmaakmiddelen met weekmakers.
Slijtage van stoffen valt niet binnen de cbw garantievoorwaarden.
Ik heb met geen schoonmaakmiddel op de banken gezeten.
Daarbij is het het helaas niet te herstellen.
Schrijven ze.
Koop daar niet waardeloos bedrijf.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anoniem
|
Helaas hebben wij als jong stel een hele slechte ervaring met Sanders wonen en voornamelijk hun klantenservice. Wij voelen ons bedonderd door het bewust achterhouden van informatie door dit bedrijf. Meubel geleverd, enorm slechte kwaliteit en direct netjes gemaild om deze melding te maken. Al snel bleek de optie om dit (kapotte) product kosteloos terug te sturen geen optie. Direct werd benoemd dat er 50% annuleringskosten aan vast zouden zitten, ondanks dat wij als klant niets kunnen doen aan de kwaliteit van het geleverde product. Sanders wonen benoemde dat dit volgens hun regels en de voorwaarden (vanuit het CBW-erkend bedrijf) nou eenmaal zo werkt en wij het hier maar mee moesten doen. Inhoudelijk werd er niet gereageerd op de vragen die per mail werden gesteld en ook telefonisch werden wij zonder pardon weggewuifd. Sanders wonen kon ons dan ook niet vertellen waar in de voorwaarden deze ‘regel’ vermeld stond. Het uitgangspunt van het CBW-erkend bedrijf en hiermee het belang van de consument vooropstellen is ver te zoeken, want wij zijn een hoop geld kwijt! Helaas zal onze ervaring niet veranderen, maar hopelijk door dit bericht worden toekomstige kopers hiervoor gewaarschuwd! LET OP: Slechte kwaliteit product ontvangen = je hebt je hard verdiende geld weggegooid…
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Francis
|
Alles kan behalve als je een klacht hebt dan helpen ze je niet verder en kost het je veel geld
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Delmee
|
Slechte bank geleverd, komt niet overeen met de showroom
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Anja
|
Schandalig. De meubels van mijn zus komen weken later zodat ze nu op de vloer moeten zitten. Totaal geen begrip of wat dan ook.
43 Reviews Plaats review
Majorie oosthoek
|Wij hebben een jaar geleden een bankstel gekocht bij sanders wonen breda.
5000 euro heel veel geld.
Micro leder.
Nu krijg het kale plekken.
Sanders gemaild .
Foto.s moeten sturen .
Special de bank door hun laten behandelen en een reiningings set erbij gekocht.
Mooie praatjes in de winkel.
Nu een mail gehad van hun ze zien dat het meubel slijtage vertoont.
Mogelijke oorzaken zijn huidzuren (transpiratie wrijving uitdroging schoonmaakmiddelen met weekmakers.
Slijtage van stoffen valt niet binnen de cbw garantievoorwaarden.
Ik heb met geen schoonmaakmiddel op de banken gezeten.
Daarbij is het het helaas niet te herstellen.
Schrijven ze.
Koop daar niet waardeloos bedrijf.
Anoniem
|Helaas hebben wij als jong stel een hele slechte ervaring met Sanders wonen en voornamelijk hun klantenservice. Wij voelen ons bedonderd door het bewust achterhouden van informatie door dit bedrijf. Meubel geleverd, enorm slechte kwaliteit en direct netjes gemaild om deze melding te maken. Al snel bleek de optie om dit (kapotte) product kosteloos terug te sturen geen optie. Direct werd benoemd dat er 50% annuleringskosten aan vast zouden zitten, ondanks dat wij als klant niets kunnen doen aan de kwaliteit van het geleverde product. Sanders wonen benoemde dat dit volgens hun regels en de voorwaarden (vanuit het CBW-erkend bedrijf) nou eenmaal zo werkt en wij het hier maar mee moesten doen. Inhoudelijk werd er niet gereageerd op de vragen die per mail werden gesteld en ook telefonisch werden wij zonder pardon weggewuifd. Sanders wonen kon ons dan ook niet vertellen waar in de voorwaarden deze ‘regel’ vermeld stond. Het uitgangspunt van het CBW-erkend bedrijf en hiermee het belang van de consument vooropstellen is ver te zoeken, want wij zijn een hoop geld kwijt! Helaas zal onze ervaring niet veranderen, maar hopelijk door dit bericht worden toekomstige kopers hiervoor gewaarschuwd! LET OP: Slechte kwaliteit product ontvangen = je hebt je hard verdiende geld weggegooid…
Francis
|Alles kan behalve als je een klacht hebt dan helpen ze je niet verder en kost het je veel geld
Delmee
|Slechte bank geleverd, komt niet overeen met de showroom
Anja
|Schandalig. De meubels van mijn zus komen weken later zodat ze nu op de vloer moeten zitten. Totaal geen begrip of wat dan ook.