Nooit weer een bank van Sanders. Nieuwe bank gekocht in januari 2019. Na een aantal weken begon deze al te piepen en kraken. Monteur geweest en heeft het verholpen. Nu na nog geen jaar beginnen de slijtageplekken al zichtbaar te worden. Ook te veel plooivorming in het rug en zitgedeelte. Deuken in de armleuning. Sanders doet dit af als gebruikssporen. Na een jaar? Hoe moet deze bank er over twee jaar wel niet uitzien. Dus mijn conclusie: leuke praatjes tijdens de verkoop maar verder garantie tot aan de deur. Wel de deur van het Sanders filiaal zo te merken
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob Frischen
|
Dit bedrijf levert waardeloze kwaliteit. De bank die wij geleverd hebben gekregen is na enkele maanden al niet meer om aan te zien. Let op!! De kwaliteit in de winkel vertoond wordt NIET geleverd door Sanders!! Hierbij komt nog een waardeloze service, waarbij onze klacht als onterecht wordt afgedaan!! Volstrekt onacceptabel!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nick
|
4 jaar geleden 2 mooie tafels gekocht. (eetkamertafel en salontafel) Vorig jaar kwam er van 1 van de tafelpoten een aluminium strip los, contact gehad met de klantenservice en dit werd afgedaan als ''stootschade''. Nu 1 jaar verder en van alle 8 tafelpoten zijn de aluminium strips losgelaten. Weer wordt dit afgedaan als ''stootschade''. Wanneer je iets wilt kopen zijn ze vriendelijk, maar zodra ze service moeten leveren staan ze niet voor je klaar. NOOIT MEER SANDERS MEUBELSTAD
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Nick
|
Om te kopen zijn ze vriendelijk, maar totaal geen service. Koop nooit hier uw meubels
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Roosmalen
|
Na aankoop van een prijzige bank met patroon in de stof waar ik 7 jaar garantie op beloofd kreeg was het patroon na een jaar weinig gebruik in één persoon huishouden al verdwenen. Ik kon geen aanspraak maken op de garantie ze zeggen dat dit slijtage is.
Waardeloze garantie.
46 Reviews Plaats review
Albert Mones
|Nooit weer een bank van Sanders. Nieuwe bank gekocht in januari 2019. Na een aantal weken begon deze al te piepen en kraken. Monteur geweest en heeft het verholpen. Nu na nog geen jaar beginnen de slijtageplekken al zichtbaar te worden. Ook te veel plooivorming in het rug en zitgedeelte. Deuken in de armleuning. Sanders doet dit af als gebruikssporen. Na een jaar? Hoe moet deze bank er over twee jaar wel niet uitzien. Dus mijn conclusie: leuke praatjes tijdens de verkoop maar verder garantie tot aan de deur. Wel de deur van het Sanders filiaal zo te merken
Rob Frischen
|Dit bedrijf levert waardeloze kwaliteit. De bank die wij geleverd hebben gekregen is na enkele maanden al niet meer om aan te zien. Let op!! De kwaliteit in de winkel vertoond wordt NIET geleverd door Sanders!! Hierbij komt nog een waardeloze service, waarbij onze klacht als onterecht wordt afgedaan!! Volstrekt onacceptabel!!
Nick
|4 jaar geleden 2 mooie tafels gekocht. (eetkamertafel en salontafel) Vorig jaar kwam er van 1 van de tafelpoten een aluminium strip los, contact gehad met de klantenservice en dit werd afgedaan als ''stootschade''. Nu 1 jaar verder en van alle 8 tafelpoten zijn de aluminium strips losgelaten. Weer wordt dit afgedaan als ''stootschade''. Wanneer je iets wilt kopen zijn ze vriendelijk, maar zodra ze service moeten leveren staan ze niet voor je klaar. NOOIT MEER SANDERS MEUBELSTAD
Nick
|Om te kopen zijn ze vriendelijk, maar totaal geen service. Koop nooit hier uw meubels
Roosmalen
|Na aankoop van een prijzige bank met patroon in de stof waar ik 7 jaar garantie op beloofd kreeg was het patroon na een jaar weinig gebruik in één persoon huishouden al verdwenen. Ik kon geen aanspraak maken op de garantie ze zeggen dat dit slijtage is.
Waardeloze garantie.