In voorjaar 2018 auto gekocht. Airco zou gecontroleerd worden en opnieuw gevuld en 2 nieuwe voorbanden. Binnen paar weken na afleveren enorme stand vanuit airco, meerdere malen teruggegaan en uiteindelijk is de pomp vervangen. Echter daarna kwam problemen terug, oa stank, geen koude lucht enz. Krijg je te horen, 6 mnd BOVAG zijn voorbij... oftewel.. je hebt pech.
De twee nieuwe voorbanden zijn inmiddels ook versleten (nog geen 10.000km verder+ winterperiode met winterbanden gereden). Blijkt dat ze helemaal geen nieuwe banden eronder hadden geplaatst maar 2 (goed) gebruikte. Mijn huidige garage gaf aan dat het banden betroffen van week 41 jaar 2015.
Nooit meer naar deze garage.
Zodra je de auto koop kan er een hoop maar daarna zie je ware aard van de medewerkers (oa hoofdverkoper R.L.) wordt dan wat vervelend en bluft je af als je niet uitkijkt.
Inmiddels is Van Zwienen overgenomen door van Mossel... maar dat is eenzelfde laken en pak!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
N.Bosman
|
ivm met terugroepactie Citroen Cactus, het kunnen openen tijdens het rijden van de motorkap.
Gebeld 12-12-2016, we konden een afspraak maken na 02-01-2016.
Gelukkig konden we bij een andere erkende Citroen dealer wel snel terecht!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
H. Driessen
|
Volgens de website is de werkplaats de hele dag open. Kom je dan om 12.45 uur voor een koplampje laten ze gewoon een half uur wachten omdat ze aan het eten zijn !!! Zet dan op je website dat je tussen de middag gesloten bent !!! Wij hebben onze auto daar gekocht en in onderhoud ...maar door dit voorval zijn ze een klant kwijt
6.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf van Zwienen B.V.
|
De keus voor mijn auto was al op het internet gemaakt. Toch ben ik bij de afhandeling nog aan het twijfelen gebracht. Slordig werken (niet kloppend chassisnummer op de papieren), niet terugbellen. Lange levertijd. Ik ben overigens wel tevreden over de auto!
5.0
De prijs
De uitstraling
De service
De klantgerichtheid
De communicatie
Klant van Autobedrijf van Zwienen B.V.
|
nog weinig/geen ervaring. Eerste kennismakingen positief, maar aanhouden voor het nakomen van afspraken. Medewerkers wel voorkomend en behulpzaam.
42 Reviews Plaats review
CD
|In voorjaar 2018 auto gekocht. Airco zou gecontroleerd worden en opnieuw gevuld en 2 nieuwe voorbanden. Binnen paar weken na afleveren enorme stand vanuit airco, meerdere malen teruggegaan en uiteindelijk is de pomp vervangen. Echter daarna kwam problemen terug, oa stank, geen koude lucht enz. Krijg je te horen, 6 mnd BOVAG zijn voorbij... oftewel.. je hebt pech.
De twee nieuwe voorbanden zijn inmiddels ook versleten (nog geen 10.000km verder+ winterperiode met winterbanden gereden). Blijkt dat ze helemaal geen nieuwe banden eronder hadden geplaatst maar 2 (goed) gebruikte. Mijn huidige garage gaf aan dat het banden betroffen van week 41 jaar 2015.
Nooit meer naar deze garage.
Zodra je de auto koop kan er een hoop maar daarna zie je ware aard van de medewerkers (oa hoofdverkoper R.L.) wordt dan wat vervelend en bluft je af als je niet uitkijkt.
Inmiddels is Van Zwienen overgenomen door van Mossel... maar dat is eenzelfde laken en pak!
N.Bosman
|ivm met terugroepactie Citroen Cactus, het kunnen openen tijdens het rijden van de motorkap.
Gebeld 12-12-2016, we konden een afspraak maken na 02-01-2016.
Gelukkig konden we bij een andere erkende Citroen dealer wel snel terecht!
H. Driessen
|Volgens de website is de werkplaats de hele dag open. Kom je dan om 12.45 uur voor een koplampje laten ze gewoon een half uur wachten omdat ze aan het eten zijn !!! Zet dan op je website dat je tussen de middag gesloten bent !!! Wij hebben onze auto daar gekocht en in onderhoud ...maar door dit voorval zijn ze een klant kwijt
Klant van Autobedrijf van Zwienen B.V.
|De keus voor mijn auto was al op het internet gemaakt. Toch ben ik bij de afhandeling nog aan het twijfelen gebracht. Slordig werken (niet kloppend chassisnummer op de papieren), niet terugbellen. Lange levertijd. Ik ben overigens wel tevreden over de auto!
Klant van Autobedrijf van Zwienen B.V.
|nog weinig/geen ervaring. Eerste kennismakingen positief, maar aanhouden voor het nakomen van afspraken. Medewerkers wel voorkomend en behulpzaam.