Klacht
4 keer geweest naar Carglas Haarlem waarde polder.
1 keer vooruit vervangen, onzorgvuldig tewerk is gedaan, lekkend raam
Geen excuus, en blijven hun eigen verdedigen zie mail
Aan carglass
Geachte heer/mevrouw
Carglas Customer Service
Ik wil u het volgende mededelen,
Wat mijn erg dwars zit.
Ik ben nu voor de 4de keer naar Carglas Haarlem gegaan.
Vandaag word het ruit weer vervangen.
En vanwegen de vocht in de auto, natte vloer bijrijders deel, wat via het dashboard loopt naar binnen komt, wordt er een verwarming geplaatst, om het vocht de laten verdampen.
Ik vind het erg jammer, om deze kwestie door onzorgvuldig gehandeld is ( Carglas Haarlem )
En de manier waarop een consument benaderd wordt, is erg treurig te noemen.
Ik heb over de schaden nooit benoemd ter vervanging, dit word wel gezugureerd,
Ik heb benoemd, dat er spraken is van onzorgvuldig tewerk is verricht. En dat dit kan gebeuren, daar voor zijn we mensen,
Maar een excuus is ver te zoeken,
Dan dat het probleem bij mij word neer gelegd.
Dit had meteen, in het begin goed opgepakt moeten worden,
Ik ben al 4 keer nu geweest, naar de vestiging Haarlem waarde polder,
En ben nu weer een deel van de dag de auto kwijt, ook dat ik voor een dag voor niets kwam. Dit vind ik erg spijtig,
Wat gaan jullie nu doen
Van carglas
We hebben voor u de lekkage verholpen en de auto gedroogd. Zoals al eerder aangegeven de schade aan Pook en speakers heeft niets met onze handelingen te maken.
Wij kunnen verder niets voor u betekenen en gaan dit dossier sluiten.
Hopend u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Ik wens u nog een fijne dag!
Geachte heer/ mevrouw
Carglas Customer
En weer benoemen jullie het zelf
Vraag ik dat nee,
Maar is duidelijk. Jullie lezen niet,
En dit is de volgende tekst van Carglass
Ik denk dat u we elkaar niet snappen. U schrijft in uw laatste email van afgelopen woensdag 2 december 14:26 : Wat gaan jullie nu doen
Waarop wij antwoorden dat we niets meer kunnen doen, u hebben geholpen met de lekkage?
Ik lees goed
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
K. v.d. Werf
|
Op 25 oktober 2014 om 19.00 uur had ik een kapotte achterruit. Ik heb Carglass gebeld en ben zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Zij zouden mij terug bellen. Ik kreeg binnen korte tijd een telefoontje van Carglass en een nieuwe ruit is diezelfde avond geplaatst. Echt super.
9.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
Prijs/kwaliteit verhouding
De service van de medewerkers
Meekijker
|
Onjuiste halve informatie over de eigen bijdrage (ik ben klant van InShared).
1.0
De informatieverstrekking
Het nakomen van beloftes
De service van de medewerkers
Maris1973
|
Slechte service onvriendelijk personeel en zeker niet de moeite waard om nogmaals naar toe te gaan.
4 Reviews Plaats review
Tim
|Klacht
4 keer geweest naar Carglas Haarlem waarde polder.
1 keer vooruit vervangen, onzorgvuldig tewerk is gedaan, lekkend raam
Geen excuus, en blijven hun eigen verdedigen zie mail
Aan carglass
Geachte heer/mevrouw
Carglas Customer Service
Ik wil u het volgende mededelen,
Wat mijn erg dwars zit.
Ik ben nu voor de 4de keer naar Carglas Haarlem gegaan.
Vandaag word het ruit weer vervangen.
En vanwegen de vocht in de auto, natte vloer bijrijders deel, wat via het dashboard loopt naar binnen komt, wordt er een verwarming geplaatst, om het vocht de laten verdampen.
Ik vind het erg jammer, om deze kwestie door onzorgvuldig gehandeld is ( Carglas Haarlem )
En de manier waarop een consument benaderd wordt, is erg treurig te noemen.
Ik heb over de schaden nooit benoemd ter vervanging, dit word wel gezugureerd,
Ik heb benoemd, dat er spraken is van onzorgvuldig tewerk is verricht. En dat dit kan gebeuren, daar voor zijn we mensen,
Maar een excuus is ver te zoeken,
Dan dat het probleem bij mij word neer gelegd.
Dit had meteen, in het begin goed opgepakt moeten worden,
Ik ben al 4 keer nu geweest, naar de vestiging Haarlem waarde polder,
En ben nu weer een deel van de dag de auto kwijt, ook dat ik voor een dag voor niets kwam. Dit vind ik erg spijtig,
Wat gaan jullie nu doen
Van carglas
We hebben voor u de lekkage verholpen en de auto gedroogd. Zoals al eerder aangegeven de schade aan Pook en speakers heeft niets met onze handelingen te maken.
Wij kunnen verder niets voor u betekenen en gaan dit dossier sluiten.
Hopend u hiermee voldoende van dienst te zijn geweest. Ik wens u nog een fijne dag!
Geachte heer/ mevrouw
Carglas Customer
En weer benoemen jullie het zelf
Vraag ik dat nee,
Maar is duidelijk. Jullie lezen niet,
En dit is de volgende tekst van Carglass
Ik denk dat u we elkaar niet snappen. U schrijft in uw laatste email van afgelopen woensdag 2 december 14:26 : Wat gaan jullie nu doen
Waarop wij antwoorden dat we niets meer kunnen doen, u hebben geholpen met de lekkage?
Ik lees goed
K. v.d. Werf
|Op 25 oktober 2014 om 19.00 uur had ik een kapotte achterruit. Ik heb Carglass gebeld en ben zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Zij zouden mij terug bellen. Ik kreeg binnen korte tijd een telefoontje van Carglass en een nieuwe ruit is diezelfde avond geplaatst. Echt super.
Meekijker
|Onjuiste halve informatie over de eigen bijdrage (ik ben klant van InShared).
Maris1973
|Slechte service onvriendelijk personeel en zeker niet de moeite waard om nogmaals naar toe te gaan.