Lossen probleem niet op, heb €890 betaald, willen daarna meer geld voor verdere onderzoek. Kreeg een tegoedbon van 10 euro in mijn handen gedrukt. Super bedankt.
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Liza
|
Theo is een topper van Citroen dealer
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Igua
|
Zeer vriendelijk en adequaat geholpen door Barbara en garage
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Motorhuis Haarlem
|
Al jaren goede ervaringen
8.0
De service
De prijs
De klantgerichtheid
De communicatie
De uitstraling
ron
|
in februari 2016 een citroen xsara picasso gekocht,
toen we thuis kwamen na aflevering zagen we dat achterlichten kapot waren en de airco kwam niet op temp en in de auto hoorde ik steeds een piep.
met deze klachten de zelfde dag naar de verkoper gegaan die melde mij dat ik alles op moest schrijven en dat hij voor achterlichten zou zorgen en dat de punten die ik nog had zouden worden nagekeken nu 8 maanden later is er nog niks gebeurd en ben ik achter dat piepje gekomen in de auto remolie laag nivo dus ik ging 11-08-2016 naar garage kreeg ik melding dat bij linker achterwiel lek is
op 12 08 2016 terug naar garage vraag wat het kost wordt er gezegd plus minus 500 euro terwijl de verkoper zij dat hij dit zou regelen ik ben heel erg boos en zal nooit meer een auto kopen bij dit bedrijf je wordt behandeld als of je gek bent
784 Reviews Plaats review
Karel
|Lossen probleem niet op, heb €890 betaald, willen daarna meer geld voor verdere onderzoek. Kreeg een tegoedbon van 10 euro in mijn handen gedrukt. Super bedankt.
Liza
|Theo is een topper van Citroen dealer
Igua
|Zeer vriendelijk en adequaat geholpen door Barbara en garage
Klant van Motorhuis Haarlem
|Al jaren goede ervaringen
ron
|in februari 2016 een citroen xsara picasso gekocht,
toen we thuis kwamen na aflevering zagen we dat achterlichten kapot waren en de airco kwam niet op temp en in de auto hoorde ik steeds een piep.
met deze klachten de zelfde dag naar de verkoper gegaan die melde mij dat ik alles op moest schrijven en dat hij voor achterlichten zou zorgen en dat de punten die ik nog had zouden worden nagekeken nu 8 maanden later is er nog niks gebeurd en ben ik achter dat piepje gekomen in de auto remolie laag nivo dus ik ging 11-08-2016 naar garage kreeg ik melding dat bij linker achterwiel lek is
op 12 08 2016 terug naar garage vraag wat het kost wordt er gezegd plus minus 500 euro terwijl de verkoper zij dat hij dit zou regelen ik ben heel erg boos en zal nooit meer een auto kopen bij dit bedrijf je wordt behandeld als of je gek bent