Vriendelijk personeel dat goed luistert naar je vragen en duidelijke antwoorden geeft. Snelle reparatie voor een redelijke bedrag. Ik kom hier zeker terug.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Geert
|
Eindelijk een vertrouwd adres . kom hier sinds kort nieuwe distributie snaar en onderhoud voor de helft van de prijs bij de dealer. Vriendelijke monteur die me ook nog even naar huis bracht . Ga hier nooit meer weg wat een leuk bedrijf
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jacqueline t
|
Afgelopen Maandag 26-08-2019 de auto gebracht vanwege een versleten bobine. Er zelf voor gekozen om alle 4 de bobines en bougies te laten vervangen. In de ochtend rond 9.00 uur gebeld en kon dezelfde dag terecht. Auto was weer klaar om opgehaald te worden rond 15.00 uur. Monteur is bijzonder vriendelijk, geduldig, maakt duidelijke afspraken met mij zoals voor welke bestelling onderdelen en montage ik vooraf akkoord geef en dat hij mij bij aanvullende benodigde reparatie eerst zal bellen. Blij met de service!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Haarlem
|
Super garage, Heb hier me 206 gekocht en de auto bevalt me prima!
Ik had een verzoek gedaan om de airco te vullen. Dit hadden ze na de aflevering nog netjes gedaan. De auto was weer ijskoud
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
A.A. de Wit
|
Trek uw eigen conclusie Vrijdag 5 juli bied ik aan *** Wals autobedrijven *** mijn Picasso C3 te koop aan. Hij is direct enthousiast over mijn auto en na overleg met zijn broer vertelt hij dat hij enthousiast over mijn auto is en dat hij hem graag wil kopen. Mijn auto is 9 jaar oud en heeft bijna 118.000 km gereden. Na heen en weer bieden gaan we beide akkoord met de verkoopprijs van € 4300 voor de Picasso. Dit alles in bijzijn van mijn partner. Ik vertel hem dat ik tgv overlijden een auto kan kopen die bijna netzo oud is maar de helft minder heeft gereden t.w. 60.000 km. ***adviseert mij dit zeker te doen en kijkt in zijn compu hoeveel ik kan vragen voor de door mij nog te kopen auto en noemt het bedrag. We spreken af dat ik de Picasso dinsdag 9 juli breng en hij schrijft deze afspraak en de verkoopprijs van € 4300 in zijn agenda. Bij weggaan wordt de verkoop in bijzijn van zijn broer nogmaals mondeling bevestigd. Dinsdag 9 juli heb ik de Picasso gebracht. Alles verloopt vriendelijk en er lijkt geen vuiltje in de lucht totdat zijn broer die de overschrijving in bijzijn van *** in de compu aan het regelen is roept dat er iets niet klopt en dat is een niet overeenkomstige kilometerstand???? *** maakt mij duidelijk dat ik aan hem zou hebben doorgegeven dat mijn auto van 9 jaar oud 11.000 km !!!! had gereden. En ja u begrijpt het al nu is mijn auto opeens veel minder waard want tja een auto van 118.000 km kan hij nauwelijks verkopen, zegt *** r en ook zijn broer. Pieter houdt bij hoog en laag vol dat ik gezegd zou hebben dat mijn auto 11.000 km had gereden. Dom dom dom dat ik vrijdag de kilometerstand inclusief verkoopprijs niet zwart op wit heb laten vastleggen, te goedgelovig ben geweest en deze streek door deze broers niet had voorzien. Nu was ik de klos. *** wist nl dat ik de andere auto inmiddels had gekocht, dat die inmiddels op mijn naam stond, dat op 9 juli de verzekering van mijn nieuwe auto was ingegaan en op 9 juli aan het eind van de middag de verzekering van de Picasso zou stoppen. En het voorval vond plaats op 9 juli en het was begin van de avond. Mijn Picasso was niet meer verzekerd waardoor ik hem niet meer mee kon nemen. Eind van het verhaal is dat ik mijn Picasso voor € 3600, en dat doe ik om u tegemoet te komen aldus ***, aan deze broers heb verkocht. U kunt uit mijn verhaal uw eigen conclusies trekken over Wals autobedrijven
9 Reviews Plaats review
DY
|Vriendelijk personeel dat goed luistert naar je vragen en duidelijke antwoorden geeft. Snelle reparatie voor een redelijke bedrag. Ik kom hier zeker terug.
Geert
|Eindelijk een vertrouwd adres . kom hier sinds kort nieuwe distributie snaar en onderhoud voor de helft van de prijs bij de dealer. Vriendelijke monteur die me ook nog even naar huis bracht . Ga hier nooit meer weg wat een leuk bedrijf
Jacqueline t
|Afgelopen Maandag 26-08-2019 de auto gebracht vanwege een versleten bobine. Er zelf voor gekozen om alle 4 de bobines en bougies te laten vervangen. In de ochtend rond 9.00 uur gebeld en kon dezelfde dag terecht. Auto was weer klaar om opgehaald te worden rond 15.00 uur. Monteur is bijzonder vriendelijk, geduldig, maakt duidelijke afspraken met mij zoals voor welke bestelling onderdelen en montage ik vooraf akkoord geef en dat hij mij bij aanvullende benodigde reparatie eerst zal bellen. Blij met de service!
Haarlem
|Super garage, Heb hier me 206 gekocht en de auto bevalt me prima!
Ik had een verzoek gedaan om de airco te vullen. Dit hadden ze na de aflevering nog netjes gedaan. De auto was weer ijskoud
A.A. de Wit
|Trek uw eigen conclusie Vrijdag 5 juli bied ik aan *** Wals autobedrijven *** mijn Picasso C3 te koop aan. Hij is direct enthousiast over mijn auto en na overleg met zijn broer vertelt hij dat hij enthousiast over mijn auto is en dat hij hem graag wil kopen. Mijn auto is 9 jaar oud en heeft bijna 118.000 km gereden. Na heen en weer bieden gaan we beide akkoord met de verkoopprijs van € 4300 voor de Picasso. Dit alles in bijzijn van mijn partner. Ik vertel hem dat ik tgv overlijden een auto kan kopen die bijna netzo oud is maar de helft minder heeft gereden t.w. 60.000 km. ***adviseert mij dit zeker te doen en kijkt in zijn compu hoeveel ik kan vragen voor de door mij nog te kopen auto en noemt het bedrag. We spreken af dat ik de Picasso dinsdag 9 juli breng en hij schrijft deze afspraak en de verkoopprijs van € 4300 in zijn agenda. Bij weggaan wordt de verkoop in bijzijn van zijn broer nogmaals mondeling bevestigd. Dinsdag 9 juli heb ik de Picasso gebracht. Alles verloopt vriendelijk en er lijkt geen vuiltje in de lucht totdat zijn broer die de overschrijving in bijzijn van *** in de compu aan het regelen is roept dat er iets niet klopt en dat is een niet overeenkomstige kilometerstand???? *** maakt mij duidelijk dat ik aan hem zou hebben doorgegeven dat mijn auto van 9 jaar oud 11.000 km !!!! had gereden. En ja u begrijpt het al nu is mijn auto opeens veel minder waard want tja een auto van 118.000 km kan hij nauwelijks verkopen, zegt *** r en ook zijn broer. Pieter houdt bij hoog en laag vol dat ik gezegd zou hebben dat mijn auto 11.000 km had gereden. Dom dom dom dat ik vrijdag de kilometerstand inclusief verkoopprijs niet zwart op wit heb laten vastleggen, te goedgelovig ben geweest en deze streek door deze broers niet had voorzien. Nu was ik de klos. *** wist nl dat ik de andere auto inmiddels had gekocht, dat die inmiddels op mijn naam stond, dat op 9 juli de verzekering van mijn nieuwe auto was ingegaan en op 9 juli aan het eind van de middag de verzekering van de Picasso zou stoppen. En het voorval vond plaats op 9 juli en het was begin van de avond. Mijn Picasso was niet meer verzekerd waardoor ik hem niet meer mee kon nemen. Eind van het verhaal is dat ik mijn Picasso voor € 3600, en dat doe ik om u tegemoet te komen aldus ***, aan deze broers heb verkocht. U kunt uit mijn verhaal uw eigen conclusies trekken over Wals autobedrijven