Voor de tweede keer in het voer van onze hond ( Profine Single Protein Duck )
plastic deelen aangetroffen!
Klantenservice stuurt klacht weer naar het bedrijf en het bedrijf zegt (zoals ook bij de eerste mail ): dat kan voorkomen omdat het vlees uit de diepvries komt voordat het verwerkt wordt...dus daarom kan het voorkomen of gebeuren dat er plastic in zit! NEE! DAT MAG NIET...WE VERTROUWEN EROP DAT HONDENVOER UIT DE BLIK PLASTICVRIJ IS....!!!
Geen waarschuwing die uitgesproken wordt of zelfs dat die blikken van deze charge uit de handel wordt genomen...NIETS! Het is een waardeloze manier hoe hier met klachten van klanten omgegaan wordt. Als een hond plastic binnen krijgt mag je direct naar de dierenarts...en wie komt er voor de kosten op?
Ik zal hier geen review achterlaten als ik niet voldoende was geholpen worden door de klantenservice.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sander
|
Zak voer voor onze jonge hond besteld. Het voer at onze hond al maanden maar vanaf het moment dat wij deze zak openden at ze ineens nog maar amper iets.
Inmiddels een nieuwe zak gekocht en ze eet weer als vanouds. De door Groet geleverde zak voer was dus overduidelijk niet vers meer. Contact gehad met de klantenservice maar die nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Heel slecht!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Simone
|
Fijn bedrijf groot assortiment en snelle levering. Goede service en persoonlijke behandeling.
10
Bestelgemak
Klantvriendelijkheid
Info over verloop order
Informatie op de website
After sales
Snelheid levering
Reactiesnelheid klantenservice
Fenna Spinder
|
Goede service en niet duur
10
Snelheid levering
Bestelgemak
Klantvriendelijkheid
Info over verloop order
After sales
Informatie op de website
Reactiesnelheid klantenservice
Ingrid Lijtsman
|
Al jaren klant dat zou ik niet zijn als de service niet erg goed is. Vragen worden snel en efficient beantwoord. Zeer ruim assortiment tegen goede concurerende prijzen.
386 Reviews Plaats review
Claudia Teichmann
|Voor de tweede keer in het voer van onze hond ( Profine Single Protein Duck )
plastic deelen aangetroffen!
Klantenservice stuurt klacht weer naar het bedrijf en het bedrijf zegt (zoals ook bij de eerste mail ): dat kan voorkomen omdat het vlees uit de diepvries komt voordat het verwerkt wordt...dus daarom kan het voorkomen of gebeuren dat er plastic in zit! NEE! DAT MAG NIET...WE VERTROUWEN EROP DAT HONDENVOER UIT DE BLIK PLASTICVRIJ IS....!!!
Geen waarschuwing die uitgesproken wordt of zelfs dat die blikken van deze charge uit de handel wordt genomen...NIETS! Het is een waardeloze manier hoe hier met klachten van klanten omgegaan wordt. Als een hond plastic binnen krijgt mag je direct naar de dierenarts...en wie komt er voor de kosten op?
Ik zal hier geen review achterlaten als ik niet voldoende was geholpen worden door de klantenservice.
Sander
|Zak voer voor onze jonge hond besteld. Het voer at onze hond al maanden maar vanaf het moment dat wij deze zak openden at ze ineens nog maar amper iets.
Inmiddels een nieuwe zak gekocht en ze eet weer als vanouds. De door Groet geleverde zak voer was dus overduidelijk niet vers meer. Contact gehad met de klantenservice maar die nemen geen enkele verantwoordelijkheid. Heel slecht!
Simone
|Fijn bedrijf groot assortiment en snelle levering. Goede service en persoonlijke behandeling.
Fenna Spinder
|Goede service en niet duur
Ingrid Lijtsman
|Al jaren klant dat zou ik niet zijn als de service niet erg goed is. Vragen worden snel en efficient beantwoord. Zeer ruim assortiment tegen goede concurerende prijzen.