Via veiling 5 dagen naar malta gewonnen voor 2 personnen.het belooft 4 steren hotel verblijf all incl.
Hotel voldoet niet aan 4 ster maar eerder een 3 steren hotel..eerste nacht kwam wat laat dus was niets te kauwen..dus gelijk aan bier gegaan..tweede avond na het mis verstand kwam latst minut binnen in restaurant..de man (lees beheerder restaurant weet niet precies) wou niet toelaten na wat mopperen kwam wel binnen..na het wat eten wou nog wat sla nemen..maar gelijk werd gezegd dat het niet kan ..want dan komen gasten die gaan betalen voor eten ..ik moest eruit..probeerde die gast wat uitlegen maar mis..hij pratte luid en propte een papier tegen mn gezicht dat ik het moest lezen wat betreft opennings &sluiting tijden waren...totaal geke onrespecteerde gast etc...
Wat hotel betreft..slecht tot beperkt wifi verbinding alleen in zal nog.kamer wat suf maar toch schone beddengoed.hand doeken schoon maar versleten ruikt sterk naar bleekmiddel wat na het gebruikt het geur aan handen en gezicht aanplakt! kleine tv..zonder ab.anders moet je voor ab wat betalen..1 keertjezwembad &bubbelbad geweest..ruikt sterk naar gloor..na uurtje kwam eruit...tot mn verbazing mn donker blauwe boxer onder korte broek was verkleurd ofwel kleur verloren door chloor of bleekmiddel in bubbelbad!!
Personeel ok behalve die ene gast van restaurant..het reis was voor 2 personnen maar ben alleen heen geweest..all met all malta en mensen prima..het hotel maar NOOIT weer!!
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
ton van happen
|
nepperij. Eerst wordt de reisbevestiging gestuurd, dan krijg je een mail dat de reis niet langer beschikbaar is. Na een lange discussie blijkt dat de reis nog wel beschikbaar is, als we maar bijbetalen.....
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Neha
|
Ordered a holiday with this company with Groupon to be told that the deal is not available. They offered alternative dates that were unacceptable as I could only travel at the time available. Now I have to wait 30 days to get the money back from Groupon!
Useless company...do not book with them or any deal they offer!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Sonja
|
We hebben deze reis "gewonnen" op vakantieveilingen. De voorpret van een leuke reis, voor een leuke prijs, van 4 nachten en 5 dagen was vóór vertrek echter al helemaal verdwenen. We zouden 2 weken voor vertrek ons reisbescheiden ontvangen, maar toen dat niet zo was heb ik Gomundo zelf maar even gemaild om hier om te vragen zodat we onze transfer vanaf de luchthaven naar de plaats van bestemming konden gaan regelen (wat GoMundo overigens ook voor je kan regelen maar waarvoor zij dan €40,- p.p. vragen terwijl het ons nu slechts €48,- voor 2 personen kostte). De bestemming was prima, echter was het hotel heel gedateerd, niet super schoon en waren niet alle dranken all-inclusive bij onze all-inclusive reis?! Ook het eten was niet geweldig. Er was op zich redelijk wat variatie, maar het feit dat verschillende gasten hun eten vanaf het buffet eerst opwarmen in de magnetron zegt eigenlijk al genoeg. Het was elke keer weer lauw. Ons grootste nadeel van de reis waren echter de vluchttijden. Van de 4 nachten en 5 dagen bleven maar 3 nachten en 3 dagen over. De eerste dag kwamen we pas in de loop van de avond aan bij het hotel en op de dag van vertrek moesten we zelfs als weer om 1 uur 's nachts ons bed uit, omdat we zo vroeg op het vliegveld moesten zijn. Waardeloos. GoMundo gaf (tijdens onze mailwisseling voor vertrek) hierop aan dat zij enkel verplicht zijn de heenreis op dag 1 en de terugreis op dag 5 te hoeven laten plaatsvinden. Daarbij vindt Gomundo dat we zelf wel even met hen hadden kunnen bellen vóór het kiezen van de door ons gewenste reisdata, om te informeren of de vluchttijden voor die data al bekend waren. Dan hadden we dit "misschien" zelf kunnen voorkomen?! Mijn argument dat zelfs het aantal nachten waarvoor we betaald hebben niet klopt, werd uiteindelijk afgedaan met dat je eigenlijk ook niet zoveel kunt verwachten voor de "lage" prijs die we ervoor hebben betaald. Gomundo zou zogenaamd altijd proberen om de meest gunstige vluchttijden te boeken voor haar klanten, maar daarbij wordt duidelijk niet gekeken naar de tijd, maar vooral naar de prijs zodat ze ziveel mogelijk hun eigen zakken kunnen vullen. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik zo via vakantieveilingen op een reis biedt en het is ook zeker dat ik nooit meer met GoMundo op reis ga. Zo veel mensen lijken ontevreden te zijn, ik vind het onbegrijpelijk dat ze niets met de klachten doen. Slechte zaak.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
Saskia
|
ik dacht dat het leuk zou zijn om een reis van 5 dagen te doen naar een onbekende bestemming…het leek me een spannende ervaring. de reis kan je kopen bij groupon maar het blijkt dat je bij gomundo moet boeken het werd een helse vakantie… vlucht in de avond heen na 00:00 uur in ons hotel en vlucht in de ochtend terug om 2:00 snachts opstaan om naar de luchthaven te gaan. ritje van bijna 3 uur in de bus van de luchthaven naar het hotel. hotel zou 3 sterren moeten zijn, maar was nog geen 1 ster waard. zelfs een hond laat je daar niet overnachten. vieze smerige kamer bedden waar de vlekken van een hoop voorgangers nog inzaten geen balkon muf en gewoon super smerig. ik kreeg het in de kamer benauwt….ik kwam erachter dat allinklusive het volgende betekent in de ochtend oud brood met natte zweetkaas… tussendoortjes… oud brood met nog een keer die natte zweetkaas…met dat brood kon je raam ingooien… in de avond vis met graten en uitgedroogt vlees. cola was aanmaaklimo met smaakje. begin hier niet aan zonde van je geld…
27 Reviews Plaats review
Mahmoud
|Via veiling 5 dagen naar malta gewonnen voor 2 personnen.het belooft 4 steren hotel verblijf all incl.
Hotel voldoet niet aan 4 ster maar eerder een 3 steren hotel..eerste nacht kwam wat laat dus was niets te kauwen..dus gelijk aan bier gegaan..tweede avond na het mis verstand kwam latst minut binnen in restaurant..de man (lees beheerder restaurant weet niet precies) wou niet toelaten na wat mopperen kwam wel binnen..na het wat eten wou nog wat sla nemen..maar gelijk werd gezegd dat het niet kan ..want dan komen gasten die gaan betalen voor eten ..ik moest eruit..probeerde die gast wat uitlegen maar mis..hij pratte luid en propte een papier tegen mn gezicht dat ik het moest lezen wat betreft opennings &sluiting tijden waren...totaal geke onrespecteerde gast etc...
Wat hotel betreft..slecht tot beperkt wifi verbinding alleen in zal nog.kamer wat suf maar toch schone beddengoed.hand doeken schoon maar versleten ruikt sterk naar bleekmiddel wat na het gebruikt het geur aan handen en gezicht aanplakt! kleine tv..zonder ab.anders moet je voor ab wat betalen..1 keertjezwembad &bubbelbad geweest..ruikt sterk naar gloor..na uurtje kwam eruit...tot mn verbazing mn donker blauwe boxer onder korte broek was verkleurd ofwel kleur verloren door chloor of bleekmiddel in bubbelbad!!
Personeel ok behalve die ene gast van restaurant..het reis was voor 2 personnen maar ben alleen heen geweest..all met all malta en mensen prima..het hotel maar NOOIT weer!!
ton van happen
|nepperij. Eerst wordt de reisbevestiging gestuurd, dan krijg je een mail dat de reis niet langer beschikbaar is. Na een lange discussie blijkt dat de reis nog wel beschikbaar is, als we maar bijbetalen.....
Neha
|Ordered a holiday with this company with Groupon to be told that the deal is not available. They offered alternative dates that were unacceptable as I could only travel at the time available. Now I have to wait 30 days to get the money back from Groupon!
Useless company...do not book with them or any deal they offer!
Sonja
|We hebben deze reis "gewonnen" op vakantieveilingen. De voorpret van een leuke reis, voor een leuke prijs, van 4 nachten en 5 dagen was vóór vertrek echter al helemaal verdwenen. We zouden 2 weken voor vertrek ons reisbescheiden ontvangen, maar toen dat niet zo was heb ik Gomundo zelf maar even gemaild om hier om te vragen zodat we onze transfer vanaf de luchthaven naar de plaats van bestemming konden gaan regelen (wat GoMundo overigens ook voor je kan regelen maar waarvoor zij dan €40,- p.p. vragen terwijl het ons nu slechts €48,- voor 2 personen kostte). De bestemming was prima, echter was het hotel heel gedateerd, niet super schoon en waren niet alle dranken all-inclusive bij onze all-inclusive reis?! Ook het eten was niet geweldig. Er was op zich redelijk wat variatie, maar het feit dat verschillende gasten hun eten vanaf het buffet eerst opwarmen in de magnetron zegt eigenlijk al genoeg. Het was elke keer weer lauw. Ons grootste nadeel van de reis waren echter de vluchttijden. Van de 4 nachten en 5 dagen bleven maar 3 nachten en 3 dagen over. De eerste dag kwamen we pas in de loop van de avond aan bij het hotel en op de dag van vertrek moesten we zelfs als weer om 1 uur 's nachts ons bed uit, omdat we zo vroeg op het vliegveld moesten zijn. Waardeloos. GoMundo gaf (tijdens onze mailwisseling voor vertrek) hierop aan dat zij enkel verplicht zijn de heenreis op dag 1 en de terugreis op dag 5 te hoeven laten plaatsvinden. Daarbij vindt Gomundo dat we zelf wel even met hen hadden kunnen bellen vóór het kiezen van de door ons gewenste reisdata, om te informeren of de vluchttijden voor die data al bekend waren. Dan hadden we dit "misschien" zelf kunnen voorkomen?! Mijn argument dat zelfs het aantal nachten waarvoor we betaald hebben niet klopt, werd uiteindelijk afgedaan met dat je eigenlijk ook niet zoveel kunt verwachten voor de "lage" prijs die we ervoor hebben betaald. Gomundo zou zogenaamd altijd proberen om de meest gunstige vluchttijden te boeken voor haar klanten, maar daarbij wordt duidelijk niet gekeken naar de tijd, maar vooral naar de prijs zodat ze ziveel mogelijk hun eigen zakken kunnen vullen. Dit was voor mij de eerste en de laatste keer dat ik zo via vakantieveilingen op een reis biedt en het is ook zeker dat ik nooit meer met GoMundo op reis ga. Zo veel mensen lijken ontevreden te zijn, ik vind het onbegrijpelijk dat ze niets met de klachten doen. Slechte zaak.
Saskia
|ik dacht dat het leuk zou zijn om een reis van 5 dagen te doen naar een onbekende bestemming…het leek me een spannende ervaring. de reis kan je kopen bij groupon maar het blijkt dat je bij gomundo moet boeken het werd een helse vakantie… vlucht in de avond heen na 00:00 uur in ons hotel en vlucht in de ochtend terug om 2:00 snachts opstaan om naar de luchthaven te gaan. ritje van bijna 3 uur in de bus van de luchthaven naar het hotel. hotel zou 3 sterren moeten zijn, maar was nog geen 1 ster waard. zelfs een hond laat je daar niet overnachten. vieze smerige kamer bedden waar de vlekken van een hoop voorgangers nog inzaten geen balkon muf en gewoon super smerig. ik kreeg het in de kamer benauwt….ik kwam erachter dat allinklusive het volgende betekent in de ochtend oud brood met natte zweetkaas… tussendoortjes… oud brood met nog een keer die natte zweetkaas…met dat brood kon je raam ingooien… in de avond vis met graten en uitgedroogt vlees. cola was aanmaaklimo met smaakje. begin hier niet aan zonde van je geld…