Ontzettend onbeschofte man, vooral naar vrouwen. Scheldt zijn eigen partner uit in de winkel waar klanten bij staan. Agressieve houding als je vragen stelt. Meerdere malen verdween een pakje dat bij deze man opgehaald zou moeten worden. Een keer was een doos helemaal nat terwijl hij in de winkel stond, hij zei dat hij hem zo van de koerier had gekregen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Chris&Maria
|
Fietsen gekocht bij fietsenwinkel.nl, vanaf de aanschaf en na de eerste servicebeurt bleven wij toch met wat probleempjes zitten. Via de helpdesk van fietsenwinkel.nl doorverwezen naar servicepartner Gerbo. Mijn vrouw en ik zijn vandaag uitstekend (van deze kleine probleempjes vakkundig af)geholpen door Gerd de fietsmonteur. Over de prijs/kwaliteitsverhouding kan ik niets melden want wij hoefden niet te betalen. Garantie. Wij weten waar wij de volgende keer naar toe moeten voor service aan onze fietsen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rene
|
Kwam met gekraak in trapas ebike gekocht via fietswinkel.nl
Heel goed geholpen en defect verholpen
Twee nieuwe trappers op de koop toe gekregen
Eigenaar heeft ervoor gezorgd dat kosten op garantie verhaald worden, terwijl er zelf bij fietswinkel.nl geen doorkomen aan is
Fiets weer heerlijk zonder gekraak
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
Dit is een top bedrijf je krijgt alleen altijd de waarheid te horen echt een Amsterdamse fietsenmaker recht voor ze raap maar wel een vak man
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F. Visser
|
Ben ook uitgescholden en weggestuurd. Meneer had de remblokken van mijn tienerdochter's fiets vervangen. De dag daarop waren ze stuk: Aan een kant werkte de rem helemaal niet meer en aan de andere kant trok en piepte ie. Heel gevaarlijk.
Toen ik terugkwam werd ik agressief behandeld. Het zou de schuld van mijn dochter zijn, dat de fiets was 'omgevallen of zoiets. Dat was niet het geval, en zelf zou de fiets omgevallen zijn dan gaan de remblokken daar niet stuk door :\
De prijs was 80 euro ipv de gebruikelijk 50 euro voor het vervangen van remblokken.
Werd weggestuurd met de cynische woorden: 'Veel plezier met uw VanMoofje'.
NIET NAARTOE GAAN!
19 Reviews Plaats review
Anoniem
|Ontzettend onbeschofte man, vooral naar vrouwen. Scheldt zijn eigen partner uit in de winkel waar klanten bij staan. Agressieve houding als je vragen stelt. Meerdere malen verdween een pakje dat bij deze man opgehaald zou moeten worden. Een keer was een doos helemaal nat terwijl hij in de winkel stond, hij zei dat hij hem zo van de koerier had gekregen.
Chris&Maria
|Fietsen gekocht bij fietsenwinkel.nl, vanaf de aanschaf en na de eerste servicebeurt bleven wij toch met wat probleempjes zitten. Via de helpdesk van fietsenwinkel.nl doorverwezen naar servicepartner Gerbo. Mijn vrouw en ik zijn vandaag uitstekend (van deze kleine probleempjes vakkundig af)geholpen door Gerd de fietsmonteur. Over de prijs/kwaliteitsverhouding kan ik niets melden want wij hoefden niet te betalen. Garantie. Wij weten waar wij de volgende keer naar toe moeten voor service aan onze fietsen.
Rene
|Kwam met gekraak in trapas ebike gekocht via fietswinkel.nl
Heel goed geholpen en defect verholpen
Twee nieuwe trappers op de koop toe gekregen
Eigenaar heeft ervoor gezorgd dat kosten op garantie verhaald worden, terwijl er zelf bij fietswinkel.nl geen doorkomen aan is
Fiets weer heerlijk zonder gekraak
Paul
|Dit is een top bedrijf je krijgt alleen altijd de waarheid te horen echt een Amsterdamse fietsenmaker recht voor ze raap maar wel een vak man
F. Visser
|Ben ook uitgescholden en weggestuurd. Meneer had de remblokken van mijn tienerdochter's fiets vervangen. De dag daarop waren ze stuk: Aan een kant werkte de rem helemaal niet meer en aan de andere kant trok en piepte ie. Heel gevaarlijk.
Toen ik terugkwam werd ik agressief behandeld. Het zou de schuld van mijn dochter zijn, dat de fiets was 'omgevallen of zoiets. Dat was niet het geval, en zelf zou de fiets omgevallen zijn dan gaan de remblokken daar niet stuk door :\
De prijs was 80 euro ipv de gebruikelijk 50 euro voor het vervangen van remblokken.
Werd weggestuurd met de cynische woorden: 'Veel plezier met uw VanMoofje'.
NIET NAARTOE GAAN!