Fietsen gekocht bij fietsenwinkel.nl, vanaf de aanschaf en na de eerste servicebeurt bleven wij toch met wat probleempjes zitten. Via de helpdesk van fietsenwinkel.nl doorverwezen naar servicepartner Gerbo. Mijn vrouw en ik zijn vandaag uitstekend (van deze kleine probleempjes vakkundig af)geholpen door Gerd de fietsmonteur. Over de prijs/kwaliteitsverhouding kan ik niets melden want wij hoefden niet te betalen. Garantie. Wij weten waar wij de volgende keer naar toe moeten voor service aan onze fietsen.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rene
|
Kwam met gekraak in trapas ebike gekocht via fietswinkel.nl
Heel goed geholpen en defect verholpen
Twee nieuwe trappers op de koop toe gekregen
Eigenaar heeft ervoor gezorgd dat kosten op garantie verhaald worden, terwijl er zelf bij fietswinkel.nl geen doorkomen aan is
Fiets weer heerlijk zonder gekraak
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Paul
|
Dit is een top bedrijf je krijgt alleen altijd de waarheid te horen echt een Amsterdamse fietsenmaker recht voor ze raap maar wel een vak man
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
F. Visser
|
Ben ook uitgescholden en weggestuurd. Meneer had de remblokken van mijn tienerdochter's fiets vervangen. De dag daarop waren ze stuk: Aan een kant werkte de rem helemaal niet meer en aan de andere kant trok en piepte ie. Heel gevaarlijk.
Toen ik terugkwam werd ik agressief behandeld. Het zou de schuld van mijn dochter zijn, dat de fiets was 'omgevallen of zoiets. Dat was niet het geval, en zelf zou de fiets omgevallen zijn dan gaan de remblokken daar niet stuk door :\
De prijs was 80 euro ipv de gebruikelijk 50 euro voor het vervangen van remblokken.
Werd weggestuurd met de cynische woorden: 'Veel plezier met uw VanMoofje'.
NIET NAARTOE GAAN!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maas
|
Fiets gekocht, en de ketting brak in 2 maanden twee keer. De tweede keer ben ik de ketting verloren, dat wil zeggen dat de ketting volledig (!) van de fiets is gevallen en toen is kwijtgeraakt. Toen ik terugging naar Gerard gaf hij aan dat ik moest betalen, terwijl hij - buiten de wettelijke garantie - zelf ook 3 maanden garantie heeft gegeven. Hij heeft mij voor alles uitgescholden en mijn vriendin ook, en mij fysiek bedreigd ('ik kets je neer'; 'ik schiet je neer'). Deze man is niet helemaal goed, en zeker niet de Dr. House van het fietsen maken; het enige verband met dokter is dat hij er een nodig heeft.
Ik overweeg aangifte tegen deze man, want dit is een gevaar in de publieke ruimte.
18 Reviews Plaats review
Chris&Maria
|Fietsen gekocht bij fietsenwinkel.nl, vanaf de aanschaf en na de eerste servicebeurt bleven wij toch met wat probleempjes zitten. Via de helpdesk van fietsenwinkel.nl doorverwezen naar servicepartner Gerbo. Mijn vrouw en ik zijn vandaag uitstekend (van deze kleine probleempjes vakkundig af)geholpen door Gerd de fietsmonteur. Over de prijs/kwaliteitsverhouding kan ik niets melden want wij hoefden niet te betalen. Garantie. Wij weten waar wij de volgende keer naar toe moeten voor service aan onze fietsen.
Rene
|Kwam met gekraak in trapas ebike gekocht via fietswinkel.nl
Heel goed geholpen en defect verholpen
Twee nieuwe trappers op de koop toe gekregen
Eigenaar heeft ervoor gezorgd dat kosten op garantie verhaald worden, terwijl er zelf bij fietswinkel.nl geen doorkomen aan is
Fiets weer heerlijk zonder gekraak
Paul
|Dit is een top bedrijf je krijgt alleen altijd de waarheid te horen echt een Amsterdamse fietsenmaker recht voor ze raap maar wel een vak man
F. Visser
|Ben ook uitgescholden en weggestuurd. Meneer had de remblokken van mijn tienerdochter's fiets vervangen. De dag daarop waren ze stuk: Aan een kant werkte de rem helemaal niet meer en aan de andere kant trok en piepte ie. Heel gevaarlijk.
Toen ik terugkwam werd ik agressief behandeld. Het zou de schuld van mijn dochter zijn, dat de fiets was 'omgevallen of zoiets. Dat was niet het geval, en zelf zou de fiets omgevallen zijn dan gaan de remblokken daar niet stuk door :\
De prijs was 80 euro ipv de gebruikelijk 50 euro voor het vervangen van remblokken.
Werd weggestuurd met de cynische woorden: 'Veel plezier met uw VanMoofje'.
NIET NAARTOE GAAN!
Maas
|Fiets gekocht, en de ketting brak in 2 maanden twee keer. De tweede keer ben ik de ketting verloren, dat wil zeggen dat de ketting volledig (!) van de fiets is gevallen en toen is kwijtgeraakt. Toen ik terugging naar Gerard gaf hij aan dat ik moest betalen, terwijl hij - buiten de wettelijke garantie - zelf ook 3 maanden garantie heeft gegeven. Hij heeft mij voor alles uitgescholden en mijn vriendin ook, en mij fysiek bedreigd ('ik kets je neer'; 'ik schiet je neer'). Deze man is niet helemaal goed, en zeker niet de Dr. House van het fietsen maken; het enige verband met dokter is dat hij er een nodig heeft.
Ik overweeg aangifte tegen deze man, want dit is een gevaar in de publieke ruimte.