Reparatie van mijn sparta e-bike was 9 weken.
In deze 9 weken hoor ik iets, het relay is misschien stuk, verder hoor ik ook dat de batterij stuk zou zijn.
Verder was het meteen de motor die stuk is.
Als je klant bent en ook 9 weken voor een reparatie wilt wachten, zit je hier goed.
Met het ophalen was geen excuses en geen klantgerichte communicatie.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Shiqan
|
[bounced] 's Ochtends binnen gefietst met een kapotte voorrem, 's Middags naar huis mogen lopen met een kapotte voorrem EN een losse ketting. Top Service!
Ik werd 's middags gebeld of ik wist dat mijn ketting eraf lag. "Nee, tuurlijk niet. Ik ben naar jullie toe gefietst in de ochtend." "Wij hebben je niet zien fietsen en dus is het jouw woord tegen het onze. Als je wil dat we het maken kost het je 15 euro" .... OK, misschien had ik moeten reageren op die beschuldiging... "Maak maar, dan betaal ik die 15 euro maar hoef ik voortaan niet meer terug te komen"
's Middags wilde ik mijn fiets ophalen, blijkt dat ze het niet gerepareerd hebben door mijn houding en omdat ik toch niet meer terug zou komen. "Wij werken transparent, je fiets komt binnen en wij zetten daar neer, wij hebben je ketting er niet afgehaald. Door je reactie over de telefoon en omdat het wederzijds vertrouwen weg was hebben we ervoor gekozen je fiets niet te repareren" ... Ja, dat is ook een manier om dit probleem op te lossen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
B.
|
ZEER ONTEVREDEN. Ik heb vandaag mijn fiets laten repareren bij Marc Bike Shop. Dit voor de tweede keer. Ik had van te voren een prijs afgesproken met een medewerker. Mocht het aan de buitenband liggen, dan zou het rond de 10 euro kosten, en aan de binnenband max. 20 euro. Eenmaal aangekomen gingen zij mijn fiets halen. Allereerst viel mijn fiets op de grond door een van de medewerkers. Mijn bel is dankzij hun stuk gegaan. Daarna wou ik betalen bij de kassa en de medewerker (Mildred, blijkbaar eigenaar) zei dat het in totaal 28 euro was, alleen voor de binnenband.
Als ik mondeling een prijs heb afgesproken, dan neem ik ook aan dat het rond die prijs zal liggen. Paar euro verschil is prima, maar in totaal 28 euro ging me wel te ver. Ik wees mevrouw hierop en kreeg daar een onbeschofte reactie op terug. Ook sprak ze de medewerker onbeschoft aan omdat hij een verkeerde prijs aan mij heeft toegelicht. Al in al kwam dit heel onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk over.
Ik heb uiteindelijk 28 euro betaald, omdat de vrouw mij geen keus liet en ik geen zin had in onprofessioneel gedrag. Dit was mijn tweede bezoek bij Marc Bike en bij mijn eerste bezoek (een jaar geleden) was de prijs ook precies veel hoger gevallen dan afgesproken. Ik zal dus dan ook nooit meer hier terug komen. Als mevrouw het netjes aan mij had uitgelegd, dan had ik die 28 euro gegund. Maar haar onprofessionele en onbeschofte gedrag jegens mij en haar eigen medewerker was gewoon niet acceptabel.
Ik raad deze fietsenmaker dan ook niet aan. Totaal niet klantvriendelijk en de prijs valt elke keer hoger uit dan afgesproken.
2.0
B
|
ZEER ONTEVREDEN. . Minpunten: Ik heb vandaag mijn fiets laten repareren bij Marc Bike Shop. Dit voor de tweede keer. Ik had van te voren een prijs afgesproken met een medewerker. Mocht het aan de buitenband liggen, dan zou het rond de 10 euro kosten, en aan de binnenband max. 20 euro. Eenmaal aangekomen gingen zij mijn fiets halen. Allereerst viel mijn fiets op de grond door een van de medewerkers. Mijn bel is dankzij hun stuk gegaan. Daarna wou ik betalen bij de kassa en de medewerker (Mildred, blijkbaar eigenaar) zei dat het in totaal 28 euro was, alleen voor de binnenband.
Als ik mondeling een prijs heb afgesproken, dan neem ik ook aan dat het rond die prijs zal liggen. Paar euro verschil is prima, maar in totaal 28 euro ging me wel te ver. Ik wees mevrouw hierop en kreeg daar een onbeschofte reactie op terug. Ook sprak ze de medewerker onbeschoft aan omdat hij een verkeerde prijs aan mij heeft toegelicht. Al in al kwam dit heel onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk over.
Ik heb uiteindelijk 28 euro betaald, omdat de vrouw mij geen keus liet en ik geen zin had in onprofessioneel gedrag. Dit was mijn tweede bezoek bij Marc Bike en bij mijn eerste bezoek (een jaar geleden) was de prijs ook precies veel hoger gevallen dan afgesproken. Ik zal dus dan ook nooit meer hier terug komen. Als mevrouw het netjes aan mij had uitgelegd, dan had ik die 28 euro gegund. Maar haar onprofessionele en onbeschofte gedrag jegens mij en haar eigen medewerker was gewoon niet acceptabel.
Ik raad deze fietsenmaker dan ook niet aan. Totaal niet klantvriendelijk en de prijs valt elke keer hoger uit dan afgesproken.
2.0
GMD
|
SUPER SERVICE. Al jaren klant bij Marc. Een aantal jaren geleden een heerlijke nieuwe fiets gekocht. Altijd goed advies en service voor een keer banden oppompen enz. Nu weer voor logees 2 fietsen gehuurd. Omdat de logees onverwacht pas na 6 uur arriveerden moest ik in mijn eentje lopend de 2 fietsen ophalen. En.. zelfs al was het zaterdagmiddag bood Marc ongevraagd aan om mij met de 2 huurfietsen in de bus naar huis te brengen. Als dat geen service is.. Chapeau!!!. Pluspunten: altijd vriendelijk en tijd voor de klant
prima advies
service, service en nog meer service. Minpunten: oei, ze zijn maandagochtend pas om 1 uur open, maar zij mogen toch ook wel uitrusten van een lange week hard werk?! Niet zo'n erg minpuntje dus. Je moet het gewoon weten.
8 Reviews Plaats review
Thorsten
|Reparatie van mijn sparta e-bike was 9 weken.
In deze 9 weken hoor ik iets, het relay is misschien stuk, verder hoor ik ook dat de batterij stuk zou zijn.
Verder was het meteen de motor die stuk is.
Als je klant bent en ook 9 weken voor een reparatie wilt wachten, zit je hier goed.
Met het ophalen was geen excuses en geen klantgerichte communicatie.
Shiqan
|[bounced] 's Ochtends binnen gefietst met een kapotte voorrem, 's Middags naar huis mogen lopen met een kapotte voorrem EN een losse ketting. Top Service!
Ik werd 's middags gebeld of ik wist dat mijn ketting eraf lag. "Nee, tuurlijk niet. Ik ben naar jullie toe gefietst in de ochtend." "Wij hebben je niet zien fietsen en dus is het jouw woord tegen het onze. Als je wil dat we het maken kost het je 15 euro" .... OK, misschien had ik moeten reageren op die beschuldiging... "Maak maar, dan betaal ik die 15 euro maar hoef ik voortaan niet meer terug te komen"
's Middags wilde ik mijn fiets ophalen, blijkt dat ze het niet gerepareerd hebben door mijn houding en omdat ik toch niet meer terug zou komen. "Wij werken transparent, je fiets komt binnen en wij zetten daar neer, wij hebben je ketting er niet afgehaald. Door je reactie over de telefoon en omdat het wederzijds vertrouwen weg was hebben we ervoor gekozen je fiets niet te repareren" ... Ja, dat is ook een manier om dit probleem op te lossen.
B.
|ZEER ONTEVREDEN. Ik heb vandaag mijn fiets laten repareren bij Marc Bike Shop. Dit voor de tweede keer. Ik had van te voren een prijs afgesproken met een medewerker. Mocht het aan de buitenband liggen, dan zou het rond de 10 euro kosten, en aan de binnenband max. 20 euro. Eenmaal aangekomen gingen zij mijn fiets halen. Allereerst viel mijn fiets op de grond door een van de medewerkers. Mijn bel is dankzij hun stuk gegaan. Daarna wou ik betalen bij de kassa en de medewerker (Mildred, blijkbaar eigenaar) zei dat het in totaal 28 euro was, alleen voor de binnenband.
Als ik mondeling een prijs heb afgesproken, dan neem ik ook aan dat het rond die prijs zal liggen. Paar euro verschil is prima, maar in totaal 28 euro ging me wel te ver. Ik wees mevrouw hierop en kreeg daar een onbeschofte reactie op terug. Ook sprak ze de medewerker onbeschoft aan omdat hij een verkeerde prijs aan mij heeft toegelicht. Al in al kwam dit heel onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk over.
Ik heb uiteindelijk 28 euro betaald, omdat de vrouw mij geen keus liet en ik geen zin had in onprofessioneel gedrag. Dit was mijn tweede bezoek bij Marc Bike en bij mijn eerste bezoek (een jaar geleden) was de prijs ook precies veel hoger gevallen dan afgesproken. Ik zal dus dan ook nooit meer hier terug komen. Als mevrouw het netjes aan mij had uitgelegd, dan had ik die 28 euro gegund. Maar haar onprofessionele en onbeschofte gedrag jegens mij en haar eigen medewerker was gewoon niet acceptabel.
Ik raad deze fietsenmaker dan ook niet aan. Totaal niet klantvriendelijk en de prijs valt elke keer hoger uit dan afgesproken.
B
|ZEER ONTEVREDEN. . Minpunten: Ik heb vandaag mijn fiets laten repareren bij Marc Bike Shop. Dit voor de tweede keer. Ik had van te voren een prijs afgesproken met een medewerker. Mocht het aan de buitenband liggen, dan zou het rond de 10 euro kosten, en aan de binnenband max. 20 euro. Eenmaal aangekomen gingen zij mijn fiets halen. Allereerst viel mijn fiets op de grond door een van de medewerkers. Mijn bel is dankzij hun stuk gegaan. Daarna wou ik betalen bij de kassa en de medewerker (Mildred, blijkbaar eigenaar) zei dat het in totaal 28 euro was, alleen voor de binnenband.
Als ik mondeling een prijs heb afgesproken, dan neem ik ook aan dat het rond die prijs zal liggen. Paar euro verschil is prima, maar in totaal 28 euro ging me wel te ver. Ik wees mevrouw hierop en kreeg daar een onbeschofte reactie op terug. Ook sprak ze de medewerker onbeschoft aan omdat hij een verkeerde prijs aan mij heeft toegelicht. Al in al kwam dit heel onprofessioneel en totaal niet klantvriendelijk over.
Ik heb uiteindelijk 28 euro betaald, omdat de vrouw mij geen keus liet en ik geen zin had in onprofessioneel gedrag. Dit was mijn tweede bezoek bij Marc Bike en bij mijn eerste bezoek (een jaar geleden) was de prijs ook precies veel hoger gevallen dan afgesproken. Ik zal dus dan ook nooit meer hier terug komen. Als mevrouw het netjes aan mij had uitgelegd, dan had ik die 28 euro gegund. Maar haar onprofessionele en onbeschofte gedrag jegens mij en haar eigen medewerker was gewoon niet acceptabel.
Ik raad deze fietsenmaker dan ook niet aan. Totaal niet klantvriendelijk en de prijs valt elke keer hoger uit dan afgesproken.
GMD
|SUPER SERVICE. Al jaren klant bij Marc. Een aantal jaren geleden een heerlijke nieuwe fiets gekocht. Altijd goed advies en service voor een keer banden oppompen enz. Nu weer voor logees 2 fietsen gehuurd. Omdat de logees onverwacht pas na 6 uur arriveerden moest ik in mijn eentje lopend de 2 fietsen ophalen. En.. zelfs al was het zaterdagmiddag bood Marc ongevraagd aan om mij met de 2 huurfietsen in de bus naar huis te brengen. Als dat geen service is.. Chapeau!!!. Pluspunten: altijd vriendelijk en tijd voor de klant
prima advies
service, service en nog meer service. Minpunten: oei, ze zijn maandagochtend pas om 1 uur open, maar zij mogen toch ook wel uitrusten van een lange week hard werk?! Niet zo'n erg minpuntje dus. Je moet het gewoon weten.