Reeds te lezen. Elke vorm van communicatie faalt. 4 x dokumenten insturen. Wanneer ik als klant bel krijg ik de desbetreffende niet te spreken. Ik. De klant.
8 maanden verder. Resultaat tot nu is nul.
Ongelooflijk hoe slecht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marcel H
|
Ontbreekt deze club mensen aan iedere vorm van zelfreflectie en fatsoen. Schaamteloos hoe zij menen met mensen om te moeten gaan, vooral mevrouw Larou ***
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
snarf
|
florius maakt fout op fout, weigert te herstellen, is arrogant en blijft volharden in hun eigen fouten. klantenservice kunnen ze beter ontslaan (met name Bas D). verschuilen zich achter agv terwijl ze zelf hier juist mee de mist ingaan. geven geen antwoord. bellen niet terug kortom grootste baggerzooi die er bestaat
Sluiten bouwdepot terwijl je nog rekeningen moet betalen
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Vlot
|
Waardeloos 5 maanden aan het proberen mijn hypotheek over te sluiten en steeds word ik terug verwezen naar mijn adviseur en hij word ook van het kasje naar de buur gestuurd
48 Reviews Plaats review
Durf ik niet te geven ivm lopende aanvraag
|Reeds te lezen. Elke vorm van communicatie faalt. 4 x dokumenten insturen. Wanneer ik als klant bel krijg ik de desbetreffende niet te spreken. Ik. De klant.
8 maanden verder. Resultaat tot nu is nul.
Ongelooflijk hoe slecht.
Marcel H
|Ontbreekt deze club mensen aan iedere vorm van zelfreflectie en fatsoen. Schaamteloos hoe zij menen met mensen om te moeten gaan, vooral mevrouw Larou ***
snarf
|florius maakt fout op fout, weigert te herstellen, is arrogant en blijft volharden in hun eigen fouten. klantenservice kunnen ze beter ontslaan (met name Bas D). verschuilen zich achter agv terwijl ze zelf hier juist mee de mist ingaan. geven geen antwoord. bellen niet terug kortom grootste baggerzooi die er bestaat
Zwakke punten
erg veel: communicatie, reflectievermogen, zelfinzicht, juridische kennis, klantvriendelijkheid, deskundigheid, zorgvuldigheid
LM
|Sluiten bouwdepot terwijl je nog rekeningen moet betalen
Vlot
|Waardeloos 5 maanden aan het proberen mijn hypotheek over te sluiten en steeds word ik terug verwezen naar mijn adviseur en hij word ook van het kasje naar de buur gestuurd