WOONFONDS IS NIET TE VERTROUWEN!!!!! Zeer slechte ervaring met Woonfonds. Niet als hypotheeknemer, maar als buurman van iemand die een appartement bij Woonfonds huurt (want ook dat doen ze). Ze houden, binnen onze VvE, alle woningonderhoud tegen en zijn niet van plan een extra euro uit te geven voor noodzakelijk onderhoud. Om dat te bereiken bespelen ze de beheerder met hun machtspositie als grooteigenaar van appartementen en hebben een dubbele agenda. Pas dus op voor Woonfonds; ze hebben geen normen en waarden en de account managers doen alles voor de bonus.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Kathleen Torrance
|
Na 10 jaar woonfonds hypotheek , altijd netjes betaald, wilden we de lening aflossen. Liep tot 1 januari 2019 en door omstandigheden waren we gedwongen 5 dagen daarvoor af te lossen, Rekent Woonfonds doodleuk 200 euro boete voor te vroeg aflossen. Niks aan te doen zeggen ze, alsof ze niet zelf deze regel hebben gemaakt. 10 jaar klant en dan zo behandeld worden.
Blijkt ook nog dat ze het ene leningdeel een maand langer hebben laten lopen dan het andere, waardoor je, als je alles tegelijk wilt/ moet aflossen PER DEFINITIE een boete krijgt!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. Bos
|
Prutsers, ***... Om van Woonfonds af te komen heb je heel veel tijd, geduld, en geld nodig. Een jaar van te voren al aangegeven dat we Woonfonds niet meer wilden voor de hypotheek. 2 maanden van te voren weer. Meerdere keren gemaild, gebeld, brieven gestuurd. Gestuurde info raakt kwijt bij Woonfonds. Ze bellen niet terug, wat ze wel beloven. Gestuurde brieven van Woonfonds zijn incompleet waardoor je weer moet bellen voor de rest van de info. Overal moet je achteraan bellen. Wat ze beloven doen ze niet. Als je uiteindelijk een brief als afsluiting van het geheel wilt, dan zeggen ze dat ze dat normaal niet doen.... En dat ik maar even 6 weken moet wachten. Bij een pakje boter krijg je nog een bon als je betaald hebt. Maar bij Woonfonds krijg je geen brief dat de hypotheek is afgerond. Beloftes over deze brief te over, maar komen doet deze niet. Ook niet na 8 weken. Nu al 3x gebeld, met elke x de belofte dat het geregeld wordt. Echt een amateur clubje. En elke x dat je belt, sta je in de wachtrij. Overdag heb ik na een half uur aan de lijn gehangen te hebben, opgehangen. Een half uur lang te horen krijgen dat er nog 8 wachtenden voor je zijn is niet heel klantvriendelijk. Maar zelfs als er geen wachtenden voor je zijn, duurt het minstens nog 10min voordat je iemand te spreken krijgt.
*** verwijderd door de redactie
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Elien
|
Zeer slechte ervaring met woonfonds! We zijn al 3,5 maand bezig om de hypotheek rond te krijgen. Hebben al 3 keer uitstel
Moeten vragen! Alle stukken zijn meteen vanuit ons aangeleverd maar woonfonds blijft elke keer opnieuw met vragen komen die ze allang hadden kunnen stellen. Het duurt minstens 2 weken voordat je mail wordt beantwoord met een wedervraag. Onacceptabel om mensen zo lang te laten wachten! Ze zijn onduidelijk en hebben letterlijk tegen onze hypotheekadviseur gezegd "wij zijn de baas dus jullie hebben niks te zeggen"!
Zo ga je niet met mensen om woonfonds!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jet
|
Ik heb een negatieve ervaring met woonfonds omdat ik mijn hypotheek bij hen afsloot, een machtiging af gaf tot inning van de hypotheek en er vervolgens niks afgeschreven werd terwijl mijn saldo meer dan toereikend was. Vervolgens gingen ze aanmaningen sturen naar mijn oude adres ipv het adres waar de hypotheek op gevestigd was. Een kind snapt dat ik een hypotheek afsluit om daar te gaan wonen maar zij blijkbaar niet. Uiteindelijk kreeg ik na een half jaar dan toch een zeer onvriendelijke brief op het juiste adres en heb de achterstand betaald en hen uitgelegd dat je mensen wel op het juiste adres aan moet schrijven als je iets van ze wilt.
10 Reviews Plaats review
J. de Vries
|WOONFONDS IS NIET TE VERTROUWEN!!!!! Zeer slechte ervaring met Woonfonds. Niet als hypotheeknemer, maar als buurman van iemand die een appartement bij Woonfonds huurt (want ook dat doen ze). Ze houden, binnen onze VvE, alle woningonderhoud tegen en zijn niet van plan een extra euro uit te geven voor noodzakelijk onderhoud. Om dat te bereiken bespelen ze de beheerder met hun machtspositie als grooteigenaar van appartementen en hebben een dubbele agenda. Pas dus op voor Woonfonds; ze hebben geen normen en waarden en de account managers doen alles voor de bonus.
Kathleen Torrance
|Na 10 jaar woonfonds hypotheek , altijd netjes betaald, wilden we de lening aflossen. Liep tot 1 januari 2019 en door omstandigheden waren we gedwongen 5 dagen daarvoor af te lossen, Rekent Woonfonds doodleuk 200 euro boete voor te vroeg aflossen. Niks aan te doen zeggen ze, alsof ze niet zelf deze regel hebben gemaakt. 10 jaar klant en dan zo behandeld worden.
Blijkt ook nog dat ze het ene leningdeel een maand langer hebben laten lopen dan het andere, waardoor je, als je alles tegelijk wilt/ moet aflossen PER DEFINITIE een boete krijgt!
A. Bos
|Prutsers, ***... Om van Woonfonds af te komen heb je heel veel tijd, geduld, en geld nodig. Een jaar van te voren al aangegeven dat we Woonfonds niet meer wilden voor de hypotheek. 2 maanden van te voren weer. Meerdere keren gemaild, gebeld, brieven gestuurd. Gestuurde info raakt kwijt bij Woonfonds. Ze bellen niet terug, wat ze wel beloven. Gestuurde brieven van Woonfonds zijn incompleet waardoor je weer moet bellen voor de rest van de info. Overal moet je achteraan bellen. Wat ze beloven doen ze niet. Als je uiteindelijk een brief als afsluiting van het geheel wilt, dan zeggen ze dat ze dat normaal niet doen.... En dat ik maar even 6 weken moet wachten. Bij een pakje boter krijg je nog een bon als je betaald hebt. Maar bij Woonfonds krijg je geen brief dat de hypotheek is afgerond. Beloftes over deze brief te over, maar komen doet deze niet. Ook niet na 8 weken. Nu al 3x gebeld, met elke x de belofte dat het geregeld wordt. Echt een amateur clubje. En elke x dat je belt, sta je in de wachtrij. Overdag heb ik na een half uur aan de lijn gehangen te hebben, opgehangen. Een half uur lang te horen krijgen dat er nog 8 wachtenden voor je zijn is niet heel klantvriendelijk. Maar zelfs als er geen wachtenden voor je zijn, duurt het minstens nog 10min voordat je iemand te spreken krijgt.
*** verwijderd door de redactie
Elien
|Zeer slechte ervaring met woonfonds! We zijn al 3,5 maand bezig om de hypotheek rond te krijgen. Hebben al 3 keer uitstel
Moeten vragen! Alle stukken zijn meteen vanuit ons aangeleverd maar woonfonds blijft elke keer opnieuw met vragen komen die ze allang hadden kunnen stellen. Het duurt minstens 2 weken voordat je mail wordt beantwoord met een wedervraag. Onacceptabel om mensen zo lang te laten wachten! Ze zijn onduidelijk en hebben letterlijk tegen onze hypotheekadviseur gezegd "wij zijn de baas dus jullie hebben niks te zeggen"!
Zo ga je niet met mensen om woonfonds!
Jet
|Ik heb een negatieve ervaring met woonfonds omdat ik mijn hypotheek bij hen afsloot, een machtiging af gaf tot inning van de hypotheek en er vervolgens niks afgeschreven werd terwijl mijn saldo meer dan toereikend was. Vervolgens gingen ze aanmaningen sturen naar mijn oude adres ipv het adres waar de hypotheek op gevestigd was. Een kind snapt dat ik een hypotheek afsluit om daar te gaan wonen maar zij blijkbaar niet. Uiteindelijk kreeg ik na een half jaar dan toch een zeer onvriendelijke brief op het juiste adres en heb de achterstand betaald en hen uitgelegd dat je mensen wel op het juiste adres aan moet schrijven als je iets van ze wilt.