Klantenservice is onbereikbaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Na aankoop bestaat de klant niet meer voor fietsvoordeelshop.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pauwels
|
2 jaar geleden Sparta fiets a 3.000 gekocht bij fiets oordeelshop met 2 jaar garantie. Na 2 jaar en 10 dagen stopt de fiets ermee. Fiets retour naar fiets oordeel shop die de fiets a 6 wk heeft en op geen enkel vlak communiceert. Waardeloze organisatie die totaal niet klantvriendelijk is en een slechte fiets verkoopt
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jim
|
Nieuw model fiets besteld (Cortina E-lett) van ruim 2100 euro. Na 20km gefietst te hebben een tikkend geluid in het achterwiel. Na contact met de klantenservice werd mij gevraagd om even naar het dichtstbijzijnde filiaal te fietsen (~8km met een kapotte fiets is geen pretje), vervolgens fiets achtergelaten ter reparatie omdat er zo direct niets gevonden kon worden. Nu anderhalve week verder en 2 beloftes teruggebeld te worden. Helemaal niets gehoord en beloftes worden simpelweg niet nageleefd. Zojuist weer contact gehad en werd mij verteld dat ze helaas niets konden doen omdat de filialen gesloten zijn op maandag. Niet oke als je het mij vraagt...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esser
|
Fietsen besteld maar werd totaal niet op de hoogte gehouden van de status. Diverse keren een mail gestuurd en een contact formulier ingevuld, maar reageren nergens op. Telefonisch contact is ook tijdrovend, omdat je minstens een kwartier in de wacht wordt gezet voordat je iemand te spreken krijgt. Zijn totaal niet klantvriendelijk. Je moet zelf terug bellen of je bestelde fiets is binnen gekomen. Dat doet het bedrijf niet. Voor fietsen die 3000 euro per stuk kosten mogen ze zelf ook wat doen. Uiteindelijk de fietsen geannuleerd. Betaal liever iets mee bij een goede fietsenwinkel. Voor ons geen fietsvoordeelshop meer.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bram meij
|
Mooie fiets gekocht nu 3 jaar oud voor woon werk verkeer extra grote accu 3000 euro betaald.geen service buurt overgeslagen tussen de 75 en 100 Euro ...Nu 3 jaar verder en remmen deden het niet goed.mijn vrouw die door Amsterdam fiets is rijdend projectiel levens gevaarlijk . Ik heb Fietsvoordeel gebeld om dit te maken plaats over 2 maanden en advies openbaarvervoer of nieuwe fiets heb je fabrieks garantie. Met aankoop werd veel tijd genomen en alles beloofd nu puntje bij paaltje kan je gewoon letteijk dood vallen met Je fiets. Even remmen na kijken en afspraak maken voor servicebuurt had wel netjes geweest . Zo dat mijn vrouw (verpleegkundige OLVG) Veilig naar haar werk kan. Prima verkopers service ver onder de maat. Ik wilde in voorjaar ook daar fiets kopen maar advies niet daar wat wat een waardeloze winkel
21 Reviews Plaats review
Maria
|Klantenservice is onbereikbaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Na aankoop bestaat de klant niet meer voor fietsvoordeelshop.
Pauwels
|2 jaar geleden Sparta fiets a 3.000 gekocht bij fiets oordeelshop met 2 jaar garantie. Na 2 jaar en 10 dagen stopt de fiets ermee. Fiets retour naar fiets oordeel shop die de fiets a 6 wk heeft en op geen enkel vlak communiceert. Waardeloze organisatie die totaal niet klantvriendelijk is en een slechte fiets verkoopt
Jim
|Nieuw model fiets besteld (Cortina E-lett) van ruim 2100 euro. Na 20km gefietst te hebben een tikkend geluid in het achterwiel. Na contact met de klantenservice werd mij gevraagd om even naar het dichtstbijzijnde filiaal te fietsen (~8km met een kapotte fiets is geen pretje), vervolgens fiets achtergelaten ter reparatie omdat er zo direct niets gevonden kon worden. Nu anderhalve week verder en 2 beloftes teruggebeld te worden. Helemaal niets gehoord en beloftes worden simpelweg niet nageleefd. Zojuist weer contact gehad en werd mij verteld dat ze helaas niets konden doen omdat de filialen gesloten zijn op maandag. Niet oke als je het mij vraagt...
Esser
|Fietsen besteld maar werd totaal niet op de hoogte gehouden van de status. Diverse keren een mail gestuurd en een contact formulier ingevuld, maar reageren nergens op. Telefonisch contact is ook tijdrovend, omdat je minstens een kwartier in de wacht wordt gezet voordat je iemand te spreken krijgt. Zijn totaal niet klantvriendelijk. Je moet zelf terug bellen of je bestelde fiets is binnen gekomen. Dat doet het bedrijf niet. Voor fietsen die 3000 euro per stuk kosten mogen ze zelf ook wat doen. Uiteindelijk de fietsen geannuleerd. Betaal liever iets mee bij een goede fietsenwinkel. Voor ons geen fietsvoordeelshop meer.
Bram meij
|Mooie fiets gekocht nu 3 jaar oud voor woon werk verkeer extra grote accu 3000 euro betaald.geen service buurt overgeslagen tussen de 75 en 100 Euro ...Nu 3 jaar verder en remmen deden het niet goed.mijn vrouw die door Amsterdam fiets is rijdend projectiel levens gevaarlijk . Ik heb Fietsvoordeel gebeld om dit te maken plaats over 2 maanden en advies openbaarvervoer of nieuwe fiets heb je fabrieks garantie. Met aankoop werd veel tijd genomen en alles beloofd nu puntje bij paaltje kan je gewoon letteijk dood vallen met Je fiets. Even remmen na kijken en afspraak maken voor servicebuurt had wel netjes geweest . Zo dat mijn vrouw (verpleegkundige OLVG) Veilig naar haar werk kan. Prima verkopers service ver onder de maat. Ik wilde in voorjaar ook daar fiets kopen maar advies niet daar wat wat een waardeloze winkel