Prima fiets geleverd, maar dat is van Gazelle, dus daar hoeven zij niets aan te doen.
Verder is dit bedrijf bij problemen onbereikbaar, zowel per mail als telefonisch.
Het duurt weken vooraleer en kapotte versnelling van een fiets van 2900 euro, binnen 1 maand na aankoop ontstaan, gerepareerd kan worden. Althans, die afspraak wordt gemaakt, maar net zo gemakkelijk op de tijd van de afspraak weer afgezegd.
Waardeloze aftersale bij een bedrijf wat zowel telefonisch als per mail onbereikbaar is en problemen niet oplost.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hageman
|
Naar aanleiding van de eerdere review op Trustpilot belde Fietsvoordeelshop mij en zou ik ter compensatie een spiegel krijgen. Goed opgelost dacht ik.
We zijn nu 9 dagen verder en nog steeds geen spiegel binnen.
19 nov: gebeld door fietsvoordeelshop.nl en afgesproken dat ze een spiegel sturen (fvs_310383)
21 nov: via de chat gevraagd of het wel goed gaat want het bedrag van €0 staat bij de order als openstaand en er staat iets bij over ophalen ipv verzenden zoals afgesproken. Medewerker via de chat had er geen zin in om uit te zoeken en zei dat de medewerkster die het heeft geregeld dit moet afhandelen maar er niet is.
22 nov: gebeld (12 min in de wacht) en deze medewerker zei een mail te sturen naar het magazijn en ik dezelfde dag nog een mail van hem zou krijgen (pas maandagmiddag dat hij nog niets had gehoord van het magazijn)..
25 nov: weer gebeld (21 min in de wacht) en deze medewerker gaf aan dat hij niet weet waar het fout gaat maar hij direct opdracht geeft tot verzenden.
26 nov: rond 15.00 uur een SMS dat mijn bestelling klaar ligt voor ophalen.
Even later een mail dat het pakketje is verstuurd met een track en trace er bij.
Vandaag 28 nov: nog niks en contact opgenomen met Postnl en blijkt het pakketje niet te zijn afgegeven aan Postnl. Is ook te zien in de verzendmail.
Weer Fietsvoordeelshop bellen. Na 14min in de wacht opgehangen en de chat geopend. Die gaf aan mij niet te kunnen helpen en ik het beste kon bellen want het zou momenteel rustig zijn. Weer gebeld en ik kwam er weer niet door. Via de chat aangegeven dat ik er helemaal klaar mee ben en ze mij vanochtend maar moeten terugbellen. Zoals eigenlijk verwacht is dit niet gebeurt.
Leuke kortingen op de fiets, maar dat is het absoluut niet waard t.o.v. de ellende die je er naar van hun cadeau krijgt.
Heb je veel vrije tijd en vind je het gezellig om lang in de wacht te staan en naar een zeer irritant deuntje te luisteren dan kun je bij Fietsvoordeelshop prima bestellen, maar anders is mijn advies: BLIJF BIJ FIETSVOORDEELSHOP UIT DE BUURT.
Onderhoud is ook nog eens veel duurder (circa €90) dan bij de fietsenzaak. Aan huis is een diagnose rapport voor de motor en accu niet mogelijk. Bij de fietsenzaak €50 voor een ebike servicebeurt incl diagnose rapport.
Helaas dat het zo gelopen is, want wij hebben in het verleden regelmatig een fiets gekocht bij Fietsvoordeelshop en altijd naar tevredenheid. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Demi
|
Dramatische service!
Ik heb op 10 juli 2024 een fiets besteld om met mijn kleine man te kunnen fietsen. Alles was op voorraad op het moment van bestellen. Vandaag eindelijk na 2,5 maand wachten op de fiets wordt de fiets geleverd zonder kinderzitje. Zonder waarschuwing of optie om het dan te annuleren gewoon een kaartje op het zadel "helaas niet op voorraad" . Niet wanneer het dan wel komt of iets in die trant. De klant mag er zelf achteraan bellen om verhaal te halen hoe of wat. Overigens is precies het zelfde zitje op meerdere websites wel leverbaar zelfs bij bol.com vandaag besteld morgen in huis.
Klantenservice kan alleen het geld terug storten voor het zitje die ik niet heb gehad dus vrij logisch dat dat geld retour komt.
Verder gaf de Klantenservice aan dat het over 2 weken pas weer leverbaar was. Na 2,5 maand wachten op de fiets nog even 2 weken extra wachten is de normaalste zaak van de wereld volgens de fietsenwinkel gebeurt dit wel vaker.
Nu snap ik dat het wel eens voor kan komen dat er iets niet op voorraad is maar een headsup van te voren of de keuze bij de klant laten of extreem goede service leveren door aan te bieden "mevrouw als u hem nu bij bol.com besteld komen wij het zitje morgen bij u monteren want u wacht al zolang" wordt er niet geboden.
Sterker nog een andere compensatie of meedenken met de klant is ver te zoeken. Alleen het gelt terug storten van het zitje en daar is de kous mee af.
Dus mocht je een fiets bestellen daar omdat je denkt dat je een kant en klare fiets thuis krijgt geleverd... is dat dus niet altijd waar.
Een enorme teleurstelling dat ik vandaag niet voor de eerste keer met mijn kind kan fietsen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maria
|
Klantenservice is onbereikbaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Na aankoop bestaat de klant niet meer voor fietsvoordeelshop.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pauwels
|
2 jaar geleden Sparta fiets a 3.000 gekocht bij fiets oordeelshop met 2 jaar garantie. Na 2 jaar en 10 dagen stopt de fiets ermee. Fiets retour naar fiets oordeel shop die de fiets a 6 wk heeft en op geen enkel vlak communiceert. Waardeloze organisatie die totaal niet klantvriendelijk is en een slechte fiets verkoopt
24 Reviews Plaats review
Jack Aertssen
|Prima fiets geleverd, maar dat is van Gazelle, dus daar hoeven zij niets aan te doen.
Verder is dit bedrijf bij problemen onbereikbaar, zowel per mail als telefonisch.
Het duurt weken vooraleer en kapotte versnelling van een fiets van 2900 euro, binnen 1 maand na aankoop ontstaan, gerepareerd kan worden. Althans, die afspraak wordt gemaakt, maar net zo gemakkelijk op de tijd van de afspraak weer afgezegd.
Waardeloze aftersale bij een bedrijf wat zowel telefonisch als per mail onbereikbaar is en problemen niet oplost.
Hageman
|Naar aanleiding van de eerdere review op Trustpilot belde Fietsvoordeelshop mij en zou ik ter compensatie een spiegel krijgen. Goed opgelost dacht ik.
We zijn nu 9 dagen verder en nog steeds geen spiegel binnen.
19 nov: gebeld door fietsvoordeelshop.nl en afgesproken dat ze een spiegel sturen (fvs_310383)
21 nov: via de chat gevraagd of het wel goed gaat want het bedrag van €0 staat bij de order als openstaand en er staat iets bij over ophalen ipv verzenden zoals afgesproken. Medewerker via de chat had er geen zin in om uit te zoeken en zei dat de medewerkster die het heeft geregeld dit moet afhandelen maar er niet is.
22 nov: gebeld (12 min in de wacht) en deze medewerker zei een mail te sturen naar het magazijn en ik dezelfde dag nog een mail van hem zou krijgen (pas maandagmiddag dat hij nog niets had gehoord van het magazijn)..
25 nov: weer gebeld (21 min in de wacht) en deze medewerker gaf aan dat hij niet weet waar het fout gaat maar hij direct opdracht geeft tot verzenden.
26 nov: rond 15.00 uur een SMS dat mijn bestelling klaar ligt voor ophalen.
Even later een mail dat het pakketje is verstuurd met een track en trace er bij.
Vandaag 28 nov: nog niks en contact opgenomen met Postnl en blijkt het pakketje niet te zijn afgegeven aan Postnl. Is ook te zien in de verzendmail.
Weer Fietsvoordeelshop bellen. Na 14min in de wacht opgehangen en de chat geopend. Die gaf aan mij niet te kunnen helpen en ik het beste kon bellen want het zou momenteel rustig zijn. Weer gebeld en ik kwam er weer niet door. Via de chat aangegeven dat ik er helemaal klaar mee ben en ze mij vanochtend maar moeten terugbellen. Zoals eigenlijk verwacht is dit niet gebeurt.
Leuke kortingen op de fiets, maar dat is het absoluut niet waard t.o.v. de ellende die je er naar van hun cadeau krijgt.
Heb je veel vrije tijd en vind je het gezellig om lang in de wacht te staan en naar een zeer irritant deuntje te luisteren dan kun je bij Fietsvoordeelshop prima bestellen, maar anders is mijn advies: BLIJF BIJ FIETSVOORDEELSHOP UIT DE BUURT.
Onderhoud is ook nog eens veel duurder (circa €90) dan bij de fietsenzaak. Aan huis is een diagnose rapport voor de motor en accu niet mogelijk. Bij de fietsenzaak €50 voor een ebike servicebeurt incl diagnose rapport.
Helaas dat het zo gelopen is, want wij hebben in het verleden regelmatig een fiets gekocht bij Fietsvoordeelshop en altijd naar tevredenheid. Behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst.
Demi
|Dramatische service!
Ik heb op 10 juli 2024 een fiets besteld om met mijn kleine man te kunnen fietsen. Alles was op voorraad op het moment van bestellen. Vandaag eindelijk na 2,5 maand wachten op de fiets wordt de fiets geleverd zonder kinderzitje. Zonder waarschuwing of optie om het dan te annuleren gewoon een kaartje op het zadel "helaas niet op voorraad" . Niet wanneer het dan wel komt of iets in die trant. De klant mag er zelf achteraan bellen om verhaal te halen hoe of wat. Overigens is precies het zelfde zitje op meerdere websites wel leverbaar zelfs bij bol.com vandaag besteld morgen in huis.
Klantenservice kan alleen het geld terug storten voor het zitje die ik niet heb gehad dus vrij logisch dat dat geld retour komt.
Verder gaf de Klantenservice aan dat het over 2 weken pas weer leverbaar was. Na 2,5 maand wachten op de fiets nog even 2 weken extra wachten is de normaalste zaak van de wereld volgens de fietsenwinkel gebeurt dit wel vaker.
Nu snap ik dat het wel eens voor kan komen dat er iets niet op voorraad is maar een headsup van te voren of de keuze bij de klant laten of extreem goede service leveren door aan te bieden "mevrouw als u hem nu bij bol.com besteld komen wij het zitje morgen bij u monteren want u wacht al zolang" wordt er niet geboden.
Sterker nog een andere compensatie of meedenken met de klant is ver te zoeken. Alleen het gelt terug storten van het zitje en daar is de kous mee af.
Dus mocht je een fiets bestellen daar omdat je denkt dat je een kant en klare fiets thuis krijgt geleverd... is dat dus niet altijd waar.
Een enorme teleurstelling dat ik vandaag niet voor de eerste keer met mijn kind kan fietsen.
Maria
|Klantenservice is onbereikbaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Na aankoop bestaat de klant niet meer voor fietsvoordeelshop.
Pauwels
|2 jaar geleden Sparta fiets a 3.000 gekocht bij fiets oordeelshop met 2 jaar garantie. Na 2 jaar en 10 dagen stopt de fiets ermee. Fiets retour naar fiets oordeel shop die de fiets a 6 wk heeft en op geen enkel vlak communiceert. Waardeloze organisatie die totaal niet klantvriendelijk is en een slechte fiets verkoopt