Dramatische service!
Ik heb op 10 juli 2024 een fiets besteld om met mijn kleine man te kunnen fietsen. Alles was op voorraad op het moment van bestellen. Vandaag eindelijk na 2,5 maand wachten op de fiets wordt de fiets geleverd zonder kinderzitje. Zonder waarschuwing of optie om het dan te annuleren gewoon een kaartje op het zadel "helaas niet op voorraad" . Niet wanneer het dan wel komt of iets in die trant. De klant mag er zelf achteraan bellen om verhaal te halen hoe of wat. Overigens is precies het zelfde zitje op meerdere websites wel leverbaar zelfs bij bol.com vandaag besteld morgen in huis.
Klantenservice kan alleen het geld terug storten voor het zitje die ik niet heb gehad dus vrij logisch dat dat geld retour komt.
Verder gaf de Klantenservice aan dat het over 2 weken pas weer leverbaar was. Na 2,5 maand wachten op de fiets nog even 2 weken extra wachten is de normaalste zaak van de wereld volgens de fietsenwinkel gebeurt dit wel vaker.
Nu snap ik dat het wel eens voor kan komen dat er iets niet op voorraad is maar een headsup van te voren of de keuze bij de klant laten of extreem goede service leveren door aan te bieden "mevrouw als u hem nu bij bol.com besteld komen wij het zitje morgen bij u monteren want u wacht al zolang" wordt er niet geboden.
Sterker nog een andere compensatie of meedenken met de klant is ver te zoeken. Alleen het gelt terug storten van het zitje en daar is de kous mee af.
Dus mocht je een fiets bestellen daar omdat je denkt dat je een kant en klare fiets thuis krijgt geleverd... is dat dus niet altijd waar.
Een enorme teleurstelling dat ik vandaag niet voor de eerste keer met mijn kind kan fietsen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Maria
|
Klantenservice is onbereikbaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Na aankoop bestaat de klant niet meer voor fietsvoordeelshop.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pauwels
|
2 jaar geleden Sparta fiets a 3.000 gekocht bij fiets oordeelshop met 2 jaar garantie. Na 2 jaar en 10 dagen stopt de fiets ermee. Fiets retour naar fiets oordeel shop die de fiets a 6 wk heeft en op geen enkel vlak communiceert. Waardeloze organisatie die totaal niet klantvriendelijk is en een slechte fiets verkoopt
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jim
|
Nieuw model fiets besteld (Cortina E-lett) van ruim 2100 euro. Na 20km gefietst te hebben een tikkend geluid in het achterwiel. Na contact met de klantenservice werd mij gevraagd om even naar het dichtstbijzijnde filiaal te fietsen (~8km met een kapotte fiets is geen pretje), vervolgens fiets achtergelaten ter reparatie omdat er zo direct niets gevonden kon worden. Nu anderhalve week verder en 2 beloftes teruggebeld te worden. Helemaal niets gehoord en beloftes worden simpelweg niet nageleefd. Zojuist weer contact gehad en werd mij verteld dat ze helaas niets konden doen omdat de filialen gesloten zijn op maandag. Niet oke als je het mij vraagt...
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Esser
|
Fietsen besteld maar werd totaal niet op de hoogte gehouden van de status. Diverse keren een mail gestuurd en een contact formulier ingevuld, maar reageren nergens op. Telefonisch contact is ook tijdrovend, omdat je minstens een kwartier in de wacht wordt gezet voordat je iemand te spreken krijgt. Zijn totaal niet klantvriendelijk. Je moet zelf terug bellen of je bestelde fiets is binnen gekomen. Dat doet het bedrijf niet. Voor fietsen die 3000 euro per stuk kosten mogen ze zelf ook wat doen. Uiteindelijk de fietsen geannuleerd. Betaal liever iets mee bij een goede fietsenwinkel. Voor ons geen fietsvoordeelshop meer.
22 Reviews Plaats review
Demi
|Dramatische service!
Ik heb op 10 juli 2024 een fiets besteld om met mijn kleine man te kunnen fietsen. Alles was op voorraad op het moment van bestellen. Vandaag eindelijk na 2,5 maand wachten op de fiets wordt de fiets geleverd zonder kinderzitje. Zonder waarschuwing of optie om het dan te annuleren gewoon een kaartje op het zadel "helaas niet op voorraad" . Niet wanneer het dan wel komt of iets in die trant. De klant mag er zelf achteraan bellen om verhaal te halen hoe of wat. Overigens is precies het zelfde zitje op meerdere websites wel leverbaar zelfs bij bol.com vandaag besteld morgen in huis.
Klantenservice kan alleen het geld terug storten voor het zitje die ik niet heb gehad dus vrij logisch dat dat geld retour komt.
Verder gaf de Klantenservice aan dat het over 2 weken pas weer leverbaar was. Na 2,5 maand wachten op de fiets nog even 2 weken extra wachten is de normaalste zaak van de wereld volgens de fietsenwinkel gebeurt dit wel vaker.
Nu snap ik dat het wel eens voor kan komen dat er iets niet op voorraad is maar een headsup van te voren of de keuze bij de klant laten of extreem goede service leveren door aan te bieden "mevrouw als u hem nu bij bol.com besteld komen wij het zitje morgen bij u monteren want u wacht al zolang" wordt er niet geboden.
Sterker nog een andere compensatie of meedenken met de klant is ver te zoeken. Alleen het gelt terug storten van het zitje en daar is de kous mee af.
Dus mocht je een fiets bestellen daar omdat je denkt dat je een kant en klare fiets thuis krijgt geleverd... is dat dus niet altijd waar.
Een enorme teleurstelling dat ik vandaag niet voor de eerste keer met mijn kind kan fietsen.
Maria
|Klantenservice is onbereikbaar voor het maken van een onderhoudsbeurt. Na aankoop bestaat de klant niet meer voor fietsvoordeelshop.
Pauwels
|2 jaar geleden Sparta fiets a 3.000 gekocht bij fiets oordeelshop met 2 jaar garantie. Na 2 jaar en 10 dagen stopt de fiets ermee. Fiets retour naar fiets oordeel shop die de fiets a 6 wk heeft en op geen enkel vlak communiceert. Waardeloze organisatie die totaal niet klantvriendelijk is en een slechte fiets verkoopt
Jim
|Nieuw model fiets besteld (Cortina E-lett) van ruim 2100 euro. Na 20km gefietst te hebben een tikkend geluid in het achterwiel. Na contact met de klantenservice werd mij gevraagd om even naar het dichtstbijzijnde filiaal te fietsen (~8km met een kapotte fiets is geen pretje), vervolgens fiets achtergelaten ter reparatie omdat er zo direct niets gevonden kon worden. Nu anderhalve week verder en 2 beloftes teruggebeld te worden. Helemaal niets gehoord en beloftes worden simpelweg niet nageleefd. Zojuist weer contact gehad en werd mij verteld dat ze helaas niets konden doen omdat de filialen gesloten zijn op maandag. Niet oke als je het mij vraagt...
Esser
|Fietsen besteld maar werd totaal niet op de hoogte gehouden van de status. Diverse keren een mail gestuurd en een contact formulier ingevuld, maar reageren nergens op. Telefonisch contact is ook tijdrovend, omdat je minstens een kwartier in de wacht wordt gezet voordat je iemand te spreken krijgt. Zijn totaal niet klantvriendelijk. Je moet zelf terug bellen of je bestelde fiets is binnen gekomen. Dat doet het bedrijf niet. Voor fietsen die 3000 euro per stuk kosten mogen ze zelf ook wat doen. Uiteindelijk de fietsen geannuleerd. Betaal liever iets mee bij een goede fietsenwinkel. Voor ons geen fietsvoordeelshop meer.