Problemen met mijn 2,1/2 jaar oude giant Entour+1 zijn na diverse keren reparatie uiteindelijk perfect opgelost door vervanging van de motor.
Voor ons een perfect fietsverkoop en reparatiebedrijf.
Communicatie goed en fijn meedenkend personeel.wij zijn zeer tevreden klanten ,problemen Moet je van twee zijden oplossen en heeft denk ik ook te maken met hoe een klant zich opsteld.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sophie Klanker
|
Mijn elektrische vouwfiets (die door hun verkocht is) heeft daar 5 weken gestaan. Ik heb 4x gebeld, niemand wist wat de stand van zaken was. Ik kreeg vervolgens op vakantie (had ik doorgegeven) het bericht dat ze hem niet konden maken en of ik hem zo snel mogelijk op wilde halen. Vanwege de buitenlandse vakantie doorgegeven dat het niet direct mogelijk was. Vervolgens ben ik nog 2x in 2 dagen door ze gebeld omdat mijn fiets in de weg stond. Communicatie onderling is er niet. Uiteindelijk de dag na terugkomst de fiets opgehaald, helemaal onder de roest en nog steeds kapot. Edwin Groen, gewoon niet doen!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
a s
|
een groot drama , geldwolven zijn het , fiets van zoon staat daar 14 dagen , is niets mee gedaan , niet gebeld , geen overleg totaal niets , K*twinkel , k*tservice. zelf 3 x gebeld , niemand weet wat....wel fietsen verkopen !! grof geld verdienen , geen service !!! kom daar nooit meer !!! een grote schande !!!
fiets stuk weer opgehaald .....
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Christopher
|
Top service.
Alleen mijn huidige (lopende) reparatie...
Mijn fiets staat al bijna 6 weken bij Edwin Groen. Eerste keer dat ik belde kreeg ik: we hebben geprobeerd u te bellen. Nou mooi niet. Goedkeuring gegeven voor een (dure) reparatie.
Nu elke keer als ik bel krijg ik: we zijn ermee bezig, je krijgt een SMS als hij klaar is....
Ik heb er geen vertrouwen meer in.
En 6 weken zonder mijn fiets vind ik,voor wat voor reparatie dan ook, echt veel te lang.
Niet de goede service dat ik van Edwin Groen gewend ben....
7.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Ingrid
|
Fietsen verkopen gaan ze goed af, maar als je fiets voor onderhoud moet dan ben je de fiets weken kwijt. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar.
30 Reviews Plaats review
Kees borst
|Problemen met mijn 2,1/2 jaar oude giant Entour+1 zijn na diverse keren reparatie uiteindelijk perfect opgelost door vervanging van de motor.
Voor ons een perfect fietsverkoop en reparatiebedrijf.
Communicatie goed en fijn meedenkend personeel.wij zijn zeer tevreden klanten ,problemen Moet je van twee zijden oplossen en heeft denk ik ook te maken met hoe een klant zich opsteld.
Sophie Klanker
|Mijn elektrische vouwfiets (die door hun verkocht is) heeft daar 5 weken gestaan. Ik heb 4x gebeld, niemand wist wat de stand van zaken was. Ik kreeg vervolgens op vakantie (had ik doorgegeven) het bericht dat ze hem niet konden maken en of ik hem zo snel mogelijk op wilde halen. Vanwege de buitenlandse vakantie doorgegeven dat het niet direct mogelijk was. Vervolgens ben ik nog 2x in 2 dagen door ze gebeld omdat mijn fiets in de weg stond. Communicatie onderling is er niet. Uiteindelijk de dag na terugkomst de fiets opgehaald, helemaal onder de roest en nog steeds kapot. Edwin Groen, gewoon niet doen!
a s
|een groot drama , geldwolven zijn het , fiets van zoon staat daar 14 dagen , is niets mee gedaan , niet gebeld , geen overleg totaal niets , K*twinkel , k*tservice. zelf 3 x gebeld , niemand weet wat....wel fietsen verkopen !! grof geld verdienen , geen service !!! kom daar nooit meer !!! een grote schande !!!
fiets stuk weer opgehaald .....
Christopher
|Top service.
Alleen mijn huidige (lopende) reparatie...
Mijn fiets staat al bijna 6 weken bij Edwin Groen. Eerste keer dat ik belde kreeg ik: we hebben geprobeerd u te bellen. Nou mooi niet. Goedkeuring gegeven voor een (dure) reparatie.
Nu elke keer als ik bel krijg ik: we zijn ermee bezig, je krijgt een SMS als hij klaar is....
Ik heb er geen vertrouwen meer in.
En 6 weken zonder mijn fiets vind ik,voor wat voor reparatie dan ook, echt veel te lang.
Niet de goede service dat ik van Edwin Groen gewend ben....
Ingrid
|Fietsen verkopen gaan ze goed af, maar als je fiets voor onderhoud moet dan ben je de fiets weken kwijt. Ze zijn telefonisch niet bereikbaar.