Montuur en glazen aan laten meten.
Montuur betaal ik zelf, glazen worden betaald door de werkgever.
Ik reken een kleine 300 euro af voor het montuur en nog dezelfde dag zie ik op de website dat het montuur is afgeprijsd naar 87 euro.
Natuurlijk neem ik contact op. Lagere prijs voor het montuur geldt niet voor mij omdat de werkgever de glazen betaald. Wat een waardeloze argumentatie. Het montuur is immers nog steeds afgeprijsd, ongeacht of dat het geleverd wordt met glazen en al helemaal niet van belang is wie die glazen dan betaald.
Vervolgens gebeld met klantenservice. Die zou me terugbellen. Is natuurlijk ook niet gebeurd.
Al met al blijft een rotgevoel over. Ben opgelicht. Kan er niks anders van maken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
René Huisman
|
Ik kim inmiddels al een paar jaar bij Nick en zijn Eyewish team in de Haarlemmerstraat, voor mij altijd even een trip vanuit De Rijp. Maar altijd meer dan de moeite waard. Ook nu weer goed advies gekregen bij de aanschaf van mijn computer bril. Een erg tevreden klant!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
C Teobaldi
|
Vandaag was ik bij Eyewish Haarlemmerdijk te Amsterdam.
Mijn zonnebril was verbogen omdat ik erop was gaan zitten en ook glazen waren eruit gevallen.
Een alleraardigste medewerker heeft mijn bril ter plekke gerepareerd en er waren geen kosten aan verbonden!
ik wilde hem een fooi geven.
Maar dat wilde hij niet aannemen.
Terwijl ik mijn zonnebril niet daar heb gekocht.
Top service en volgende kaar als ik een bril nodig heb, ga ik naar deze winkel terug.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Zeer professioneel, altijd tijd. Bij twijfel, doorgestuurd naar oogarts. Zeer tevreden!
8.9
Prijs-kwaliteit
Personeel
Assortiment
Service
Klant van Eye Wish Opticiens
|
Eye wish klant vriendelijk behulpzaam en betaal baar.
31 Reviews Plaats review
Jeroen
|Montuur en glazen aan laten meten.
Montuur betaal ik zelf, glazen worden betaald door de werkgever.
Ik reken een kleine 300 euro af voor het montuur en nog dezelfde dag zie ik op de website dat het montuur is afgeprijsd naar 87 euro.
Natuurlijk neem ik contact op. Lagere prijs voor het montuur geldt niet voor mij omdat de werkgever de glazen betaald. Wat een waardeloze argumentatie. Het montuur is immers nog steeds afgeprijsd, ongeacht of dat het geleverd wordt met glazen en al helemaal niet van belang is wie die glazen dan betaald.
Vervolgens gebeld met klantenservice. Die zou me terugbellen. Is natuurlijk ook niet gebeurd.
Al met al blijft een rotgevoel over. Ben opgelicht. Kan er niks anders van maken.
René Huisman
|Ik kim inmiddels al een paar jaar bij Nick en zijn Eyewish team in de Haarlemmerstraat, voor mij altijd even een trip vanuit De Rijp. Maar altijd meer dan de moeite waard. Ook nu weer goed advies gekregen bij de aanschaf van mijn computer bril. Een erg tevreden klant!
C Teobaldi
|Vandaag was ik bij Eyewish Haarlemmerdijk te Amsterdam.
Mijn zonnebril was verbogen omdat ik erop was gaan zitten en ook glazen waren eruit gevallen.
Een alleraardigste medewerker heeft mijn bril ter plekke gerepareerd en er waren geen kosten aan verbonden!
ik wilde hem een fooi geven.
Maar dat wilde hij niet aannemen.
Terwijl ik mijn zonnebril niet daar heb gekocht.
Top service en volgende kaar als ik een bril nodig heb, ga ik naar deze winkel terug.
Klant van Eye Wish Opticiens
|Zeer professioneel, altijd tijd. Bij twijfel, doorgestuurd naar oogarts. Zeer tevreden!
Klant van Eye Wish Opticiens
|Eye wish klant vriendelijk behulpzaam en betaal baar.