Blij dat ik niet zelf bij deze organisatie zit. Ik was vandaag getuige van de slechte service en ronduit gemene medewerker, ene Jolanda. Deze is dan ook speciaal voor J***a als er water uit een boiler lekt, recht op elektrische draden, is dat gevaarlijk! Als jullie monteur niet volgens afspraak komt, is dat niet de schuld van de klant, maar van de monteur. Steeds harder schreeuwen dat ze dan maar thuis had moeten zijn, ondanks dat de monteur ruim 20 minuten te vroeg was, lost een gevaarlijke situatie niet op. Ik stond ernaast, kon alles horen en op de viskraam zou *** niet misstaan. *** gebruikt zinnen als: Je zit maar te tetteren en laat me geen zin uitspreken. Nouuu***, nogmaals ik stond ernaast en JIJ was degene die maar door bleef schreeuwen dat ze dan maar de stekker van de boiler er uit moest trekken. Als je geluisterd had, had je gehoord dat de stroom de muur in gaat en er niks aan stekkers te trekken valt. Het meisje hing huilend aan de lijn en *** verbreekt zo de verbinding, succes ermee. Teruggebeld en gelukkig werken er ook mensen die wel begrijpen dat water en stroom een gevaarlijke combinatie is, misschien heeft *** wat bijscholing nodig? Of een cursus hoe je mensen normaal te woord staat. Zelden zo'n naar mens horen praten, bah!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Eric
|
Aanvraag gedaan voor een nieuwe ketel. Op deze aanvraag komt helemaal geen reactie , ook niet na 2 een email met de vraag of ze een offerte willen maken. Mijn ketel ergens anders gekocht en doorgegeven via de website om mijn service contract te stoppen. Hierop komt ook wederom geen reactie, ondertussen hierover 3 x gebeld. Iedere keer wordt beloofd dat ik de volgende dag bevestiging van de opzegging zou krijgen. Tot op heden moet de bevestiging nog komen, ik ben klaar met bellen en ga de volgende afschrijving gewoon storneren. Klantenservice is een heel vreemd woord bij energiewacht.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Dominique
|
Het begon afgelopen zomer. Onze verwarming deed het niet meer, nu is dat in de zomer niet heel erg, echter de laatste dag van oktober was het pas gemaakt... Inmiddels was het al behoorlijk koud.
Ik heb in 2 maanden tijd, meer dan 10 keer gebeld met energiewacht west, waarbij ik nagenoeg elke keer meer dan 30 minuten in de wacht moest staan, en vaker wel dan niet langer dan een uur. Elke keer werd er gezegd dat ik óf terug gebeld zou worden, óf dat er iemand langs zou komen. Na honderden minuten aan de telefoon gehangen te hebben had ik eindelijk een echte afspraak. En je raadt het al......de monteur kwam niet opdagen. In de tussentijd was het enige zinnige advies dat we een kacheltje moesten kopen om onszelf warm te houden.
Uiteindelijk is de verwarming gemaakt. Het bonnetje voor het kacheltje heb ik gedeclareerd, nooit meer wat van gehoord. Ik heb een uitgebreide klachtenbrief gestuurd, nooit meer wat van gehoord.
Inmiddels was ik op zoek naar een nieuwe partij voor het onderhouden van mijn cv-ketel. Echter voor dit gebeurde hadden we een gaslek bij de cv ketel. Daarop belde ik energiewacht west, en vertelde ze met droge ogen dat we geen abonnement meer bij hen hebben. Het zou zijn afgesloten maar ze konden mij niet vertellen door wie, en ze konden de cv ketel dus ook niet komen repareren.....
Dit is de samenvatting...... GA NIET IN ZEE MET ENERGIEWACHT WEST!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
E.
|
zeer slechte service en onbeschoft aan de telefoon. Hebbenons laten zitten met een ondeugdelijk aangesloten afvoer van de CV ketel. Communicatie hierover was niet mogelijk. Ze legden Lle verantwoorxelijkheid bij ons neer. NOOIT mee in zee gaan!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Red Fish
|
Na 2 jaar zou de energiewacht langskomen voor de eerste beurt. Ze stuurden een brief dat ik niet thuis was en zelf online een nieuwe afspraak moest maken. Bijzonder want er was nog helemaal geen afspraak, schijnbaar komen ze onaangekondigd/op de gok. Echter was er niets te zien op de beveiligingscamera’s over de genoemde dag. Afspraak gemaakt online voor Hemelvaartsdag (ideaal dacht ik, scheelt verlof opnemen) 2 dagen ervoor belden ze op dat ze niet werken op Hemelvaartsdag, dit moest verzet worden. Kan gebeuren maar wat me stoorde was de arrogante toon waarop. Op de bewuste dag heeft de monteur een rubber vervangen wat volgens hem af fabriek niet goed was. Geen probleem leek me. Ketel heeft 2 jaar fabrieksgarantie. Echter kreeg ik enkele dagen later een rekening. Direct gebeld en ze zouden het uitzoeken. Enkele dagen later belden ze (weer arrogant en niet tussen te komen) dat het geen garantie zou zijn en ook niet onder contract valt. Rubber kost 20 euro maar door de vreselijk arrogante toon direct maar mijn contract opgezegd. Klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken.
1134 Reviews Plaats review
Sylvia
|Blij dat ik niet zelf bij deze organisatie zit. Ik was vandaag getuige van de slechte service en ronduit gemene medewerker, ene Jolanda. Deze is dan ook speciaal voor J***a als er water uit een boiler lekt, recht op elektrische draden, is dat gevaarlijk! Als jullie monteur niet volgens afspraak komt, is dat niet de schuld van de klant, maar van de monteur. Steeds harder schreeuwen dat ze dan maar thuis had moeten zijn, ondanks dat de monteur ruim 20 minuten te vroeg was, lost een gevaarlijke situatie niet op. Ik stond ernaast, kon alles horen en op de viskraam zou *** niet misstaan. *** gebruikt zinnen als: Je zit maar te tetteren en laat me geen zin uitspreken. Nouuu***, nogmaals ik stond ernaast en JIJ was degene die maar door bleef schreeuwen dat ze dan maar de stekker van de boiler er uit moest trekken. Als je geluisterd had, had je gehoord dat de stroom de muur in gaat en er niks aan stekkers te trekken valt. Het meisje hing huilend aan de lijn en *** verbreekt zo de verbinding, succes ermee. Teruggebeld en gelukkig werken er ook mensen die wel begrijpen dat water en stroom een gevaarlijke combinatie is, misschien heeft *** wat bijscholing nodig? Of een cursus hoe je mensen normaal te woord staat. Zelden zo'n naar mens horen praten, bah!
Eric
|Aanvraag gedaan voor een nieuwe ketel. Op deze aanvraag komt helemaal geen reactie , ook niet na 2 een email met de vraag of ze een offerte willen maken. Mijn ketel ergens anders gekocht en doorgegeven via de website om mijn service contract te stoppen. Hierop komt ook wederom geen reactie, ondertussen hierover 3 x gebeld. Iedere keer wordt beloofd dat ik de volgende dag bevestiging van de opzegging zou krijgen. Tot op heden moet de bevestiging nog komen, ik ben klaar met bellen en ga de volgende afschrijving gewoon storneren. Klantenservice is een heel vreemd woord bij energiewacht.
Dominique
|Het begon afgelopen zomer. Onze verwarming deed het niet meer, nu is dat in de zomer niet heel erg, echter de laatste dag van oktober was het pas gemaakt... Inmiddels was het al behoorlijk koud.
Ik heb in 2 maanden tijd, meer dan 10 keer gebeld met energiewacht west, waarbij ik nagenoeg elke keer meer dan 30 minuten in de wacht moest staan, en vaker wel dan niet langer dan een uur. Elke keer werd er gezegd dat ik óf terug gebeld zou worden, óf dat er iemand langs zou komen. Na honderden minuten aan de telefoon gehangen te hebben had ik eindelijk een echte afspraak. En je raadt het al......de monteur kwam niet opdagen. In de tussentijd was het enige zinnige advies dat we een kacheltje moesten kopen om onszelf warm te houden.
Uiteindelijk is de verwarming gemaakt. Het bonnetje voor het kacheltje heb ik gedeclareerd, nooit meer wat van gehoord. Ik heb een uitgebreide klachtenbrief gestuurd, nooit meer wat van gehoord.
Inmiddels was ik op zoek naar een nieuwe partij voor het onderhouden van mijn cv-ketel. Echter voor dit gebeurde hadden we een gaslek bij de cv ketel. Daarop belde ik energiewacht west, en vertelde ze met droge ogen dat we geen abonnement meer bij hen hebben. Het zou zijn afgesloten maar ze konden mij niet vertellen door wie, en ze konden de cv ketel dus ook niet komen repareren.....
Dit is de samenvatting...... GA NIET IN ZEE MET ENERGIEWACHT WEST!
E.
|zeer slechte service en onbeschoft aan de telefoon. Hebbenons laten zitten met een ondeugdelijk aangesloten afvoer van de CV ketel. Communicatie hierover was niet mogelijk. Ze legden Lle verantwoorxelijkheid bij ons neer. NOOIT mee in zee gaan!
Red Fish
|Na 2 jaar zou de energiewacht langskomen voor de eerste beurt. Ze stuurden een brief dat ik niet thuis was en zelf online een nieuwe afspraak moest maken. Bijzonder want er was nog helemaal geen afspraak, schijnbaar komen ze onaangekondigd/op de gok. Echter was er niets te zien op de beveiligingscamera’s over de genoemde dag. Afspraak gemaakt online voor Hemelvaartsdag (ideaal dacht ik, scheelt verlof opnemen) 2 dagen ervoor belden ze op dat ze niet werken op Hemelvaartsdag, dit moest verzet worden. Kan gebeuren maar wat me stoorde was de arrogante toon waarop. Op de bewuste dag heeft de monteur een rubber vervangen wat volgens hem af fabriek niet goed was. Geen probleem leek me. Ketel heeft 2 jaar fabrieksgarantie. Echter kreeg ik enkele dagen later een rekening. Direct gebeld en ze zouden het uitzoeken. Enkele dagen later belden ze (weer arrogant en niet tussen te komen) dat het geen garantie zou zijn en ook niet onder contract valt. Rubber kost 20 euro maar door de vreselijk arrogante toon direct maar mijn contract opgezegd. Klantvriendelijkheid is dus ver te zoeken.