Snurky verstrekt middels eigen site en Beslist.nl bewust onjuiste informatie,waardoor een koper gedupeerd wordt. Via Beslist.nl kort voor verhuizing een ledikant besteld/betaald (inclusief verzendkosten) bij Snurky,die volgens informatie:"op voorraad was". Bevestiging van Snurky ontvangen dat het ledikant "op voorraad was". 1 Week na verhuizing (zonder ledikant) geinformeerd:" wanneer ik het gekochte ledikant kon verwachten". Reactie:"Aanlever Bedrijf was i.v.m. vacantie gesloten". Na aandringen om een oplossing,zou een potenset aangeleverd worden,die onder mijn lattenbodem bevestigd zou kunnen worden,en weer meegenomen zou worden,als het ledikant bezorgd werd. Verzocht aan Snurky of ze het potenset wilden monteren,daar ik dat zelf niet kan,en niemand heb die dat voor mij doen kan. Tot drie keer toe in enkele weken is mij meegedeeld:"dat het potenset op afgesproken bezorgdag niet aan hun uitgeleverd was",dus niet aan mij geleverd kon worden. Drie weken later bericht:"dat ik moest begrijpen dat ze geen 70 km konden rijden,om 8 schroefjes in te draaien." Daarna werd mij meegedeeld:"dat het bed,i.v.m. de maat 140x200cm,in productie genomen was,en niet bekend was,wanneer het uitgeleverd kon worden". Na 4 weken wachten ontving ik een email van Snurky:"Wij kunnen hetgeen u heeft besteld niet meer uitleveren aan u". Op hun site wordt echter tot heden aangegeven:"dat betreffend ledikant op voorraad is",en bij Beslist.nl:"levering tussen 1-15 werkdagen.". Snurky *** en behandelt kopers respectloos. Gedane betaling tot heden niet retour ontvangen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Marcel Muijlkens
|
Product besteld via beslist.nl. Geen bestelbevestiging of niets. Kam bedrijf niets aan doen fout bij beslist. Vervolgens begint de echte ellende. Mail van leverancier bed wordt morgen geleverd en je raadt het al geen levering. Meer als een uur bellen heen en weer gestuurd en ze zouden morgen leveren. Nou ja kan gebeuren en de volgende dag is prima. Weer de hele dag thuis en geen bestelling. Langzaam maar zeker vervelend dus maar weer contact opgenomen met transporteur en leverancier en ze geven aan dat er geleverd is en sturen een bevestiging met de handtekening welke niet van mij is ?. Dan belt alsnog de transporteur met excuses en ze zullen echt de volgende dag leveren en op de vraag waar de handtekening vandaan komt weten ze geen antwoord. Heb ze nog een kans gegeven maar inmiddels einde dag en nog geen bestelling. Beste mensen bestel hier niets ze hebben een slechte transporteur.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Trendbox Panel
|
slechte service, gegevens op website worden niet goed bijgewerkt, je moet overal zelf achteraan, kortom niet al te best. Drie weken geleden iets besteld op deze website. Het product was op voorraad, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen! Ik moet er ook zelf achteraan gaan, want ze brengen je niet op de hoogte dat het product om de een of andere reden later komt... ik ben benieuwd of ik het ooit ga krijgen....
3 Reviews Plaats review
Joanne Dijk
|Snurky verstrekt middels eigen site en Beslist.nl bewust onjuiste informatie,waardoor een koper gedupeerd wordt. Via Beslist.nl kort voor verhuizing een ledikant besteld/betaald (inclusief verzendkosten) bij Snurky,die volgens informatie:"op voorraad was". Bevestiging van Snurky ontvangen dat het ledikant "op voorraad was". 1 Week na verhuizing (zonder ledikant) geinformeerd:" wanneer ik het gekochte ledikant kon verwachten". Reactie:"Aanlever Bedrijf was i.v.m. vacantie gesloten". Na aandringen om een oplossing,zou een potenset aangeleverd worden,die onder mijn lattenbodem bevestigd zou kunnen worden,en weer meegenomen zou worden,als het ledikant bezorgd werd. Verzocht aan Snurky of ze het potenset wilden monteren,daar ik dat zelf niet kan,en niemand heb die dat voor mij doen kan. Tot drie keer toe in enkele weken is mij meegedeeld:"dat het potenset op afgesproken bezorgdag niet aan hun uitgeleverd was",dus niet aan mij geleverd kon worden. Drie weken later bericht:"dat ik moest begrijpen dat ze geen 70 km konden rijden,om 8 schroefjes in te draaien." Daarna werd mij meegedeeld:"dat het bed,i.v.m. de maat 140x200cm,in productie genomen was,en niet bekend was,wanneer het uitgeleverd kon worden". Na 4 weken wachten ontving ik een email van Snurky:"Wij kunnen hetgeen u heeft besteld niet meer uitleveren aan u". Op hun site wordt echter tot heden aangegeven:"dat betreffend ledikant op voorraad is",en bij Beslist.nl:"levering tussen 1-15 werkdagen.". Snurky *** en behandelt kopers respectloos. Gedane betaling tot heden niet retour ontvangen.
Marcel Muijlkens
|Product besteld via beslist.nl. Geen bestelbevestiging of niets. Kam bedrijf niets aan doen fout bij beslist. Vervolgens begint de echte ellende. Mail van leverancier bed wordt morgen geleverd en je raadt het al geen levering. Meer als een uur bellen heen en weer gestuurd en ze zouden morgen leveren. Nou ja kan gebeuren en de volgende dag is prima. Weer de hele dag thuis en geen bestelling. Langzaam maar zeker vervelend dus maar weer contact opgenomen met transporteur en leverancier en ze geven aan dat er geleverd is en sturen een bevestiging met de handtekening welke niet van mij is ?. Dan belt alsnog de transporteur met excuses en ze zullen echt de volgende dag leveren en op de vraag waar de handtekening vandaan komt weten ze geen antwoord. Heb ze nog een kans gegeven maar inmiddels einde dag en nog geen bestelling. Beste mensen bestel hier niets ze hebben een slechte transporteur.
Trendbox Panel
|slechte service, gegevens op website worden niet goed bijgewerkt, je moet overal zelf achteraan, kortom niet al te best.
Drie weken geleden iets besteld op deze website. Het product was op voorraad, maar ik heb het nog steeds niet ontvangen! Ik moet er ook zelf achteraan gaan, want ze brengen je niet op de hoogte dat het product om de een of andere reden later komt... ik ben benieuwd of ik het ooit ga krijgen....