Auto slecht gerepareerd nog randen van de afplakband aanwezig.
Auto NIET gewassen en niet gezogen interieur onder der schuurstof en afplakband in de bekleding!!!
Geen garantiebewijs en Schade formulier gekregen!
Misschien omdat het geen nieuwe auto is andere behandeling?
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
martijnvandijck
|
Deze maand bij ASS Lambert mijn auto laten herstellen na een schade zonder briefje…
Ik ben persoonlijk helaas niet zo tevreden.
Reden: Ze maken alleen dat wat is besproken meer ook niet.
Denken niet met de klant mee en bellen de klant niet even op als ze iets vreemds aantreffen.
Klein deukje in scherm naast de schade wordt niet meegenomen.
Kras dorpel wordt op mijn verzoek los van de verzekering gerepareerd. (los afrekenen) Steenslag onder op de dorpel wordt niet meegenomen en hier wordt ook niet om gevraagd. Jammer…. had dit ook graag gemaakt gezien maar nu valt het mij nu pas echt goed op.
Koplamp niet vervangen maar gepolijst
Achteraf vocht in de koplamp. Na een telefoontje van mij moet ik eerst langs komen, als ik daar ben wordt een nieuwe afspraak gemaakt om de auto te brengen.
Als ik de auto breng begint een monteur en discussie over "oude schade" De koplamp zou al kapot zijn geweest!. Auto heeft “Historie” Ik vertel dat ik het geen stijl vind dat ze mij niet direct bellen wanneer ze iets aantreffen wat niet deugt. Ik weet niet beter dat de koplamp eerst droog was en van oude schade ben ik niet op de hoogte. Heb de auto nog maar net 1 jaar in bezit. Mocht dat zo zijn zou ik het graag willen weten en misschien wel tegen betaling hersteld willen zien??
De koplamp wordt alsnog gemaakt en niet vervangen. Ze waren een rubber vergeten terug te zetten en de koplamp zat niet goed vast.
Advies van mij aan u:
1. Denk mee met een klant, Ziet u meer schade? Bel de klant even want misschien wil hij dit ook gerepareerd hebben?
2. Treft u “Historie” aan die niet goed gerepareerd is? Bel de klant. Misschien weet hij er niets van en mag u het tegen betaling herstellen?
3. Begin niet een discussie met een klant over iets waar de klant misschien helemaal niets van weet. Beetje jammer dat jullie je proberen te verschuilen achter öude Schade CQ “Historie”
4. U kun beter de auto schoon en gepoetst terug geven aan de klant in plaats van een fles autopoets mee te geven als dank. Alleen de gerepareerde delen waren schoon. De rest wordt niet aangeraakt en de auto heeft van binnen veel stofvlekken van schoenafdrukken.
Dus: Poets een auto voor deze wordt terug gegeven aan de klant. Vinden mensen fijn.
Martijn
3.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Henk Lagerwaard
|
Autoschade Lambert heeft onze Toyota Auris prima hersteld van een molest-schade. In goede samenspraak met de verzekering hebben zij ons alle zorg uit handen genomen. De auto ziet er weer uit als nieuw! Personeel was zeer vriendelijk en inlevend, hebben ons de keuze gegeven voor een leenauto of even thuisbrengen en ophalen (was niet nodig, we wonen dichtbij) en de personen die de schade hersteld hebben hebben vakkundig de schade hersteld! Is niets meer van te zien en dat is een compliment waard! Dank !!!
9.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
G
|
Komen hun afspraken niet naar, communicatie en klantvriendelijkheid ver te zoeken!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van A.A.S. Autoschade Lambert B.V.
|
De autoschade is mooi gerepareerd, we zijn zeer correct en vriendelijk geholpen, kortom: we zijn heel tevreden
476 Reviews Plaats review
Pierre
|Auto slecht gerepareerd nog randen van de afplakband aanwezig.
Auto NIET gewassen en niet gezogen interieur onder der schuurstof en afplakband in de bekleding!!!
Geen garantiebewijs en Schade formulier gekregen!
Misschien omdat het geen nieuwe auto is andere behandeling?
martijnvandijck
|Deze maand bij ASS Lambert mijn auto laten herstellen na een schade zonder briefje…
Ik ben persoonlijk helaas niet zo tevreden.
Reden: Ze maken alleen dat wat is besproken meer ook niet.
Denken niet met de klant mee en bellen de klant niet even op als ze iets vreemds aantreffen.
Klein deukje in scherm naast de schade wordt niet meegenomen.
Kras dorpel wordt op mijn verzoek los van de verzekering gerepareerd. (los afrekenen) Steenslag onder op de dorpel wordt niet meegenomen en hier wordt ook niet om gevraagd. Jammer…. had dit ook graag gemaakt gezien maar nu valt het mij nu pas echt goed op.
Koplamp niet vervangen maar gepolijst
Achteraf vocht in de koplamp. Na een telefoontje van mij moet ik eerst langs komen, als ik daar ben wordt een nieuwe afspraak gemaakt om de auto te brengen.
Als ik de auto breng begint een monteur en discussie over "oude schade" De koplamp zou al kapot zijn geweest!. Auto heeft “Historie” Ik vertel dat ik het geen stijl vind dat ze mij niet direct bellen wanneer ze iets aantreffen wat niet deugt. Ik weet niet beter dat de koplamp eerst droog was en van oude schade ben ik niet op de hoogte. Heb de auto nog maar net 1 jaar in bezit. Mocht dat zo zijn zou ik het graag willen weten en misschien wel tegen betaling hersteld willen zien??
De koplamp wordt alsnog gemaakt en niet vervangen. Ze waren een rubber vergeten terug te zetten en de koplamp zat niet goed vast.
Advies van mij aan u:
1. Denk mee met een klant, Ziet u meer schade? Bel de klant even want misschien wil hij dit ook gerepareerd hebben?
2. Treft u “Historie” aan die niet goed gerepareerd is? Bel de klant. Misschien weet hij er niets van en mag u het tegen betaling herstellen?
3. Begin niet een discussie met een klant over iets waar de klant misschien helemaal niets van weet. Beetje jammer dat jullie je proberen te verschuilen achter öude Schade CQ “Historie”
4. U kun beter de auto schoon en gepoetst terug geven aan de klant in plaats van een fles autopoets mee te geven als dank. Alleen de gerepareerde delen waren schoon. De rest wordt niet aangeraakt en de auto heeft van binnen veel stofvlekken van schoenafdrukken.
Dus: Poets een auto voor deze wordt terug gegeven aan de klant. Vinden mensen fijn.
Martijn
Henk Lagerwaard
|Autoschade Lambert heeft onze Toyota Auris prima hersteld van een molest-schade. In goede samenspraak met de verzekering hebben zij ons alle zorg uit handen genomen. De auto ziet er weer uit als nieuw! Personeel was zeer vriendelijk en inlevend, hebben ons de keuze gegeven voor een leenauto of even thuisbrengen en ophalen (was niet nodig, we wonen dichtbij) en de personen die de schade hersteld hebben hebben vakkundig de schade hersteld! Is niets meer van te zien en dat is een compliment waard! Dank !!!
G
|Komen hun afspraken niet naar, communicatie en klantvriendelijkheid ver te zoeken!
Klant van A.A.S. Autoschade Lambert B.V.
|De autoschade is mooi gerepareerd, we zijn zeer correct en vriendelijk geholpen, kortom: we zijn heel tevreden