Leen auto vuil van binnen vuil van buiten. Onvoldoendes vloeistof.
Twee uur te laat opgehaald.Half uur te laat gebracht.
6 weken op reparatie moeten wachten.
Nooit weer!!!!
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Stefan
|
De autogarage heeft toestemming van mijn verzekering om een originele voorruit te plaatsen nadat er ruitschade was in de voorgaande (originele) ruit.
Dit hebben zij echter niet gedaan en willen dit ook niet aanpassen nadat ik hun er op gewezen heb.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jules Maussen
|
Dit weekend was de gehele linkerkant van mijn auto bekrast. De Kade zag dat de kras niet erg diep was en heeft het meeste kunnen wegwerken zodat er nog maar weinig zichtbaar was. Spuiten met hoge kosten hoefde dus niet. En dat gewoon gratis om te voorkomen dat mijn premie omhoog zou gaan. Dat zou namelijk het alternatief zijn en voor mij is dus veel duurder. Mooi dat een bedrijf de klant centraal zet en de keuze laat. Het kostte mij nu niets en je ziet er van een afstand niets tot weinig van. Hulde!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Joke penning
|
Super tevreden fantastisch hersteld.En helemaal van binnen en buiten gepoetst geweldige service en vakmanschap voor alle medewerkers .Een dikke 10 verdienen jullie
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan
|
Onverwachte rekeningen en hoge kosten. Pas op met dit bedrijf! Geen transparantie vooraf over de kosten die er gaan komen.
46 Reviews Plaats review
Edward
|Leen auto vuil van binnen vuil van buiten. Onvoldoendes vloeistof.
Twee uur te laat opgehaald.Half uur te laat gebracht.
6 weken op reparatie moeten wachten.
Nooit weer!!!!
Stefan
|De autogarage heeft toestemming van mijn verzekering om een originele voorruit te plaatsen nadat er ruitschade was in de voorgaande (originele) ruit.
Dit hebben zij echter niet gedaan en willen dit ook niet aanpassen nadat ik hun er op gewezen heb.
Jules Maussen
|Dit weekend was de gehele linkerkant van mijn auto bekrast. De Kade zag dat de kras niet erg diep was en heeft het meeste kunnen wegwerken zodat er nog maar weinig zichtbaar was. Spuiten met hoge kosten hoefde dus niet. En dat gewoon gratis om te voorkomen dat mijn premie omhoog zou gaan. Dat zou namelijk het alternatief zijn en voor mij is dus veel duurder. Mooi dat een bedrijf de klant centraal zet en de keuze laat. Het kostte mij nu niets en je ziet er van een afstand niets tot weinig van. Hulde!
Joke penning
|Super tevreden fantastisch hersteld.En helemaal van binnen en buiten gepoetst geweldige service en vakmanschap voor alle medewerkers .Een dikke 10 verdienen jullie
Jan
|Onverwachte rekeningen en hoge kosten. Pas op met dit bedrijf! Geen transparantie vooraf over de kosten die er gaan komen.