Het is weer tijd voor een vergelijking van energieleveranciers, dus ik kijk op de website van easyswitch.
Op basis van mijn jaarrekening weet ik exact mijn kosten dus die hanteer ik ook.
Met zin niet mijn echte leverancier op gegeven maar een andere. De vergelijking gaat berekenen en voila het advies is, ik kan het beste overstappen. Korting hier, aanbieding daar etc. Maar als je goed kijkt zie je dat je in feite net zoveel betaald als daarvoor. Mijn 'huidige' leverancier was natuurlijk niet goed, en die hadden ook geen aanbieding voor mij, je kunt het beste naar Innova gaan volgens hun.
Hmm, nog een keer vergelijken, maar dan ik mijn energieleverancier opeens innova, en wat denk je? Nu komt mijn (echte) leverancier als 'beste' uit de bus, en Innova heeft opeens geen goede aanbieding meer voor mij.
Kortom, je wordt flink in de maling genomen, en ze bieden ALTIJD een andere partij aan, zodat je via hun een nieuwe overeenkomst aangaat, waar ze dan flink weer op kunnen verdienen.
Niks geen onpartijdige site, maar gewoon kies uit een van ons lijstje en stap over via ons.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob Huijbers
|
Beste potentiële overstapper, maak niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt. EasySwitch laat u overstappen en dat lijkt in eerste instantie helemaal top. Vervolgens laten ze u een contract tekenen bij een partij in mijn geval Current om na een half jaar te mailen (via een formele mail) dat uw contract afloopt waardoor je denkt in actie te moeten komen. De mail is op dat moment onterecht en brengt u op een dwaalspoor. Dat heb ik ook meegemaakt. Conclusies u bent duurder uit en beide partijen strijken de winst op. Tip: sluit gewoon zelf uw contract af bij Greenchoice of Current, na onderzoek de meest voordelige partijen anno november 2018. Groet, Rob
ps. ga ook vooral niet telefonisch in gesprek met EasySwitch want u komt er bijna niet tussen, oprecht luisteren is er niet bij en tot klanttevredenheid lijken ze niet te willen komen,
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Rob Huijbers
|
Beste potentiële overstapper, maak niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt. EasySwitch laat u overstappen en dat lijkt in eerste instantie helemaal top. Vervolgens laten ze u een contract tekenen bij een partij in mijn geval Current om na een half jaar te mailen (via een formele mail) dat uw contract afloopt waardoor je denkt in actie te moeten komen. De mail is op dat moment onterecht en brengt u op een dwaalspoor. Dat heb ik ook meegemaakt. Conclusies u bent duurder uit en beide partijen strijken de winst op. Tip: sluit gewoon zelf uw contract af bij Greenchoice of Current, na onderzoek de meest voordelige partijen anno november 2018. Groet, Rob
ps. ga ook vooral niet telefonisch in gesprek met EasySwitch want u komt er bijna niet tussen, oprecht luisteren is er niet bij en tot klanttevredenheid lijken ze niet te willen komen,
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Pieter de Groot
|
Net weer overgestapt via EasySwitch.nl. Ik ben 3 jaar geleden eens op hun website gaan kijken en ben toen op aanraden van een vriend overgestapt omdat dat veel goedkoper zou zijn. Dat bleek ook het geval en bespaarde mij al meteen 280 euro ofzo. Ik wist niet dat ik na 1 jaar weer moest overstappen dus belde easyswitch mij netjes op en zette mij weer over naar een nieuwe levererancier alles werd geregeld en verliep vlekkeloos. Nu net alweer overgestapt en ben volgens mij de goedkoopste in de straat, als ik mijn buren moet geloven. Ik raad iedereen aan om over te stappen van EasySwitch, goede service en ieder jaar helpen ze je weer vriendelijk. Ik ben een blij man.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
JKforyou
|
Wat een ongelooflijke prutsers daar bij Easyswitch. Had ons aangemeld om te veranderen van energieleverancier. en kreeg door een fout in het systeem (volgens Easyswitch) maar liefst 16 keer dezelfde aanvraag behandeling in onze mailbox. Het vertrouwen in Easyswitch was na die 16 keer wel verdwenen en heb dat duidelijk gemaakt in een mail naar het klachtencentrum van Easyswitch. Wat retour kwam is een zeer beknopt antwoord "Door een technische storing is deze e-mail per ongeluk verstuurd. U kunt deze e-mail als niet verstuurd beschouwen.
Onze welgemeende excuses, wij hopen op uw begrip.".
Dat ze van lekker langs elkaar heen werken houden bij Easyswitch werdt duidelijk toen even later opnieuw een e-mail binnen kwam met de reactie "Door een technische storing heeft u de bevestigingsmail meerdere malen ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Hiervoor ook onze welgemeende excuses. Uw aanvraag wordt in goede orde éénmalig verwerkt. Mocht u verder nog vragen hebben over uw aanvraag, dan horen wij dit graag.".
En van weer een andere medewerkster kregen we een email met de tekst "Via onze website heeft u een nieuw energiecontract aangevraagd. Door een technische storing heeft u van ons meerdere malen de bevestiging ontvangen per e-mail. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest en hiervoor ook onze welgemeende excuses. Uw aanvraag wordt in goede orde éénmalig verwerkt. Mocht u toch nog een vraag hebben over uw aanvraag dan hoor ik graag van u.".
Ik heb geen vragen meer... het is duidelijk. We moeten niet bij Easyswitch zijn. En dat hebben we per email meteen maar kenbaar gemaakt bij Easyswitch. Het antwoord van Easyswitch is wederom verassend duidelijk. "Ik vind het erg jammer te moeten vernemen dat u om deze technische storing van de aanvraag af wenst te zien. U kunt er zeker vanuit gaan dat de aanvraag verder in goede orde verwerkt zal worden. Mocht u hier onverhoopt toch vanaf willen zien, kan dat uiteraard. Dit kunt u alleen telefonisch of per e-mail aangeven bij de leverancier, Greenchoice. U kunt hen bereiken via 010-4782326 of via vragen@greenchoice.nl.".
Ik doe een aanvraag via Easyswitch maar Easyswitch is te beroerd om de annulering voor u te regelen. Dat is teveel werk blijkbaar!
Toch maar even bellen dan met Easyswitch. Een niet al te vriendelijke dame (het zal aan de maandag hebben gelegen) wist mij te vertellen dat ze dit echt niet voor ons konden regelen en we maar contact op moesten nemen met Greenchoice.. ik heb hier wel het telefoonnummer voor u. Wat een ongelooflijke mafkezen daar zeg!
Bovendien had ik bij de aanvraag DUIDELIJK aangegeven (door niet aan te vinken) dat ik geen spam troep wilde ontvangen van Easyswitch. Wat schets mijn verbazing... alleen vanmorgen al twee spamberichten ontvangen van deze prutsorganisatie.
11 Reviews Plaats review
rvanapeldoorn
|Het is weer tijd voor een vergelijking van energieleveranciers, dus ik kijk op de website van easyswitch.
Op basis van mijn jaarrekening weet ik exact mijn kosten dus die hanteer ik ook.
Met zin niet mijn echte leverancier op gegeven maar een andere. De vergelijking gaat berekenen en voila het advies is, ik kan het beste overstappen. Korting hier, aanbieding daar etc. Maar als je goed kijkt zie je dat je in feite net zoveel betaald als daarvoor. Mijn 'huidige' leverancier was natuurlijk niet goed, en die hadden ook geen aanbieding voor mij, je kunt het beste naar Innova gaan volgens hun.
Hmm, nog een keer vergelijken, maar dan ik mijn energieleverancier opeens innova, en wat denk je? Nu komt mijn (echte) leverancier als 'beste' uit de bus, en Innova heeft opeens geen goede aanbieding meer voor mij.
Kortom, je wordt flink in de maling genomen, en ze bieden ALTIJD een andere partij aan, zodat je via hun een nieuwe overeenkomst aangaat, waar ze dan flink weer op kunnen verdienen.
Niks geen onpartijdige site, maar gewoon kies uit een van ons lijstje en stap over via ons.
Rob Huijbers
|Beste potentiële overstapper, maak niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt. EasySwitch laat u overstappen en dat lijkt in eerste instantie helemaal top. Vervolgens laten ze u een contract tekenen bij een partij in mijn geval Current om na een half jaar te mailen (via een formele mail) dat uw contract afloopt waardoor je denkt in actie te moeten komen. De mail is op dat moment onterecht en brengt u op een dwaalspoor. Dat heb ik ook meegemaakt. Conclusies u bent duurder uit en beide partijen strijken de winst op. Tip: sluit gewoon zelf uw contract af bij Greenchoice of Current, na onderzoek de meest voordelige partijen anno november 2018. Groet, Rob
ps. ga ook vooral niet telefonisch in gesprek met EasySwitch want u komt er bijna niet tussen, oprecht luisteren is er niet bij en tot klanttevredenheid lijken ze niet te willen komen,
Rob Huijbers
|Beste potentiële overstapper, maak niet dezelfde fout als dat ik heb gemaakt. EasySwitch laat u overstappen en dat lijkt in eerste instantie helemaal top. Vervolgens laten ze u een contract tekenen bij een partij in mijn geval Current om na een half jaar te mailen (via een formele mail) dat uw contract afloopt waardoor je denkt in actie te moeten komen. De mail is op dat moment onterecht en brengt u op een dwaalspoor. Dat heb ik ook meegemaakt. Conclusies u bent duurder uit en beide partijen strijken de winst op. Tip: sluit gewoon zelf uw contract af bij Greenchoice of Current, na onderzoek de meest voordelige partijen anno november 2018. Groet, Rob
ps. ga ook vooral niet telefonisch in gesprek met EasySwitch want u komt er bijna niet tussen, oprecht luisteren is er niet bij en tot klanttevredenheid lijken ze niet te willen komen,
Pieter de Groot
|Net weer overgestapt via EasySwitch.nl. Ik ben 3 jaar geleden eens op hun website gaan kijken en ben toen op aanraden van een vriend overgestapt omdat dat veel goedkoper zou zijn. Dat bleek ook het geval en bespaarde mij al meteen 280 euro ofzo. Ik wist niet dat ik na 1 jaar weer moest overstappen dus belde easyswitch mij netjes op en zette mij weer over naar een nieuwe levererancier alles werd geregeld en verliep vlekkeloos. Nu net alweer overgestapt en ben volgens mij de goedkoopste in de straat, als ik mijn buren moet geloven. Ik raad iedereen aan om over te stappen van EasySwitch, goede service en ieder jaar helpen ze je weer vriendelijk. Ik ben een blij man.
JKforyou
|Wat een ongelooflijke prutsers daar bij Easyswitch. Had ons aangemeld om te veranderen van energieleverancier. en kreeg door een fout in het systeem (volgens Easyswitch) maar liefst 16 keer dezelfde aanvraag behandeling in onze mailbox. Het vertrouwen in Easyswitch was na die 16 keer wel verdwenen en heb dat duidelijk gemaakt in een mail naar het klachtencentrum van Easyswitch. Wat retour kwam is een zeer beknopt antwoord "Door een technische storing is deze e-mail per ongeluk verstuurd. U kunt deze e-mail als niet verstuurd beschouwen.
Onze welgemeende excuses, wij hopen op uw begrip.".
Dat ze van lekker langs elkaar heen werken houden bij Easyswitch werdt duidelijk toen even later opnieuw een e-mail binnen kwam met de reactie "Door een technische storing heeft u de bevestigingsmail meerdere malen ontvangen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Hiervoor ook onze welgemeende excuses. Uw aanvraag wordt in goede orde éénmalig verwerkt. Mocht u verder nog vragen hebben over uw aanvraag, dan horen wij dit graag.".
En van weer een andere medewerkster kregen we een email met de tekst "Via onze website heeft u een nieuw energiecontract aangevraagd. Door een technische storing heeft u van ons meerdere malen de bevestiging ontvangen per e-mail. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest en hiervoor ook onze welgemeende excuses. Uw aanvraag wordt in goede orde éénmalig verwerkt. Mocht u toch nog een vraag hebben over uw aanvraag dan hoor ik graag van u.".
Ik heb geen vragen meer... het is duidelijk. We moeten niet bij Easyswitch zijn. En dat hebben we per email meteen maar kenbaar gemaakt bij Easyswitch. Het antwoord van Easyswitch is wederom verassend duidelijk. "Ik vind het erg jammer te moeten vernemen dat u om deze technische storing van de aanvraag af wenst te zien. U kunt er zeker vanuit gaan dat de aanvraag verder in goede orde verwerkt zal worden. Mocht u hier onverhoopt toch vanaf willen zien, kan dat uiteraard. Dit kunt u alleen telefonisch of per e-mail aangeven bij de leverancier, Greenchoice. U kunt hen bereiken via 010-4782326 of via vragen@greenchoice.nl.".
Ik doe een aanvraag via Easyswitch maar Easyswitch is te beroerd om de annulering voor u te regelen. Dat is teveel werk blijkbaar!
Toch maar even bellen dan met Easyswitch. Een niet al te vriendelijke dame (het zal aan de maandag hebben gelegen) wist mij te vertellen dat ze dit echt niet voor ons konden regelen en we maar contact op moesten nemen met Greenchoice.. ik heb hier wel het telefoonnummer voor u. Wat een ongelooflijke mafkezen daar zeg!
Bovendien had ik bij de aanvraag DUIDELIJK aangegeven (door niet aan te vinken) dat ik geen spam troep wilde ontvangen van Easyswitch. Wat schets mijn verbazing... alleen vanmorgen al twee spamberichten ontvangen van deze prutsorganisatie.