Op 7 april zochten wij op de afdeling reizen een wandelkaart van gebied in Frankrijk. Een medewerker deed zijn uiterste best om te helpen zoeken. " gaat u maar even een kopje koffie drinken, dan zoek ik wel verder". Een tijdje later kon hij ons de gegevens van de gezochte kaarten presenteren. Lof voor zo veel service.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Sanne
|
Ik vind de fysieke winkel helemaal top, maar de webshop valt daarbij helemaal in het niet. Vreemde zoekresultaten: krijg naast het gezochte boek ook tig boeken te zien die helemaal niet aan de zoekopdracht voldoen. Bij levering was alles goed ingepakt e.d., maar de boeken zelf hadden flinke beschadigingen aan de kaft en zelfs gevouwen bladzijden. Dit is niet tijdens het bestelproces gebeurt, want de boeken zaten samen strak ingepakt. Erg jammer.
4.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Clara
|
Totaal niet klantvriendelijk en discriminerend als je bepaald voorkomen hebt. Ik kocht daar een jaarkalender met prachtige foto’s en ik vond het zonde als hij beschadigd zou raken. Ik kocht dus een plastic tas erbij om mijn kalender te beschermen. Ik had toevallig ook geen tas bij mij en ik vind het niet leuk als iedereen maar kan zien wat je net in een winkel hebt gekocht. Toen ik vroeg om een tasje kreeg ik bijna een kruisverhoor en insinueerde de kassa medewerker; “dat ik een tasje van de donner zou kopen om op een bepaalde manier over te komen” Ik heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt. Voorlopig kom ik niet meer in deze winkel!
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Gesponsord
Monique
|
Tegenwoordig kom ik steeds vaker in grote, goede boekhandels in Europa.
Als winkel kan je je met unieke elementen onderscheiden. Advies is wel dit in positieve zin te doen. Ik heb niet eerder in een grote boekwinkel in Europa hoeven te betalen voor een toiletbezoek, Bij Donner wel...
6.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hans Auwerda
|
Wahalla voor leergierige perfecte service maar wat is dat nou toch: onder de min van " dat moet bij de Bijenkorf ook" (serieuze Donner medewerkster) betalen voor toiletgebruik? Wat Suf & Sneu
416 Reviews Plaats review
P.Antkowiak
|Op 7 april zochten wij op de afdeling reizen een wandelkaart van gebied in Frankrijk. Een medewerker deed zijn uiterste best om te helpen zoeken. " gaat u maar even een kopje koffie drinken, dan zoek ik wel verder". Een tijdje later kon hij ons de gegevens van de gezochte kaarten presenteren. Lof voor zo veel service.
Sanne
|Ik vind de fysieke winkel helemaal top, maar de webshop valt daarbij helemaal in het niet. Vreemde zoekresultaten: krijg naast het gezochte boek ook tig boeken te zien die helemaal niet aan de zoekopdracht voldoen. Bij levering was alles goed ingepakt e.d., maar de boeken zelf hadden flinke beschadigingen aan de kaft en zelfs gevouwen bladzijden. Dit is niet tijdens het bestelproces gebeurt, want de boeken zaten samen strak ingepakt. Erg jammer.
Clara
|Totaal niet klantvriendelijk en discriminerend als je bepaald voorkomen hebt. Ik kocht daar een jaarkalender met prachtige foto’s en ik vond het zonde als hij beschadigd zou raken. Ik kocht dus een plastic tas erbij om mijn kalender te beschermen. Ik had toevallig ook geen tas bij mij en ik vind het niet leuk als iedereen maar kan zien wat je net in een winkel hebt gekocht. Toen ik vroeg om een tasje kreeg ik bijna een kruisverhoor en insinueerde de kassa medewerker; “dat ik een tasje van de donner zou kopen om op een bepaalde manier over te komen” Ik heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt. Voorlopig kom ik niet meer in deze winkel!
Monique
|Tegenwoordig kom ik steeds vaker in grote, goede boekhandels in Europa.
Als winkel kan je je met unieke elementen onderscheiden. Advies is wel dit in positieve zin te doen. Ik heb niet eerder in een grote boekwinkel in Europa hoeven te betalen voor een toiletbezoek, Bij Donner wel...
Hans Auwerda
|Wahalla voor leergierige perfecte service maar wat is dat nou toch: onder de min van " dat moet bij de Bijenkorf ook" (serieuze Donner medewerkster) betalen voor toiletgebruik? Wat Suf & Sneu