1 auto gekocht en 1 ingeruild. Binnen 3 maanden auto opnieuw ingeruild omdat deze niet aan de verwachtingen voldeed. Laatste inruil kostte € 1000. Op geen enkele manier werd er enige coulance gegeven op mijn laatste aankoop terwijl ze toch op 3 auto's winst hadden genoten. Zelfs niet op de afleveringskosten. Jammer.
De laatste aflevering was ook niet goed. Auto zat nog onder de osmose vlekken. Volgens verkoper kwam dit omdat de auto niet goed was gedroogd en buiten had gestaan. De afspraak was dat de auto netjes werd afgeleverd. Jammer.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
jim
|
Het is alweer ruim 2 jaren geleden dat ik bij jabe te dongen een mazda3 heb gekocht. Tot nu toe de gebruikelijke beurten en rijdt nog steeds als een zonnetje. Verkoper is niet opdringerig wat fijn is. Waneer ik weer een andere auto wil zal ik zeker bij deze auto-zaak kijken en raad dat ook aan voor iedereen.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Eric de Jong
|
Ik kom al 30 jaar bij deze garage en ben er al lang achter gekomen, dat ze nooit proberen om je op extra kosten te jagen. Zeer deskundig en prettig personeel, dat altijd bereid is om top service te leveren. Onlangs een mooie occasion uit hun aanbod gekocht voor een fatsoenlijke prijs, die ik de komende jaren weer met het volste vertrouwen bij dit bedrijf in onderhoud laat gaan.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Jabe Dongen B.V.
|
Ik voel me serieus genomen als klant. Er wordt goed geprobeerd de auto uit te zoeken, die bij ons past. We worden niet onder druk gezet. Prettig onderhandelen met een kop koffie erbij.
8.0
De klantgerichtheid
De service
De communicatie
De prijs
De uitstraling
Klant van Autobedrijf Jabe Dongen B.V.
|
Zojuist binnenverlichting van mijn Ford Ka gerepareerd en nog eens goed doorgemeten. Hoewel ik deze gebruikte Ka al 6 maanden geleden heb gekocht, viel deze reparatie nog gewoon onder de aankoop garantie. Wat een goede service !
156 Reviews Plaats review
Klant
|1 auto gekocht en 1 ingeruild. Binnen 3 maanden auto opnieuw ingeruild omdat deze niet aan de verwachtingen voldeed. Laatste inruil kostte € 1000. Op geen enkele manier werd er enige coulance gegeven op mijn laatste aankoop terwijl ze toch op 3 auto's winst hadden genoten. Zelfs niet op de afleveringskosten. Jammer.
De laatste aflevering was ook niet goed. Auto zat nog onder de osmose vlekken. Volgens verkoper kwam dit omdat de auto niet goed was gedroogd en buiten had gestaan. De afspraak was dat de auto netjes werd afgeleverd. Jammer.
jim
|Het is alweer ruim 2 jaren geleden dat ik bij jabe te dongen een mazda3 heb gekocht. Tot nu toe de gebruikelijke beurten en rijdt nog steeds als een zonnetje. Verkoper is niet opdringerig wat fijn is. Waneer ik weer een andere auto wil zal ik zeker bij deze auto-zaak kijken en raad dat ook aan voor iedereen.
Eric de Jong
|Ik kom al 30 jaar bij deze garage en ben er al lang achter gekomen, dat ze nooit proberen om je op extra kosten te jagen. Zeer deskundig en prettig personeel, dat altijd bereid is om top service te leveren. Onlangs een mooie occasion uit hun aanbod gekocht voor een fatsoenlijke prijs, die ik de komende jaren weer met het volste vertrouwen bij dit bedrijf in onderhoud laat gaan.
Klant van Autobedrijf Jabe Dongen B.V.
|Ik voel me serieus genomen als klant. Er wordt goed geprobeerd de auto uit te zoeken, die bij ons past. We worden niet onder druk gezet. Prettig onderhandelen met een kop koffie erbij.
Klant van Autobedrijf Jabe Dongen B.V.
|Zojuist binnenverlichting van mijn Ford Ka gerepareerd en nog eens goed doorgemeten. Hoewel ik deze gebruikte Ka al 6 maanden geleden heb gekocht, viel deze reparatie nog gewoon onder de aankoop garantie. Wat een goede service !