Hier auto gekocht naar 1 maand begon motorlampje te branden tot 3x toe teruggeweest auto trok ook niet goed op.aangezien wij in 6 maanden tijd nauwelijks hebben gereden in auto ingeruild omdat hij niet naar verlangens werkte ruim op auto moeten laten nu staat ie gewoon weer te koop waar wij hem voor gekocht hebben .
Voel me echt belazerd. Nooit geen auto meer hier.
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant
|
1 auto gekocht en 1 ingeruild. Binnen 3 maanden auto opnieuw ingeruild omdat deze niet aan de verwachtingen voldeed. Laatste inruil kostte € 1000. Op geen enkele manier werd er enige coulance gegeven op mijn laatste aankoop terwijl ze toch op 3 auto's winst hadden genoten. Zelfs niet op de afleveringskosten. Jammer.
De laatste aflevering was ook niet goed. Auto zat nog onder de osmose vlekken. Volgens verkoper kwam dit omdat de auto niet goed was gedroogd en buiten had gestaan. De afspraak was dat de auto netjes werd afgeleverd. Jammer.
5.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
jim
|
Het is alweer ruim 2 jaren geleden dat ik bij jabe te dongen een mazda3 heb gekocht. Tot nu toe de gebruikelijke beurten en rijdt nog steeds als een zonnetje. Verkoper is niet opdringerig wat fijn is. Waneer ik weer een andere auto wil zal ik zeker bij deze auto-zaak kijken en raad dat ook aan voor iedereen.
8.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Eric de Jong
|
Ik kom al 30 jaar bij deze garage en ben er al lang achter gekomen, dat ze nooit proberen om je op extra kosten te jagen. Zeer deskundig en prettig personeel, dat altijd bereid is om top service te leveren. Onlangs een mooie occasion uit hun aanbod gekocht voor een fatsoenlijke prijs, die ik de komende jaren weer met het volste vertrouwen bij dit bedrijf in onderhoud laat gaan.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Klant van Autobedrijf Jabe Dongen B.V.
|
Ik voel me serieus genomen als klant. Er wordt goed geprobeerd de auto uit te zoeken, die bij ons past. We worden niet onder druk gezet. Prettig onderhandelen met een kop koffie erbij.
157 Reviews Plaats review
Mariska
|Hier auto gekocht naar 1 maand begon motorlampje te branden tot 3x toe teruggeweest auto trok ook niet goed op.aangezien wij in 6 maanden tijd nauwelijks hebben gereden in auto ingeruild omdat hij niet naar verlangens werkte ruim op auto moeten laten nu staat ie gewoon weer te koop waar wij hem voor gekocht hebben .
Voel me echt belazerd. Nooit geen auto meer hier.
Klant
|1 auto gekocht en 1 ingeruild. Binnen 3 maanden auto opnieuw ingeruild omdat deze niet aan de verwachtingen voldeed. Laatste inruil kostte € 1000. Op geen enkele manier werd er enige coulance gegeven op mijn laatste aankoop terwijl ze toch op 3 auto's winst hadden genoten. Zelfs niet op de afleveringskosten. Jammer.
De laatste aflevering was ook niet goed. Auto zat nog onder de osmose vlekken. Volgens verkoper kwam dit omdat de auto niet goed was gedroogd en buiten had gestaan. De afspraak was dat de auto netjes werd afgeleverd. Jammer.
jim
|Het is alweer ruim 2 jaren geleden dat ik bij jabe te dongen een mazda3 heb gekocht. Tot nu toe de gebruikelijke beurten en rijdt nog steeds als een zonnetje. Verkoper is niet opdringerig wat fijn is. Waneer ik weer een andere auto wil zal ik zeker bij deze auto-zaak kijken en raad dat ook aan voor iedereen.
Eric de Jong
|Ik kom al 30 jaar bij deze garage en ben er al lang achter gekomen, dat ze nooit proberen om je op extra kosten te jagen. Zeer deskundig en prettig personeel, dat altijd bereid is om top service te leveren. Onlangs een mooie occasion uit hun aanbod gekocht voor een fatsoenlijke prijs, die ik de komende jaren weer met het volste vertrouwen bij dit bedrijf in onderhoud laat gaan.
Klant van Autobedrijf Jabe Dongen B.V.
|Ik voel me serieus genomen als klant. Er wordt goed geprobeerd de auto uit te zoeken, die bij ons past. We worden niet onder druk gezet. Prettig onderhandelen met een kop koffie erbij.