Onlangs weer mogen ervaren wat er door Adrie verstaan wordt onder het woord "service". Na een uitgevoerde reparatie deed zich een niet te verwachten andere storing aan de auto voor. Ondanks de overvolle agenda was dit probleem binnen 24 uur ook weer opgelost. Echt super gedaan door Team Leijsen.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Jan
|
Kwaliteit en aandacht. Onlangs de 7de occasion aangeschaft bij van Leijsen. Dit door de fijne mensen die daar werken en met je mee denken in oplossingen die aansluiten bij mijn persoonlijke wensen en budget. Ook op de zeldzame momenten dat er eens iets mis is met mijn auto wordt er meteen hulp geboden en er echt alles aan gedaan het probleem op te lossen. Het bedrijf is uitermate klant- en servicegericht. Met betrekking tot de prijzen van de occasions en reparaties worden eerlijke bedragen gevraagd.
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
C.
|
Mijn eerste auto 30 jaar geleden gekocht bij Adrie en vervolgens altijd gebleven voor onderhoud en nieuwe auto's. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en super geholpen door de familie van Leijsen en alle medewerkers. Het is een echt familiebedrijf, dat is prachtig om te zien. Ze staan altijd van je klaar, echt goud waard! Er wordt echt met de klant meegedacht, ze zijn ontzettend eerlijk en er hangt een hele prettige sfeer binnen het bedrijf. Bijna alle klanten kennen ze bij naam en weten ze welke auto er gereden wordt, erg prettig de informele sfeer. Toppers zijn het!
10
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
M/B
|
Ik ben 27 november 2020 bij dit bedrijf een auto gaan bekijken een Volkswagen Fox had daar een jongeman die zei tegen mijn kan ik je helpen Ik kwam kijken voor deze auto hij zegt tegen mij Ik zal de sleuteltjes binnen gaan halen om een stukje mee te rijden Dat heb ik ook gedaan toen kwam ik terug en ben naar binnen gegaan toen had ik daar de baas Adrie kwam al heel onvriendelijk over hij zegt tegen mij eigenlijk heb ik deze auto al verkocht maar die mensen waar ik hem misschien aan verkoop kan ik wel afbellen want die moeten toch 2,5 uur reizen toen vraag ik netjes aan hem wat en wanneer is de distributieriem vervangen nou toen kreeg ik alle snauwerig antwoord Die man waarvan de auto is geweest die zal ik bellen heeft hij ook gedaan maar kreeg hem niet te pakken toen vroeg hij het telefoonnummer van mij En dat heb ik aan hem gegeven Hij zei zo gauw dat ik iets weet bel ik je altijd terug Ik zeg is prima Moet je ook doen ik naar huis maar ik ben niet gebeld de volgende dag ook niet gebeld Ik kijk op de RDW wat zie ik wat mijn verbaasd dat de auto op 28 november 2020 rond 11 uur op naam is gezet Nou wil ik zeggen dat ik dit heel onbeschoft vind van dit bedrijf Ik raad ook aan om hier geen auto te kopen als je zo met klanten omgaat is niet normaal
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
JanP
|
Auto gekocht bij Adrie, maar deze beviel me om div redenen niet. Meteen werd er op zoek gegaan naar een vergelijkbare auto. Na bepaalde tijd werd deze gevonden en na goedkeuren werd de auto gewoon omgeruild. Bravo autobedrijf v Leijssen ! Dit is service zoals deze zou moeten zijn !!
Hoop in de toekomst meer zaken met je te kunnen doen
7 Reviews Plaats review
Jan
|Onlangs weer mogen ervaren wat er door Adrie verstaan wordt onder het woord "service". Na een uitgevoerde reparatie deed zich een niet te verwachten andere storing aan de auto voor. Ondanks de overvolle agenda was dit probleem binnen 24 uur ook weer opgelost. Echt super gedaan door Team Leijsen.
Jan
|Kwaliteit en aandacht. Onlangs de 7de occasion aangeschaft bij van Leijsen. Dit door de fijne mensen die daar werken en met je mee denken in oplossingen die aansluiten bij mijn persoonlijke wensen en budget. Ook op de zeldzame momenten dat er eens iets mis is met mijn auto wordt er meteen hulp geboden en er echt alles aan gedaan het probleem op te lossen. Het bedrijf is uitermate klant- en servicegericht. Met betrekking tot de prijzen van de occasions en reparaties worden eerlijke bedragen gevraagd.
C.
|Mijn eerste auto 30 jaar geleden gekocht bij Adrie en vervolgens altijd gebleven voor onderhoud en nieuwe auto's. Je wordt altijd vriendelijk ontvangen en super geholpen door de familie van Leijsen en alle medewerkers. Het is een echt familiebedrijf, dat is prachtig om te zien. Ze staan altijd van je klaar, echt goud waard! Er wordt echt met de klant meegedacht, ze zijn ontzettend eerlijk en er hangt een hele prettige sfeer binnen het bedrijf. Bijna alle klanten kennen ze bij naam en weten ze welke auto er gereden wordt, erg prettig de informele sfeer. Toppers zijn het!
M/B
|Ik ben 27 november 2020 bij dit bedrijf een auto gaan bekijken een Volkswagen Fox had daar een jongeman die zei tegen mijn kan ik je helpen Ik kwam kijken voor deze auto hij zegt tegen mij Ik zal de sleuteltjes binnen gaan halen om een stukje mee te rijden Dat heb ik ook gedaan toen kwam ik terug en ben naar binnen gegaan toen had ik daar de baas Adrie kwam al heel onvriendelijk over hij zegt tegen mij eigenlijk heb ik deze auto al verkocht maar die mensen waar ik hem misschien aan verkoop kan ik wel afbellen want die moeten toch 2,5 uur reizen toen vraag ik netjes aan hem wat en wanneer is de distributieriem vervangen nou toen kreeg ik alle snauwerig antwoord Die man waarvan de auto is geweest die zal ik bellen heeft hij ook gedaan maar kreeg hem niet te pakken toen vroeg hij het telefoonnummer van mij En dat heb ik aan hem gegeven Hij zei zo gauw dat ik iets weet bel ik je altijd terug Ik zeg is prima Moet je ook doen ik naar huis maar ik ben niet gebeld de volgende dag ook niet gebeld Ik kijk op de RDW wat zie ik wat mijn verbaasd dat de auto op 28 november 2020 rond 11 uur op naam is gezet Nou wil ik zeggen dat ik dit heel onbeschoft vind van dit bedrijf Ik raad ook aan om hier geen auto te kopen als je zo met klanten omgaat is niet normaal
JanP
|Auto gekocht bij Adrie, maar deze beviel me om div redenen niet. Meteen werd er op zoek gegaan naar een vergelijkbare auto. Na bepaalde tijd werd deze gevonden en na goedkeuren werd de auto gewoon omgeruild. Bravo autobedrijf v Leijssen ! Dit is service zoals deze zou moeten zijn !!
Hoop in de toekomst meer zaken met je te kunnen doen