Online besteld Sire Larry Carlton h7. Na dagen maar eens gebeld wanneer de gitaar wordt verzonden. Oja gaan we regelen. Na enkele dagen gitaar slecht verpakt ontvangen. Deze opgestuurde gitaar had een hardware probleem en was niet te koppelen met mijn kantana air. Inderdaad een fout van deze opgestuurde gitaar en zouden een oplossing bieden. Ik zou hierover terug gebeld worden doch dat gebeurde maar niet. Zelf maar weer eens gebeld en zou die zelfde dag terug gebeld worden. Niets gehoord en was er klaar mee. Gitaar teruggestuurd. Enige pluspunt bedrag werd snel teruggestort. Elders een Ibanez am93 besteld.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jean-Pierre
|
Via telefoon werd door Dijkmanmuziek gevraagd, een mail te sturen met de gitaren waarin ik geïnteresseerd was. Daar ik van Limburg 200 km moest rijden, was het gemakkelijker om de beschikbaarheid te kennen. Er werd beloofd om een lijstje door te sturen voor 11u de volgende dag. Echter.....nooit een lijstje gezien en ook geen telefoontje. Wat een klantenservice! Voor mij nooit meer
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Frank
|
Meer dan 3 maanden heeft de reparatie van mijn keyboard geduurd!
Ondanks meerdere toezeggingen ben ik niet 1 keer teruggebeld door Dijkman over de actuele stand van zaken. Heb gezegd dat het keyboard onmisbaar is voor mij als docent. Ze hadden mij tijdelijk een leeninstrument kunnen geven. Maar zoveel empathie hoef je niet van ze te verwachten. Dat interesseert ze niet, hebben ze geen boodschap aan. Slecht beurt van Dijkman!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Anoniem
|
Verbeterpunten of tips
Geen
Sterke punten
Snelle terugkoppeling naar mij
10
Informatie op de website
Reactiesnelheid
Klantvriendelijkheid
Bestelgemak
After sales
Info over verloop order
Snelheid levering
Anoniem
|
Sterke punten
Snelle levering, goede bereikbaarheid en goede service
436 Reviews Plaats review
Rob
|Online besteld Sire Larry Carlton h7. Na dagen maar eens gebeld wanneer de gitaar wordt verzonden. Oja gaan we regelen. Na enkele dagen gitaar slecht verpakt ontvangen. Deze opgestuurde gitaar had een hardware probleem en was niet te koppelen met mijn kantana air. Inderdaad een fout van deze opgestuurde gitaar en zouden een oplossing bieden. Ik zou hierover terug gebeld worden doch dat gebeurde maar niet. Zelf maar weer eens gebeld en zou die zelfde dag terug gebeld worden. Niets gehoord en was er klaar mee. Gitaar teruggestuurd. Enige pluspunt bedrag werd snel teruggestort. Elders een Ibanez am93 besteld.
Jean-Pierre
|Via telefoon werd door Dijkmanmuziek gevraagd, een mail te sturen met de gitaren waarin ik geïnteresseerd was. Daar ik van Limburg 200 km moest rijden, was het gemakkelijker om de beschikbaarheid te kennen. Er werd beloofd om een lijstje door te sturen voor 11u de volgende dag. Echter.....nooit een lijstje gezien en ook geen telefoontje. Wat een klantenservice! Voor mij nooit meer
Frank
|Meer dan 3 maanden heeft de reparatie van mijn keyboard geduurd!
Ondanks meerdere toezeggingen ben ik niet 1 keer teruggebeld door Dijkman over de actuele stand van zaken. Heb gezegd dat het keyboard onmisbaar is voor mij als docent. Ze hadden mij tijdelijk een leeninstrument kunnen geven. Maar zoveel empathie hoef je niet van ze te verwachten. Dat interesseert ze niet, hebben ze geen boodschap aan. Slecht beurt van Dijkman!
Anoniem
|Verbeterpunten of tips
Geen
Sterke punten
Snelle terugkoppeling naar mij
Anoniem
|Sterke punten
Snelle levering, goede bereikbaarheid en goede service