Ca 2,5 jaar geleden een ring gekocht bij diamond point. Ca 8 maanden na aankoop is er een diamant uit de ring gevallen. Ik kreeg de mededeling dat er een pootje was afgebroken door eigen toedoen. Bijzonder aangezien ik van die 8 maanden 6 maanden in het buitenland ben geweest en de ring niet heb gedragen. Uiteindelijk met veel moeite is de ring onder garantie gemaakt. Nu twee jaar is er op precies dezelfde hoek en een ander punt weer twee diamantjes uit. Weer terug gegaan naar de winkel waar de medewerker de ring onder de loep houd en aangeeft dat de ring er nog netjes uit ziet en ze er vanuit gaat dat het onder de garantie gemaakt gaat worden. Later krijg ik per mail te horen dat het atelier hier anders over denkt en ziet dat de ring beschadigd is dus ik de twee diamantjes kan laten vervangen voor €120 euro. Een ring van honderden euro’s hoort niet binnen 2,5 jaar 3 diamanten te verliezen terwijl ik super zuinig ben met mijn sieraden. SLECHTE KWALITEIT EN SLECHTE SERVICE!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
eveline
|
Sieraden gaan snel stuk en je krijgt geen service. Ik heb hier met andere sieraden geen last van en dit is al de zoveelste keer bij Diamond point. Aanbiedingen zijn leuk maar je hebt er niets aan als het snel kapot is. Volgens de bijenkorf hoeven de sieraden maar twee jaar mee te gaan maar ik verwacht iets meer mijn sieraden. Je kan beter bij een echte juwelier gaan kijken.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A. van Loosdrecht
|
Naar Diamond Point in de Bijenkorf gegaan in Rotterdam met een vraag. Mijn vriendin heeft een groeibriljant ring gekregen in 2014 en die wil ze graag inruilen voor een andere (duurdere) ring. Echter wist de verkoper niet of dat kon (hij dacht van niet, maar dat moest de manager beslissen). De manager zou er van ma tot vrij van 9.30 tot 15.00 uur zijn. Het was niet mogelijk om op een ander tijdstip terug te komen. Dit ervaar ik als fulltime werkende niet klantgericht.
Mijn vriendin is toen naar de Bijenkorf in Amstelveen geweest waar ze dezelfde vraag stelde. Daar werd ze slecht geholpen: een andere klant die de verkoopster kende werd eerst "even" geholpen en later werd mijn vriendin arrogant te woord gestaan door diezelfde verkoopster. Kennelijk is dat nodig als je wat sieraden verkoopt.
Het punt is dat ze die ring - een groeibriljant die je kunt inruilen voor een groter exemplaar - nu na hem in 2014 te hebben gekocht niet meer mag of kunt inruilen! Het principe van groeien gaat dus helemaal niet op! Nadat mijn vriendin zei dat ze graag een andere ring wilde kopen en deze wilde inruilen werd helemaal niet geluisterd. Jammer voor hen; zij lopen nu een paar honderd euro omzet mis.
Ik ga nooit meer naar Diamond Point; NUL SERVICE en geen oog voor de klant. Bovendien zijn de steentjes in de ring overpriced en voor een mooie ring ga ik nu naar een echte juwelier.
3 Reviews Plaats review
Carmen
|Ca 2,5 jaar geleden een ring gekocht bij diamond point. Ca 8 maanden na aankoop is er een diamant uit de ring gevallen. Ik kreeg de mededeling dat er een pootje was afgebroken door eigen toedoen. Bijzonder aangezien ik van die 8 maanden 6 maanden in het buitenland ben geweest en de ring niet heb gedragen. Uiteindelijk met veel moeite is de ring onder garantie gemaakt. Nu twee jaar is er op precies dezelfde hoek en een ander punt weer twee diamantjes uit. Weer terug gegaan naar de winkel waar de medewerker de ring onder de loep houd en aangeeft dat de ring er nog netjes uit ziet en ze er vanuit gaat dat het onder de garantie gemaakt gaat worden. Later krijg ik per mail te horen dat het atelier hier anders over denkt en ziet dat de ring beschadigd is dus ik de twee diamantjes kan laten vervangen voor €120 euro. Een ring van honderden euro’s hoort niet binnen 2,5 jaar 3 diamanten te verliezen terwijl ik super zuinig ben met mijn sieraden. SLECHTE KWALITEIT EN SLECHTE SERVICE!!
eveline
|Sieraden gaan snel stuk en je krijgt geen service. Ik heb hier met andere sieraden geen last van en dit is al de zoveelste keer bij Diamond point. Aanbiedingen zijn leuk maar je hebt er niets aan als het snel kapot is. Volgens de bijenkorf hoeven de sieraden maar twee jaar mee te gaan maar ik verwacht iets meer mijn sieraden. Je kan beter bij een echte juwelier gaan kijken.
A. van Loosdrecht
|Naar Diamond Point in de Bijenkorf gegaan in Rotterdam met een vraag. Mijn vriendin heeft een groeibriljant ring gekregen in 2014 en die wil ze graag inruilen voor een andere (duurdere) ring. Echter wist de verkoper niet of dat kon (hij dacht van niet, maar dat moest de manager beslissen). De manager zou er van ma tot vrij van 9.30 tot 15.00 uur zijn. Het was niet mogelijk om op een ander tijdstip terug te komen. Dit ervaar ik als fulltime werkende niet klantgericht.
Mijn vriendin is toen naar de Bijenkorf in Amstelveen geweest waar ze dezelfde vraag stelde. Daar werd ze slecht geholpen: een andere klant die de verkoopster kende werd eerst "even" geholpen en later werd mijn vriendin arrogant te woord gestaan door diezelfde verkoopster. Kennelijk is dat nodig als je wat sieraden verkoopt.
Het punt is dat ze die ring - een groeibriljant die je kunt inruilen voor een groter exemplaar - nu na hem in 2014 te hebben gekocht niet meer mag of kunt inruilen! Het principe van groeien gaat dus helemaal niet op! Nadat mijn vriendin zei dat ze graag een andere ring wilde kopen en deze wilde inruilen werd helemaal niet geluisterd. Jammer voor hen; zij lopen nu een paar honderd euro omzet mis.
Ik ga nooit meer naar Diamond Point; NUL SERVICE en geen oog voor de klant. Bovendien zijn de steentjes in de ring overpriced en voor een mooie ring ga ik nu naar een echte juwelier.