verhuisservice een verhuisservice zakelijk gehad, internet, pin en vaste telefonie.
alles werk behalve het telefoon!!!! als zaak zeker niet onbelangrijk.
10 keer contact gehad met verhuisservice zakelijk.
bellen niet terug en komen verdere afspraken niet naar.
noodbel getrokken en gezegd dat ik het nu zat ben en voor hun slechte service nog moet betalen ook. € 100. de gebruiker consument, bedrijf is de dupe.
hoezo service?
als ik zo met mijn klanten omging was het snel voorbij.
2.0
0
1
Trendbox Panel
|
KPN GA ZO DOOR EN LAAT DE MENSEN ZIEN WAT JULLIE DOEN! Ik had namelijk met mijn verjaardag een computer gekregen en ik had een soort dongel, maar ik kreeg internet aan de praat. Toen ben ik eerst op een zaterdag met mijn vader naar KPN Business gegaan en toen dachten ze dat ze hadden verholpen, maar thuisgekomen lukte het me nog niet. Dus de maandag erna ben ik met mam nog een keer naar bovenstaand bedrijf gegaan en toen werden gelijk geholpen door een van de monteurs. Deze liet ons ook zien wat hij deed. Dat was die zaterdag niet zo.
8.5
0
1
P van Dojkers
|
Top Perfecte leverancier
10
0
1
Gesponsord
Lindy
|
gaat er wel eens iets goed? Ik heb drie keer iets besteld bij KPN zakelijk en drie keer ging er iets fout. Bij de eerste bestelling van vier simkaarten werd er dubbel gefactureerd. Uiteindelijk waren de prijzen van drie sims aangepast, de vierde niet.
Bij de tweede bestelling kwam er uiteindelijk een verkeerde abonnementsvorm.
Bij de derde bestelling kwam er een duosim waar niet om gevraagd was. Weinig hoopvol.
4 Reviews Plaats review
Stoer. Oosterbeek
|verhuisservice
een verhuisservice zakelijk gehad, internet, pin en vaste telefonie.
alles werk behalve het telefoon!!!! als zaak zeker niet onbelangrijk.
10 keer contact gehad met verhuisservice zakelijk.
bellen niet terug en komen verdere afspraken niet naar.
noodbel getrokken en gezegd dat ik het nu zat ben en voor hun slechte service nog moet betalen ook. € 100. de gebruiker consument, bedrijf is de dupe.
hoezo service?
als ik zo met mijn klanten omging was het snel voorbij.
Trendbox Panel
|KPN GA ZO DOOR EN LAAT DE MENSEN ZIEN WAT JULLIE DOEN!
Ik had namelijk met mijn verjaardag een computer gekregen en ik had een soort dongel, maar ik kreeg internet aan de praat. Toen ben ik eerst op een zaterdag met mijn vader naar KPN Business gegaan en toen dachten ze dat ze hadden verholpen, maar thuisgekomen lukte het me nog niet. Dus de maandag erna ben ik met mam nog een keer naar bovenstaand bedrijf gegaan en toen werden gelijk geholpen door een van de monteurs. Deze liet ons ook zien wat hij deed. Dat was die zaterdag niet zo.
P van Dojkers
|Top
Perfecte leverancier
Lindy
|gaat er wel eens iets goed?
Ik heb drie keer iets besteld bij KPN zakelijk en drie keer ging er iets fout. Bij de eerste bestelling van vier simkaarten werd er dubbel gefactureerd. Uiteindelijk waren de prijzen van drie sims aangepast, de vierde niet.
Bij de tweede bestelling kwam er uiteindelijk een verkeerde abonnementsvorm.
Bij de derde bestelling kwam er een duosim waar niet om gevraagd was. Weinig hoopvol.