Verbeterpunten of tips
Zorg er voor dat de ontvanger geen ballon ontvangt die al slap is en snel leeg loopt
6.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Goede telefonische service. Van de ontvanger begreep ik dat het een prachtige fruitbox en boeket was.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Laetitia van Nierop
|
Ik het al wat langer geleden en ook weer kort geleden een bos bloemen besteld om te bezorgen voor een verjaardag. De eerste keren kreeg ik enthousiaste reacties van de ontvangers. Deze laatste keer hadden we de bloemen besteld om niet met een grote bos in de trein te hoeven zitten en we kwamen zelf ongeveer een uurtje na de bloemen aan op de verjaardag. We hadden dus alle kans om het boeket ook zelf te beoordelen. We waren aangenaam verrast. Het was een prachtig boeket en onze familie vertelde ook enthousiast hoe zorgzaam het verpakt was en hoe fris de bos uit de doos kwam.
Sterke punten
Ik heb het als bijzonder prettig en zorgzaam ervaren dat ik direct de volgende dag ik had s avonds besteld een mail heb gekregen met alle besteldetails en ondertekend met een naam zodat we wisten bij wie we terecht konden als we iets zouden willen veranderen. Dit kwam heel persoonlijk over.
Verbeterpunten of tips
Toen ik bij het bestellen toch besloot een ander groter formaat te bestellen was ik alle ingevulde gegevens kwijt en moest ik alles overdoen. Het zou fijn zijn als je in het bestelproces gewoon nog terug kunt naar de vorige pagina s en dat al je gegevens bewaard blijven misschien via een knop verder winkelen of zo
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Levering was juist en op tijd en kon ook goed gevolgd worden.
Sterke punten
Niets wat zo in me op komt
Verbeterpunten of tips
Geen
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
L. Kotta
|
De bloemen die wij besteld hadden waren erg mooi. de levering ook goed.
Sterke punten
De levering was op tijd. Informatie is ook erg goed.
3166 Reviews Plaats review
Anoniem
|Het leek allemaan netjes geregeld.
Sterke punten
.
Verbeterpunten of tips
Zorg er voor dat de ontvanger geen ballon ontvangt die al slap is en snel leeg loopt
Anoniem
|Goede telefonische service. Van de ontvanger begreep ik dat het een prachtige fruitbox en boeket was.
Laetitia van Nierop
|Ik het al wat langer geleden en ook weer kort geleden een bos bloemen besteld om te bezorgen voor een verjaardag. De eerste keren kreeg ik enthousiaste reacties van de ontvangers. Deze laatste keer hadden we de bloemen besteld om niet met een grote bos in de trein te hoeven zitten en we kwamen zelf ongeveer een uurtje na de bloemen aan op de verjaardag. We hadden dus alle kans om het boeket ook zelf te beoordelen. We waren aangenaam verrast. Het was een prachtig boeket en onze familie vertelde ook enthousiast hoe zorgzaam het verpakt was en hoe fris de bos uit de doos kwam.
Sterke punten
Ik heb het als bijzonder prettig en zorgzaam ervaren dat ik direct de volgende dag ik had s avonds besteld een mail heb gekregen met alle besteldetails en ondertekend met een naam zodat we wisten bij wie we terecht konden als we iets zouden willen veranderen. Dit kwam heel persoonlijk over.
Verbeterpunten of tips
Toen ik bij het bestellen toch besloot een ander groter formaat te bestellen was ik alle ingevulde gegevens kwijt en moest ik alles overdoen. Het zou fijn zijn als je in het bestelproces gewoon nog terug kunt naar de vorige pagina s en dat al je gegevens bewaard blijven misschien via een knop verder winkelen of zo
Anoniem
|Levering was juist en op tijd en kon ook goed gevolgd worden.
Sterke punten
Niets wat zo in me op komt
Verbeterpunten of tips
Geen
L. Kotta
|De bloemen die wij besteld hadden waren erg mooi. de levering ook goed.
Sterke punten
De levering was op tijd. Informatie is ook erg goed.