1. snelle en keurige afhandeling van mijn bestelling 2. kado was leuk verpakt 3. veel originele kado s
Verbeterpunten of tips
ik wilde ipv bloemen een bierkado bestellen. Via Google kwam ik op jullie homepage. Het was echter lastig om dit kado op de website te vinden. Ik moest het volledige adres intikken kopieren om de pagina te bereiken.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
After sales
S. de Boer
|
Zeer goed.
Verbeterpunten of tips
Er zou geleverd worden tussen 9 en 12 uur er wordt geleverd om 11.55 uur. Graag wat meer informatie ongeveer welke tijd. Bv begin van de morgen of rond 10 uur of eind van de morgen. Ik moest nu de hele morgen thuis blijven en afwachten.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Prima ervaring. Prachtig boeket besteld niet te duur voor al het mooie. Netjes afgeleverd op aangegeven adres en op tijd
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Het geleverde product werd zeer op prijs gesteld door de ontvanger.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Fam.w.pijl
|
Heel goed alleen een dag tussen bestelling en bezorging was lang .woensdag besteld en vrijdag bezorgd
3166 Reviews Plaats review
Saskia Doeleman
|1. snelle en keurige afhandeling van mijn bestelling 2. kado was leuk verpakt 3. veel originele kado s
Verbeterpunten of tips
ik wilde ipv bloemen een bierkado bestellen. Via Google kwam ik op jullie homepage. Het was echter lastig om dit kado op de website te vinden. Ik moest het volledige adres intikken kopieren om de pagina te bereiken.
S. de Boer
|Zeer goed.
Verbeterpunten of tips
Er zou geleverd worden tussen 9 en 12 uur er wordt geleverd om 11.55 uur. Graag wat meer informatie ongeveer welke tijd. Bv begin van de morgen of rond 10 uur of eind van de morgen. Ik moest nu de hele morgen thuis blijven en afwachten.
Anoniem
|Prima ervaring. Prachtig boeket besteld niet te duur voor al het mooie. Netjes afgeleverd op aangegeven adres en op tijd
Anoniem
|Het geleverde product werd zeer op prijs gesteld door de ontvanger.
Fam.w.pijl
|Heel goed alleen een dag tussen bestelling en bezorging was lang .woensdag besteld en vrijdag bezorgd