Erg makkelijk om vanuit het buitenland toch een bloemsruk te laten bezorgen bij mijn ouders Prima site en info
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
goed
Sterke punten
geen
Verbeterpunten of tips
ik heb onlangs een bestelling gedaan voor vrienden nu vraag ik mij af of er dan ook een betaal rekening in het pakket zit ik had met ideal betaald en veel bedrijven doen dan de factuur er bij .
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Anoniem
|
Bloemen waren op tijd en zagen en goed uit bij aankomst maar ze stonden maar heel kort. verder was de website makkelijk in gebruik.
Sterke punten
vond leuk dat je de bestelling kon volgen. ik woon in het buitenland en kon meteen bellen bij de aflevering was net of ik het persoonlijk kon overhandigen.
Verbeterpunten of tips
de bloemen zagen er mooi uit bij aflevering maar hebben maar een paar dagen gestaan waren vlug verlept.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Anoniem
|
Na een zeer goede ervaring met een vorige bestelling opnieuw hier bloemen besteld. Ook deze keer werd er volledig aan de verwachtingen voldaan. Deze keer was het de informatie over de verloop van de order ook nog verbeterd.
Sterke punten
Veel aandacht voor de verpakking verzendinformatie en lange houdbaarheid van product.
10
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
Anoniem
|
Het was makkelijk om te bestellen en keurig op tijd bezorgt
3166 Reviews Plaats review
J Radings
|Erg makkelijk om vanuit het buitenland toch een bloemsruk te laten bezorgen bij mijn ouders Prima site en info
Anoniem
|goed
Sterke punten
geen
Verbeterpunten of tips
ik heb onlangs een bestelling gedaan voor vrienden nu vraag ik mij af of er dan ook een betaal rekening in het pakket zit ik had met ideal betaald en veel bedrijven doen dan de factuur er bij .
Anoniem
|Bloemen waren op tijd en zagen en goed uit bij aankomst maar ze stonden maar heel kort. verder was de website makkelijk in gebruik.
Sterke punten
vond leuk dat je de bestelling kon volgen. ik woon in het buitenland en kon meteen bellen bij de aflevering was net of ik het persoonlijk kon overhandigen.
Verbeterpunten of tips
de bloemen zagen er mooi uit bij aflevering maar hebben maar een paar dagen gestaan waren vlug verlept.
Anoniem
|Na een zeer goede ervaring met een vorige bestelling opnieuw hier bloemen besteld. Ook deze keer werd er volledig aan de verwachtingen voldaan. Deze keer was het de informatie over de verloop van de order ook nog verbeterd.
Sterke punten
Veel aandacht voor de verpakking verzendinformatie en lange houdbaarheid van product.
Anoniem
|Het was makkelijk om te bestellen en keurig op tijd bezorgt
Sterke punten
Zie boven