Met Kerst diverse relatiegeschenken besteld en 1 5 week geleden wederom
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Patrick Kroezen
|
goed
Verbeterpunten of tips
Toen ik de heliumballonnen bestelde wilde ik er graag als extra product een bos bloemen bij doen. dat ging niet zo gebruiksvriendelijk en ik heb de bestelprocedure 3 keer opnieuw moeten doen omdat de site het niet goed weergaf. verder helemaal goed
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Anoniem
|
Serious company
Sterke punten
Tr s bonne fleuriste les fleurs sont magnifiques correspondent l annonce. Tr s satisfait.
8.0
Informatie op de website
Bestelgemak
Snelheid levering
Info over verloop order
Klantvriendelijkheid
Reactiesnelheid
After sales
Nelleke
|
De website werkt perfect waardoor bestellen en betalen van het bloemetje geen problemen opleverde. Echter bij navraag hoorde ik dat het bloemetje helemaal niet was geleverd Het verrassingseffect wat ik met het bloemetje voor ogen had was dus helaas mislukt. Na een paar dagen wachten en nog eens navragen heb ik de klantenservice gebeld. Daar werd ik vriendelijk te woord gestaan. Gelukkig had ik de gegevens van ordernummer besteldatum en betalingsbevestiging bij de hand want in het systeem stond mijn bestelling als foutmelding . Ik vind het op z n minst vreemd dat ik hiervan niet op de hoogte ben gesteld temeer omdat men toen niet is overgegaan tot levering van de bloemen. Had ik zelf niet aan de bel getrokken dan was dat bloemetje wel betaald maar nooit geleverd Toen dit probleem telefonisch was opgehelderd en zij ook de conclusie trokken dat er niets mis was met de betaling zijn de bloemen alsnog geleverd. Wel is het jammer dat ik geen vergoeding compensatie voor deze fout heb gekregen. Dat had zeker een beter beeld gegeven van de klantvriendelijkheid en service. Kortom ik twijfel of ik nog eens van de service van dit bedrijf gebruik zal maken.
Verbeterpunten of tips
Informeer de klant als er mogelijke problemen zijn waardoor men niet direct kan overgaan tot levering van de bloemen
3166 Reviews Plaats review
Anoniem
|goed
Sterke punten
-
Verbeterpunten of tips
-
OneSolution
|Met Kerst diverse relatiegeschenken besteld en 1 5 week geleden wederom
Patrick Kroezen
|goed
Verbeterpunten of tips
Toen ik de heliumballonnen bestelde wilde ik er graag als extra product een bos bloemen bij doen. dat ging niet zo gebruiksvriendelijk en ik heb de bestelprocedure 3 keer opnieuw moeten doen omdat de site het niet goed weergaf. verder helemaal goed
Anoniem
|Serious company
Sterke punten
Tr s bonne fleuriste les fleurs sont magnifiques correspondent l annonce. Tr s satisfait.
Nelleke
|De website werkt perfect waardoor bestellen en betalen van het bloemetje geen problemen opleverde. Echter bij navraag hoorde ik dat het bloemetje helemaal niet was geleverd Het verrassingseffect wat ik met het bloemetje voor ogen had was dus helaas mislukt. Na een paar dagen wachten en nog eens navragen heb ik de klantenservice gebeld. Daar werd ik vriendelijk te woord gestaan. Gelukkig had ik de gegevens van ordernummer besteldatum en betalingsbevestiging bij de hand want in het systeem stond mijn bestelling als foutmelding . Ik vind het op z n minst vreemd dat ik hiervan niet op de hoogte ben gesteld temeer omdat men toen niet is overgegaan tot levering van de bloemen. Had ik zelf niet aan de bel getrokken dan was dat bloemetje wel betaald maar nooit geleverd Toen dit probleem telefonisch was opgehelderd en zij ook de conclusie trokken dat er niets mis was met de betaling zijn de bloemen alsnog geleverd. Wel is het jammer dat ik geen vergoeding compensatie voor deze fout heb gekregen. Dat had zeker een beter beeld gegeven van de klantvriendelijkheid en service. Kortom ik twijfel of ik nog eens van de service van dit bedrijf gebruik zal maken.
Verbeterpunten of tips
Informeer de klant als er mogelijke problemen zijn waardoor men niet direct kan overgaan tot levering van de bloemen