De opticien van Corneo heeft mijn titanium montuur perfect laten lassen voor een zeer redelijk bedrag. Hierdoor kan ik mijn bril waarvan het neusgedeelte gebroken was weer gebruiken en was ik geen honderden euro’s kwijt aan een nieuwe bril met glazen. Een andere opticien in Weesp vertelde dat die er niets meer mee kon. Ik woon wat verder van Purmerend en ik kon de kapotte bril opsturen. Het verdere verloop is helder gecommuniceerd via de telefoon met een uitstekend resultaat. Erg blij mee!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Lahcen
|
De eigenaar weigerde me mijn brilrecept mee te geven,
waar ik wettelijk gezien recht op had, uit angst dat
ik bij de volgende bril naar zijn concurrent zou gaan
en werd me de deur gewezen!!
Ik had bij hem twee brillen gekocht en fundoscopie
heeft hij bij mijn zorgverzekeraar gedeclareerd.
Zeer arrogant en disrespectvol!!
In tegenstelling tot zijn vrouw.
Volgende keer toch liever naar HansAnders,
Specsavers of andere brillengigant.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Mariana
|
Ik koop hier altijd mijn lenzen en brillen. In het verleden heb ik meerdere negatieve ervaringen gehad met de Specsavers, Pearl, Hans Anders etc. Eens binnen gestapt bij Cornea Brillen en nooit meer overgestapt naar een ander! k ben voornamelijk zeer te spreken over de deskundigheid van de opticiens. De lenzen die ik elders had aangeschaft was altijd een probleem mee en dit was na één keer verdwenen na mijn bezoek aan deze winkel. Het verschil in kwaliteit van de brillen en glazen is ook heel goed te merken. Verder is het personeel altijd supervriendelijk en behulpzaam. Kortom, mij krijg je hier niet meer weg!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Frankie
|
Cornea Optiek Reigersbos, ondernemer Roland......... heeft geen deugdelijke waarborgstelling bij de KvK tot teruggave als wel coulantheid binnen haar niet deugdelijke gemeten varifocuslenzen. En het bedrag van €622,00 te hebben geïnd en teruggave hiervan niet mogelijk is. En ook voor een bedrag van €300,00 in teruggave hiervan niet te willen voldoen. Deze winkel is opticien geheel niet betrouwbaar als ondernemer zijnde. Laat je niet misleiden door zijn mooie praatjes. Mijn advies is hier geen lenzen en brillen aan te meten. Kan niet focussen op sterkte en wensen van de klant. Gezien mijn slechte ervaring. En te zijn getild voor €622,00.
5.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Hetty
|
Drie maand geleden ga ik voor een brilreparatie naar Cornea. Mij wordt aangeraden een nieuwe bril te kopen. Na twintig minuten meting meldde de opticien dat ze de gegevens kwijt was en de meting over moest, in haast dan. De oogmeting gebeurt dusdanig onder spierstress dat ik thuisgekomen niet meer zonder pijn uit mijn stoel kon. Hernia, die drie maanden duurde. Na een aangetekende brief hierover, geen antwoord. Ik kijk twee weken geleden op de site wanneer hun vakantieperiode is; staat niet vermeld. Dus ik ga tevergeefs nog met pijn erheen om voor een gesloten deur te staan wegens vakantie. Ik ga vandaag weer, de bril heeft niet de juiste glazen, is onscherp. Dus ik vraag mijn geld terug. De opticien zegt dat ze mijn aangetekende brief niet heeft gezien. Moet ik volgende week voor terugkomen als 'de baas' er is om mijn geld terug te krijgen.
Zeer klantonvriendelijke zaak dus, niet professioneel en TE MIJDEN.
8 Reviews Plaats review
Frank de Wit
|De opticien van Corneo heeft mijn titanium montuur perfect laten lassen voor een zeer redelijk bedrag. Hierdoor kan ik mijn bril waarvan het neusgedeelte gebroken was weer gebruiken en was ik geen honderden euro’s kwijt aan een nieuwe bril met glazen. Een andere opticien in Weesp vertelde dat die er niets meer mee kon. Ik woon wat verder van Purmerend en ik kon de kapotte bril opsturen. Het verdere verloop is helder gecommuniceerd via de telefoon met een uitstekend resultaat. Erg blij mee!
Lahcen
|De eigenaar weigerde me mijn brilrecept mee te geven,
waar ik wettelijk gezien recht op had, uit angst dat
ik bij de volgende bril naar zijn concurrent zou gaan
en werd me de deur gewezen!!
Ik had bij hem twee brillen gekocht en fundoscopie
heeft hij bij mijn zorgverzekeraar gedeclareerd.
Zeer arrogant en disrespectvol!!
In tegenstelling tot zijn vrouw.
Volgende keer toch liever naar HansAnders,
Specsavers of andere brillengigant.
Mariana
|Ik koop hier altijd mijn lenzen en brillen. In het verleden heb ik meerdere negatieve ervaringen gehad met de Specsavers, Pearl, Hans Anders etc. Eens binnen gestapt bij Cornea Brillen en nooit meer overgestapt naar een ander! k ben voornamelijk zeer te spreken over de deskundigheid van de opticiens. De lenzen die ik elders had aangeschaft was altijd een probleem mee en dit was na één keer verdwenen na mijn bezoek aan deze winkel. Het verschil in kwaliteit van de brillen en glazen is ook heel goed te merken. Verder is het personeel altijd supervriendelijk en behulpzaam. Kortom, mij krijg je hier niet meer weg!
Frankie
|Cornea Optiek Reigersbos, ondernemer Roland......... heeft geen deugdelijke waarborgstelling bij de KvK tot teruggave als wel coulantheid binnen haar niet deugdelijke gemeten varifocuslenzen. En het bedrag van €622,00 te hebben geïnd en teruggave hiervan niet mogelijk is. En ook voor een bedrag van €300,00 in teruggave hiervan niet te willen voldoen. Deze winkel is opticien geheel niet betrouwbaar als ondernemer zijnde. Laat je niet misleiden door zijn mooie praatjes. Mijn advies is hier geen lenzen en brillen aan te meten. Kan niet focussen op sterkte en wensen van de klant. Gezien mijn slechte ervaring. En te zijn getild voor €622,00.
Hetty
|Drie maand geleden ga ik voor een brilreparatie naar Cornea. Mij wordt aangeraden een nieuwe bril te kopen. Na twintig minuten meting meldde de opticien dat ze de gegevens kwijt was en de meting over moest, in haast dan. De oogmeting gebeurt dusdanig onder spierstress dat ik thuisgekomen niet meer zonder pijn uit mijn stoel kon. Hernia, die drie maanden duurde. Na een aangetekende brief hierover, geen antwoord. Ik kijk twee weken geleden op de site wanneer hun vakantieperiode is; staat niet vermeld. Dus ik ga tevergeefs nog met pijn erheen om voor een gesloten deur te staan wegens vakantie. Ik ga vandaag weer, de bril heeft niet de juiste glazen, is onscherp. Dus ik vraag mijn geld terug. De opticien zegt dat ze mijn aangetekende brief niet heeft gezien. Moet ik volgende week voor terugkomen als 'de baas' er is om mijn geld terug te krijgen.
Zeer klantonvriendelijke zaak dus, niet professioneel en TE MIJDEN.