Wat een arrogantie en een slechte service en niet de eerste keer wel de laatste keer! Ze denken dat ze wel beter weten dan de klant 3 keer niet de juiste glazen en mij wijs willen maken dat ik het hiermee moet doen terwijl ik met de oude bril van 5 jaar terug beter kon zien van ver en daar wilde hij niet over weten. Uiteindelijk oog metingen gedaan bij de oogarts toen was het wel ooh nee dit dat. En vooral de arrogante toon en klant onvriendelijkheid. Mijn advies aan iedereen niet bij hun
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Piet W. A.
|
Maandag een week geleden kwam ik bij Specsavers Buikslotermeerplein.
Mijn ogen werden naar tevredenheid gemeten en daarna werd ik door Karin geholpen bij het uitzoeken van een montuur. Karin hielp en begeleidde mij heel goed, zoals bij de technische info over de glazen als over het kostenplaatje. Uiteindelijk kocht ik er 2 brillen. Omdat ik op dat moment geen bril droeg deed Karin haar best om zsm een bril te leveren. Afgelopen vrijdag was 1 bril klaar en ik ben er heel tevreden over. Bij de aflevering werd ik goed door Vera geholpen: geduldig, rustig, goedlachs etc. De 2e bril is in aantocht. Chapea Specsavers Amsterdam Noord tot de volgende bestelling.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Jan
|
Heel goede ervaring bij specsavers Amsterdam Noord. Deskundige en vriendelijke medewerkers.
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
A.Lada
|
Bril wordt niet op tijd ingeleverd. Je wordt niet gebeld om te waarschuwen dat het product niet op tijd is en ook niet wanneer deze binnen is.
Dus je moet zelf ieder keer naar de winkel gaan om hun leugens te horen dat je werd gebeld of dat je wordt gebeld.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Klant van Amsterdam-Noord Specsavers
|
ik kreeg bij het kopen van mijn nieuwe bril goede adviezen
64 Reviews Plaats review
Said
|Wat een arrogantie en een slechte service en niet de eerste keer wel de laatste keer! Ze denken dat ze wel beter weten dan de klant 3 keer niet de juiste glazen en mij wijs willen maken dat ik het hiermee moet doen terwijl ik met de oude bril van 5 jaar terug beter kon zien van ver en daar wilde hij niet over weten. Uiteindelijk oog metingen gedaan bij de oogarts toen was het wel ooh nee dit dat. En vooral de arrogante toon en klant onvriendelijkheid. Mijn advies aan iedereen niet bij hun
Piet W. A.
|Maandag een week geleden kwam ik bij Specsavers Buikslotermeerplein.
Mijn ogen werden naar tevredenheid gemeten en daarna werd ik door Karin geholpen bij het uitzoeken van een montuur. Karin hielp en begeleidde mij heel goed, zoals bij de technische info over de glazen als over het kostenplaatje. Uiteindelijk kocht ik er 2 brillen. Omdat ik op dat moment geen bril droeg deed Karin haar best om zsm een bril te leveren. Afgelopen vrijdag was 1 bril klaar en ik ben er heel tevreden over. Bij de aflevering werd ik goed door Vera geholpen: geduldig, rustig, goedlachs etc. De 2e bril is in aantocht. Chapea Specsavers Amsterdam Noord tot de volgende bestelling.
Jan
|Heel goede ervaring bij specsavers Amsterdam Noord. Deskundige en vriendelijke medewerkers.
A.Lada
|Bril wordt niet op tijd ingeleverd. Je wordt niet gebeld om te waarschuwen dat het product niet op tijd is en ook niet wanneer deze binnen is.
Dus je moet zelf ieder keer naar de winkel gaan om hun leugens te horen dat je werd gebeld of dat je wordt gebeld.
Klant van Amsterdam-Noord Specsavers
|ik kreeg bij het kopen van mijn nieuwe bril goede adviezen