Op 21 augustus kreeg ik een brief voor aanpassing van mn bedrijfsautoverzekering per 30 september 2018. Een kleine en redelijke verhoging zou misschien begrijpelijk en acceptabel zijn maar een verhoging van 651,81 naar 1023,72 euro komt je toch rauw op je dak vallen en is niet te accepteren en toch niet uit te leggen cq te verkopen naar de klant? dat is een prijsverhoging van ruim 57 % Natuurlijk een e-mailtje naar Centraal beheer gestuurd en gelukkig kreeg ik al snel een berichtje terug van directeur ***persoonlijk ???? altijd fijn.. Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij nemen dit zo spoedig mogelijk in behandeling. Wij reageren uiterlijk binnen 5 á 10 werkdagen. Heeft u eerder vragen, bel ons gerust: (055) 579 8600. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, *** directeur Zakelijk helaas is het nu inmiddels 6 september en jullie raden het al, *** heeft niets meer van zich laten horen en helaas zijn de 5 a 10 dagen reactietijd allang verstreken en heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen op mijn vraag waarom deze bizarre prijsverhoging van 57% op m'n MKB verzekering. Ik neem maar aan dat ze bij "Zakelijk" nog steeds driftig bezig zijn een goede verklaring uit te werken en dat deze wat meer tijd kost dan vooraf gedacht
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Channoux
|
Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.
Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.
Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De 'service' duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Channoux
|
Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.
Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.
Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De 'service' duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Helna Verheijen
|
Wij hebben al jaren onze verzekering bij Centraal Beheer, en zijn zeer tevreden over de afhandeling bij een schade (service van de medewerkers), de snelheid waarmee, (klantgericht) het te woord staan bij vragen (vriendelijk) Prijs/kwaliteit verhouding, ( normaal)
Voor ons een goede en betrouwbare verzekering.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Trudy Bosveld
|
Uitstekend bedrijf denkt met de klant mee en verleend uitstekende service een echte aanrader!
236 Reviews Plaats review
kees
|Op 21 augustus kreeg ik een brief voor aanpassing van mn bedrijfsautoverzekering per 30 september 2018. Een kleine en redelijke verhoging zou misschien begrijpelijk en acceptabel zijn maar een verhoging van 651,81 naar 1023,72 euro komt je toch rauw op je dak vallen en is niet te accepteren en toch niet uit te leggen cq te verkopen naar de klant? dat is een prijsverhoging van ruim 57 % Natuurlijk een e-mailtje naar Centraal beheer gestuurd en gelukkig kreeg ik al snel een berichtje terug van directeur ***persoonlijk ???? altijd fijn.. Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Wij nemen dit zo spoedig mogelijk in behandeling. Wij reageren uiterlijk binnen 5 á 10 werkdagen. Heeft u eerder vragen, bel ons gerust: (055) 579 8600. U bereikt ons van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 17.30 uur. Wij helpen u graag. Met vriendelijke groet, *** directeur Zakelijk helaas is het nu inmiddels 6 september en jullie raden het al, *** heeft niets meer van zich laten horen en helaas zijn de 5 a 10 dagen reactietijd allang verstreken en heb ik nog steeds geen antwoord mogen ontvangen op mijn vraag waarom deze bizarre prijsverhoging van 57% op m'n MKB verzekering. Ik neem maar aan dat ze bij "Zakelijk" nog steeds driftig bezig zijn een goede verklaring uit te werken en dat deze wat meer tijd kost dan vooraf gedacht
Channoux
|Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.
Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.
Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De 'service' duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.
Channoux
|Net na het ongeluk het noodnummer proberen te bellen, maar daar was niemand te bereiken. Tot zo ver de 24/7 service. Ik heb daar voor een klacht bij ze ingediend, maar ook niets meer van gehoord.
Je krijgt geen vaste medewerker aangewezen, dus we moesten het verhaal ook iedere keer opnieuw vertellen. Opeens waren er ook dingen toegevoegd die nooit verteld waren. Zoals dat ik opeens betrokken zou zijn geweest en letsel zou hebben, terwijl ik in de trein zat. Die fout mogen ze wat mij betreft niet maken.
Verder wordt je ook totaal niet goed geholpen en zegt iedere medewerker wat anders over wat je kan doen. De 'service' duurt wat mij betreft ook veel te lang met tien werkdagen. De verzekering van de tegenpartij heeft ons meer geholpen dan Achmea.
Helna Verheijen
|Wij hebben al jaren onze verzekering bij Centraal Beheer, en zijn zeer tevreden over de afhandeling bij een schade (service van de medewerkers), de snelheid waarmee, (klantgericht) het te woord staan bij vragen (vriendelijk) Prijs/kwaliteit verhouding, ( normaal)
Voor ons een goede en betrouwbare verzekering.
Trudy Bosveld
|Uitstekend bedrijf denkt met de klant mee en verleend uitstekende service een echte aanrader!