Ik heb voor een hulpvraag met Lesley, Mark en nog een persoon (waarvan ik helaas de naam ben vergeten) gesproken en ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een klantenservice van welk bedrijf dan ook. Ik ben door alle drie de medewerkers zeer geduldig en vriendelijk geholpen van begin tot eind. Van prijs-/kwaliteit heb ik weinig verstand, maar van service des te meer. Ik zou deze maatschappij om die reden absoluut aanraden aan anderen!
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Fokke
|
Service van medewerkers is n.v.t. als je on line een verzekering regelt. Die keuze ontbreekt in de antwoordenlijst met waarderingen. On line gaat overigens zeer snel en accuraat. Ik hoop er weinig gebruik van te hoeven maken als er wat gebeurt, je weet het niet. We zullen zien. Service van de medewerkers krijgt een 5 dan maar omdat eerder genoemde ontbreekt.
8.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Covers
|
Snelle reactie/afhandeling.
9.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Albert
|
Goede informatievoorziening en heldere prijs!
10
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
ferry
|
service van de medewerkers is er niet als je online iets regeld, mijn tussenpersoon is niet bereikbaar in het weekend sinds het overgenomen is door veldsink, dus kon mijn auto niet direct meenemen. ik wist niet dat ik zelf een verzekering kon afsluiten
609 Reviews Plaats review
Freek van Laar
|Ik heb voor een hulpvraag met Lesley, Mark en nog een persoon (waarvan ik helaas de naam ben vergeten) gesproken en ik ben nog nooit zo tevreden geweest met een klantenservice van welk bedrijf dan ook. Ik ben door alle drie de medewerkers zeer geduldig en vriendelijk geholpen van begin tot eind. Van prijs-/kwaliteit heb ik weinig verstand, maar van service des te meer. Ik zou deze maatschappij om die reden absoluut aanraden aan anderen!
Fokke
|Service van medewerkers is n.v.t. als je on line een verzekering regelt. Die keuze ontbreekt in de antwoordenlijst met waarderingen. On line gaat overigens zeer snel en accuraat. Ik hoop er weinig gebruik van te hoeven maken als er wat gebeurt, je weet het niet. We zullen zien. Service van de medewerkers krijgt een 5 dan maar omdat eerder genoemde ontbreekt.
Covers
|Snelle reactie/afhandeling.
Albert
|Goede informatievoorziening en heldere prijs!
ferry
|service van de medewerkers is er niet als je online iets regeld, mijn tussenpersoon is niet bereikbaar in het weekend sinds het overgenomen is door veldsink, dus kon mijn auto niet direct meenemen. ik wist niet dat ik zelf een verzekering kon afsluiten