Geen overleg vervangen ruitenwissers
Duur grapje (90 euro)
Hooghartige baliemedewerker
Je kan bellen of mailen geen reactie nog een paar keer gebeld eindelijk terug gebeld
Was 40 jaar klant bij de Koning tot alle tevredenheid (kom er nu niet meer)
Maas heeft De Koning verziekt
Zal het zeker delen aan familie die er ook komen
Wat mij betreft geen aanrader
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Alexander
|
Mijn auto is er heen gebracht in verband met een benzinelekkage. Er brandden toen geen motormanagementlampjes.
Er is geen enkel contact te krijgen met de serviceafdeling van M. de Koning in Capelle a/d IJssel. Van de 15 contactpogingen in twee weken is er geen enkel keer teruggebeld (bij het ophalen van de auto werd daarover gezegd dat ze het te druk hebben om telefoontjes aan te nemen of terug te bellen). Na twee weken werd er gebeld door een monteur.
Het euvel was een gebroken bout. Dat is kennelijk verholpen.
De auto werd meegegeven met een brandend lampje van het motormanagement. Bij de eigen dealer bleek (na een uitgebreidde diagnose) dat er een aantal slangen (2) verkeerd teruggeplaatst zijn.
Absolute afrader om je auto daar in onderhoud te geven!!
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Stoc
|
Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met de Audi-service van De Koning in Capelle aan den IJssel te delen en het spijt me te moeten zeggen dat het verre van bevredigend was.
Als eigenaar van een Audi e-tron had ik gehoopt op een hoogwaardige service, maar helaas was dat niet het geval. Het begon met een oplaadprobleem met een schamele actieradius van 30 km op dat moment. Bij mijn bezoek aan het servicecentrum werd ik geconfronteerd met een totaal gebrek aan oplossingsgerichtheid. Ze hadden geen tijd om naar mijn voertuig te kijken en konden zelfs geen garantie geven dat ze de volgende dag tijd zouden hebben om het te onderzoeken. Hun 'oplossing' was dat ik een huurauto kon huren.
Echter, waarom zou ik betalen voor een huurauto als ik niet eens wist wat er met mijn eigen auto aan de hand was?
Toen ik de leidinggevende om hulp vroeg, kreeg ik slechts herhaalde excuses te horen over het feit dat auto's van drie jaar oud kapot kunnen gaan en dat ze onderbemand waren. Ik heb hem de vraag 2x gesteld: stuur je mij naar een andere dealer en hij zei dat ik het maar moet doen en dat ook de concurrent het druk heeft.
Dit is verre van de klantenservice die ik had verwacht, vooral omdat ik twee nieuwe auto's bij Audi had gekocht.
Gedesillusioneerd ben ik weggegaan zonder enig vooruitzicht op een oplossing of zelfs maar een fatsoenlijk aanbod van hun kant. De volgende ochtend belde ik de concurrent, die gelukkig wel een expressdienst hadden. Zij boden mij de hele dag de mogelijkheid om langs te komen zonder een afspraak te maken.
Mijn vertrouwen in de Audi-service De Koning is ernstig geschaad door deze ervaring, en ik hoop dat Audi serieus overweegt om hun diensten te verbeteren, vooral voor trouwe klanten. Ik wil hier geen klant meer zijn
1.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Rietveld
|
Slechte service 2 maanden bezig geweest met een klacht voor ik geholpen werd toen was de schade aanzienlijk groter geworden omdat ik net buiten de garantie viel verder nieuwe auto gekocht zitten onderdelen los, slecht gemonteerd weken op werkend gps moeten wachten
2.0
De lokatie
De service
De informatieverstrekking
De medewerkers
Leo
|
Berekenen alvast de prijs voor 2024 terwijl de auto nu aangeschaft gaat worden en op voorraad staat (!) Totaal 5.000 euro! De informatie die ik telefonisch krijg is dat ze zelf de verkoopprijzen bepalen. Ik ga even verder kijken.
10 Reviews Plaats review
Wiepking
|Geen overleg vervangen ruitenwissers
Duur grapje (90 euro)
Hooghartige baliemedewerker
Je kan bellen of mailen geen reactie nog een paar keer gebeld eindelijk terug gebeld
Was 40 jaar klant bij de Koning tot alle tevredenheid (kom er nu niet meer)
Maas heeft De Koning verziekt
Zal het zeker delen aan familie die er ook komen
Wat mij betreft geen aanrader
Alexander
|Mijn auto is er heen gebracht in verband met een benzinelekkage. Er brandden toen geen motormanagementlampjes.
Er is geen enkel contact te krijgen met de serviceafdeling van M. de Koning in Capelle a/d IJssel. Van de 15 contactpogingen in twee weken is er geen enkel keer teruggebeld (bij het ophalen van de auto werd daarover gezegd dat ze het te druk hebben om telefoontjes aan te nemen of terug te bellen). Na twee weken werd er gebeld door een monteur.
Het euvel was een gebroken bout. Dat is kennelijk verholpen.
De auto werd meegegeven met een brandend lampje van het motormanagement. Bij de eigen dealer bleek (na een uitgebreidde diagnose) dat er een aantal slangen (2) verkeerd teruggeplaatst zijn.
Absolute afrader om je auto daar in onderhoud te geven!!
Stoc
|Ik voel me genoodzaakt om mijn recente ervaring met de Audi-service van De Koning in Capelle aan den IJssel te delen en het spijt me te moeten zeggen dat het verre van bevredigend was.
Als eigenaar van een Audi e-tron had ik gehoopt op een hoogwaardige service, maar helaas was dat niet het geval. Het begon met een oplaadprobleem met een schamele actieradius van 30 km op dat moment. Bij mijn bezoek aan het servicecentrum werd ik geconfronteerd met een totaal gebrek aan oplossingsgerichtheid. Ze hadden geen tijd om naar mijn voertuig te kijken en konden zelfs geen garantie geven dat ze de volgende dag tijd zouden hebben om het te onderzoeken. Hun 'oplossing' was dat ik een huurauto kon huren.
Echter, waarom zou ik betalen voor een huurauto als ik niet eens wist wat er met mijn eigen auto aan de hand was?
Toen ik de leidinggevende om hulp vroeg, kreeg ik slechts herhaalde excuses te horen over het feit dat auto's van drie jaar oud kapot kunnen gaan en dat ze onderbemand waren. Ik heb hem de vraag 2x gesteld: stuur je mij naar een andere dealer en hij zei dat ik het maar moet doen en dat ook de concurrent het druk heeft.
Dit is verre van de klantenservice die ik had verwacht, vooral omdat ik twee nieuwe auto's bij Audi had gekocht.
Gedesillusioneerd ben ik weggegaan zonder enig vooruitzicht op een oplossing of zelfs maar een fatsoenlijk aanbod van hun kant. De volgende ochtend belde ik de concurrent, die gelukkig wel een expressdienst hadden. Zij boden mij de hele dag de mogelijkheid om langs te komen zonder een afspraak te maken.
Mijn vertrouwen in de Audi-service De Koning is ernstig geschaad door deze ervaring, en ik hoop dat Audi serieus overweegt om hun diensten te verbeteren, vooral voor trouwe klanten. Ik wil hier geen klant meer zijn
Rietveld
|Slechte service 2 maanden bezig geweest met een klacht voor ik geholpen werd toen was de schade aanzienlijk groter geworden omdat ik net buiten de garantie viel verder nieuwe auto gekocht zitten onderdelen los, slecht gemonteerd weken op werkend gps moeten wachten
Leo
|Berekenen alvast de prijs voor 2024 terwijl de auto nu aangeschaft gaat worden en op voorraad staat (!) Totaal 5.000 euro! De informatie die ik telefonisch krijg is dat ze zelf de verkoopprijzen bepalen. Ik ga even verder kijken.