Jarenlang klant maar recent een zeer nare ervaring. Een Eurom Alutherm 2000 wordt behoorlijk beschadigd toegeleverd. Opde foto was niets te zien. Bij de concrete beschrijving stond 'gebruikerssporen'. Verder stond in algemene termen dat het toestel defect, beschadigd kon zijn. Dit staat niet vermeld in de concrete beschrijving. Eén medewerker zegt toe voor 20% reductie. Een volgende medewerker stelt geen reductie. ... Verdere communicatie blijkt niet mogelijk. Voel me bedrogen en door BVA Auctions en door Triple J Online die uiteindelijk de afzender blijkt te zijn en in het geheel niet antwoordt.
3.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Bert
|
Veiling voor AIRCO. Het blijkt echter een aircooler te zijn. Prijs dus veel te hoog. Blijkbaar hadden anderen ook op de foute info geboden. Klantenservice geeft geen gehoor. Had ik maar beter moeten checken. Pure misleiding.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
marc
|
Grote kans dat je artikelen niet ontvangt bij een lage prijs.
Heb op 2 verschillende veilingen 2 artikelen gekocht voor een lage prijs. Beide veilingen zouden de artikelen opsturen. Waarschijnlijk vonden ze de door mij geboden prijs te laag en zijn de artikelen nooit verstuurd. BVA heeft mij voorgesteld het betaalde bedrag terug te storten maar dit accepteer ik niet omdat ik de waarde van de artikelen wil ontvangen.
Ik zal mijn belangen via mijn rechts- bijstand verzekering laten behartigen.
Dus als je een kavel koopt tegen een lage prijs houd er dan rekening mee dat je het niet gaat krijgen,
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
klantgerichtheid
service van de medewerkers
informatieverstrekking
Marc
|
Verkeerde koelkast geleverd. Dan moet je heel moeizaam via de chat reclameren; bellen kan niet. Je krijgt je geld pas terug als ze het kavel teruggehaald hebben, waar ze heel lang over doen (alsof een koelkast niet in de weg staat) en bovendien onjuiste retouropdrachten geven. Nog steeds te wachten op een passende recatie.
Foutje kan altijd gebeuren en super vervelend dat de verkeerd geleverde koelkast niet omgeruild kan worden voor het door mij gewonnen kavel/de juiste, betaalde koelkast. Maar dan die uitermate slechte klachtafhandeling! Echt slecht!
17459 Reviews Plaats review
Stern
|Helaas *** door BVA, mensen koop hier niks
Michielssens
|Jarenlang klant maar recent een zeer nare ervaring. Een Eurom Alutherm 2000 wordt behoorlijk beschadigd toegeleverd. Opde foto was niets te zien. Bij de concrete beschrijving stond 'gebruikerssporen'. Verder stond in algemene termen dat het toestel defect, beschadigd kon zijn. Dit staat niet vermeld in de concrete beschrijving. Eén medewerker zegt toe voor 20% reductie. Een volgende medewerker stelt geen reductie. ... Verdere communicatie blijkt niet mogelijk. Voel me bedrogen en door BVA Auctions en door Triple J Online die uiteindelijk de afzender blijkt te zijn en in het geheel niet antwoordt.
Bert
|Veiling voor AIRCO. Het blijkt echter een aircooler te zijn. Prijs dus veel te hoog. Blijkbaar hadden anderen ook op de foute info geboden. Klantenservice geeft geen gehoor. Had ik maar beter moeten checken. Pure misleiding.
marc
|Grote kans dat je artikelen niet ontvangt bij een lage prijs.
Heb op 2 verschillende veilingen 2 artikelen gekocht voor een lage prijs. Beide veilingen zouden de artikelen opsturen. Waarschijnlijk vonden ze de door mij geboden prijs te laag en zijn de artikelen nooit verstuurd. BVA heeft mij voorgesteld het betaalde bedrag terug te storten maar dit accepteer ik niet omdat ik de waarde van de artikelen wil ontvangen.
Ik zal mijn belangen via mijn rechts- bijstand verzekering laten behartigen.
Dus als je een kavel koopt tegen een lage prijs houd er dan rekening mee dat je het niet gaat krijgen,
Marc
|Verkeerde koelkast geleverd. Dan moet je heel moeizaam via de chat reclameren; bellen kan niet. Je krijgt je geld pas terug als ze het kavel teruggehaald hebben, waar ze heel lang over doen (alsof een koelkast niet in de weg staat) en bovendien onjuiste retouropdrachten geven. Nog steeds te wachten op een passende recatie.
Foutje kan altijd gebeuren en super vervelend dat de verkeerd geleverde koelkast niet omgeruild kan worden voor het door mij gewonnen kavel/de juiste, betaalde koelkast. Maar dan die uitermate slechte klachtafhandeling! Echt slecht!