Ik wou van het weekend een bestelling plaatsen voor het Senseo servies, alleen toen ik niet betalen met iDeal.
Ik heb het vervolgens op zondag en maandag nogmaals geprobeerd zonder succes. Op woensdag wou ik het weer proberen, maar toen bleek die actie dus niet meer te zijn van 1+1 . Ik heb vervolgens een e-mail gestuurd en op mijn tweede e-mail heb ik geen antwoord ontvangen. Vervolgens maar even gebeld met blond Amsterdam zelf en gevraagd of ze uit coulance wat konden betekenen. Maar nee dat kon natuurlijk niet, want er waren meerdere bestellingen gedaan en daar was geen probleem mee. Nou bij mij dus wel, als ik niet kan betalen hoe moet ik het dan doen!!!!!!!!!!!
Vind dit echt niet klantvriendelijk
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Janine
|
8 maanden geleden 6 diner borden, 6 gebaksborden en 6 kommen gekocht. Ondertussen hebben ze allemaal barsten en stukken eruit. Reactie vanuit blond is zij gaan niets vergoeden of vervangen. Zij geven geen garantie en geven ons de schuld van nalatigheid. Schande! Hele slechte kwaliteit en hele slechte service. Wij zouden het iedereen afraden! Het servies ziet er leuk uit maar is niet om te gebruiken alleen om naar te kijken. Wij hebben €150 verspilt en schamen ons iedere keer weer als de borden van blond amsterdam op tafel staan.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Alex schrauwen
|
Heel erg goed bedrijf .levering kan wat langer duren maar ja wachten op een cadeautje is altijd leuk.al die zeurkousen altijd.we hebben al een aantal bestellingen gedaan het wordt super goed verpakt .helaas lukt het de transporteur nog iets stuk te krijgen.gelukkig wordt het super opgelost en zijn we erg tevreden .heel erg bedankt wij gaan door met verzamelen
10
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Niet tevreden
|
Voor het eerst wat bij dit bedrijf besteld. 2 artikelen niet ontvangen, 1 artikel stuk en 1 zit een vlek in die ik er zelf niet uit kan krijgen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Sam
|
Slechte kwaliteit kommen van de andC serie. Na paar weken al krassen in het glazuur.
17 Reviews Plaats review
Natasja
|Ik wou van het weekend een bestelling plaatsen voor het Senseo servies, alleen toen ik niet betalen met iDeal.
Ik heb het vervolgens op zondag en maandag nogmaals geprobeerd zonder succes. Op woensdag wou ik het weer proberen, maar toen bleek die actie dus niet meer te zijn van 1+1 . Ik heb vervolgens een e-mail gestuurd en op mijn tweede e-mail heb ik geen antwoord ontvangen. Vervolgens maar even gebeld met blond Amsterdam zelf en gevraagd of ze uit coulance wat konden betekenen. Maar nee dat kon natuurlijk niet, want er waren meerdere bestellingen gedaan en daar was geen probleem mee. Nou bij mij dus wel, als ik niet kan betalen hoe moet ik het dan doen!!!!!!!!!!!
Vind dit echt niet klantvriendelijk
Janine
|8 maanden geleden 6 diner borden, 6 gebaksborden en 6 kommen gekocht. Ondertussen hebben ze allemaal barsten en stukken eruit. Reactie vanuit blond is zij gaan niets vergoeden of vervangen. Zij geven geen garantie en geven ons de schuld van nalatigheid. Schande! Hele slechte kwaliteit en hele slechte service. Wij zouden het iedereen afraden! Het servies ziet er leuk uit maar is niet om te gebruiken alleen om naar te kijken. Wij hebben €150 verspilt en schamen ons iedere keer weer als de borden van blond amsterdam op tafel staan.
Alex schrauwen
|Heel erg goed bedrijf .levering kan wat langer duren maar ja wachten op een cadeautje is altijd leuk.al die zeurkousen altijd.we hebben al een aantal bestellingen gedaan het wordt super goed verpakt .helaas lukt het de transporteur nog iets stuk te krijgen.gelukkig wordt het super opgelost en zijn we erg tevreden .heel erg bedankt wij gaan door met verzamelen
Niet tevreden
|Voor het eerst wat bij dit bedrijf besteld. 2 artikelen niet ontvangen, 1 artikel stuk en 1 zit een vlek in die ik er zelf niet uit kan krijgen.
Sam
|Slechte kwaliteit kommen van de andC serie. Na paar weken al krassen in het glazuur.