Contact gehad met de klantenservice omdat ik mijn geld van het betaalverzoek nog niet heb na 9 dagen. Je krijgt standaard antwoorden en ze doen niets. Er wordt gezegd dat het geld er binnen 7 dagen is. En daarmee kappen ze de chat af. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Ik ben 5 uur bezig geweest om een antwoord te krijgen maar ze beëindigen gewoon de chat. Met het betalingsplatform is het contact nog erger. Helemaal geen contact behalve een chatbox die maar steeds in herhaling valt omdat de vraag niet begrepen wordt. Ik raak hier zo gefrustreerd van. Ik wil gewoon mijn geld. Grrr
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jennifer
|
Marktplaats vertelt mij net dat ze een systeem hebben dat jou notificaties soms aan of uitzet. In mijn geval was het uit en kreeg ik dus niet meer mails binnen van een nieuw bod of bericht. Ben hierdoor een verkoop van 1300 misgelopen en het enige wat Marktplaats daarop te melden had was; Sorry voor het ongemak en download even de app, want alleen daar kun je de notificaties weer aanzetten. Belachelijk dit. Ik ga via een andere site verkopen.
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
lemmens
|
al tweemaal ***. ook als je het meld, doet marktplaats niets. hulpchat is waardeloos, lang wachten, regelmatig afgebroken, uiteindelijk enig antwoord we doen niets ga maar naar de politie. als de verkoper niet meer reageert kan je zelfs geen negatieve recensie plaatsen. *** kunnen gewoon hun gang blijven gaan.
2.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Andre
|
Ja ook ik ben opgelicht via Marktplaats. Onmiddellijk gemeld. 14 dagen later ...zoekertje staat nog steeds online. Ja we doen ons best!!
1.0
prijs/kwaliteit verhouding
service van de medewerkers
Jasmine
|
Ik heb nooit last gehad van spam totdat ik mijn telefoonnummer had geverifieerd op Marktplaats. Oplichters en mensen die aan fishing doen gebruiken dit gewoon om berichten naar je toe te sturen met: “Er is een pakketje onderweg naar uw adres.” Gevolg door een linkje die frauduleus is. Of een ander verhaal zoals: “ Uw betaalpas is verouderd en vervalt over 2 dagen.” Die lompe patsers hopen natuurlijk een oudere te treffen en op te lichten. Enorm teleurgesteld dat dit gebeurt dames en heren. Net als de prostitués die in het midden van de nacht advertenties op Marktplaats zetten met titels als “iMac, MacBook” , en andere dure merk producten om aandacht te lokken van mensen, voornamelijk door zichzelf in een populaire categorie te vestigen en pikante fotos te gebruiken van hun lichamen. Komt meestal ook nog eens in de “aanbevolen advertenties” terecht. Marktplaats medewerkers,het is tijd om het technologische aspect van de website op te schroeven. Artificiele intelligentie kan dat soort afbeeldingen makkelijk filteren. Hoop dat er nog echte mensen werken voor het bedrijf want voor mijn gevoel is het allemaal geautomatiseert.
863 Reviews Plaats review
Sandra Ruck
|Contact gehad met de klantenservice omdat ik mijn geld van het betaalverzoek nog niet heb na 9 dagen. Je krijgt standaard antwoorden en ze doen niets. Er wordt gezegd dat het geld er binnen 7 dagen is. En daarmee kappen ze de chat af. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Ik ben 5 uur bezig geweest om een antwoord te krijgen maar ze beëindigen gewoon de chat. Met het betalingsplatform is het contact nog erger. Helemaal geen contact behalve een chatbox die maar steeds in herhaling valt omdat de vraag niet begrepen wordt. Ik raak hier zo gefrustreerd van. Ik wil gewoon mijn geld. Grrr
Jennifer
|Marktplaats vertelt mij net dat ze een systeem hebben dat jou notificaties soms aan of uitzet. In mijn geval was het uit en kreeg ik dus niet meer mails binnen van een nieuw bod of bericht. Ben hierdoor een verkoop van 1300 misgelopen en het enige wat Marktplaats daarop te melden had was; Sorry voor het ongemak en download even de app, want alleen daar kun je de notificaties weer aanzetten. Belachelijk dit. Ik ga via een andere site verkopen.
lemmens
|al tweemaal ***. ook als je het meld, doet marktplaats niets. hulpchat is waardeloos, lang wachten, regelmatig afgebroken, uiteindelijk enig antwoord we doen niets ga maar naar de politie. als de verkoper niet meer reageert kan je zelfs geen negatieve recensie plaatsen. *** kunnen gewoon hun gang blijven gaan.
Andre
|Ja ook ik ben opgelicht via Marktplaats. Onmiddellijk gemeld. 14 dagen later ...zoekertje staat nog steeds online. Ja we doen ons best!!
Jasmine
|Ik heb nooit last gehad van spam totdat ik mijn telefoonnummer had geverifieerd op Marktplaats. Oplichters en mensen die aan fishing doen gebruiken dit gewoon om berichten naar je toe te sturen met: “Er is een pakketje onderweg naar uw adres.” Gevolg door een linkje die frauduleus is. Of een ander verhaal zoals: “ Uw betaalpas is verouderd en vervalt over 2 dagen.” Die lompe patsers hopen natuurlijk een oudere te treffen en op te lichten. Enorm teleurgesteld dat dit gebeurt dames en heren. Net als de prostitués die in het midden van de nacht advertenties op Marktplaats zetten met titels als “iMac, MacBook” , en andere dure merk producten om aandacht te lokken van mensen, voornamelijk door zichzelf in een populaire categorie te vestigen en pikante fotos te gebruiken van hun lichamen. Komt meestal ook nog eens in de “aanbevolen advertenties” terecht. Marktplaats medewerkers,het is tijd om het technologische aspect van de website op te schroeven. Artificiele intelligentie kan dat soort afbeeldingen makkelijk filteren. Hoop dat er nog echte mensen werken voor het bedrijf want voor mijn gevoel is het allemaal geautomatiseert.
Fijne dag. Wie dit ook maar leest.