Zodra de koop is gesloten , is BLOKKER verder niet thuis bij klachten Zodra de koop is gesloten , is BLOKKER verder niet thuis bij klachten BLOKKER komt met allerlei smoesjes om de garantie af te schuiven met andere woorden geen garantie te geven. GA MAAR NAAR DE FABRIKANT WORDT ER GEZEGD.!
0.0
0
1
mensje
|
Blokker on line: begin er niet aan eertse keer iets besteld online, meteen de laatste, super slechte service, product niet voorradig wordt niet op de site aangeven. Op mails krijg je een automatisch gegenereerd antwoord terug. zelf bellen en weer mailen. Geld word binnen 30 dagen teruggestort, tjonge wat fijn!! Bij telefonische info krijg je een uitgebreide "rondleiding"van de procedures en welke afdelingen er wel niet mee belast zijn, of mij dat als klant iets kan schelen!
0.5
0
1
jisca94
|
Blokker De prijs van de kwaliteit die Blokker levert van haar eigen producten is eigenlijk iets te hoog. Wel geven ze zonder moeilijk doen geld terug als een product niet goed of defect blijkt te zijn.
6.0
0
1
Ana Loncaric
|
DRAMA BLOKKER e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!
1.0
0
1
Henk Rozema
|
kadobonnen niet inleverbaar in de webshop (ondanks belofte) Uw belofte dat de kadobonnen ook te gebruiken zijn in de webwinkel blijkt nog steeds een loze belofte.
Voor mij reden om geen blokkerkadobonnen meer te vragen als kado of vergoeding voor het invullen van enquêtes.
36 Reviews Plaats review
S
|Zodra de koop is gesloten , is BLOKKER verder niet thuis bij klachten
Zodra de koop is gesloten , is BLOKKER verder niet thuis bij klachten BLOKKER komt met allerlei smoesjes om de garantie af te schuiven met andere woorden geen garantie te geven. GA MAAR NAAR DE FABRIKANT WORDT ER GEZEGD.!
mensje
|Blokker on line: begin er niet aan
eertse keer iets besteld online, meteen de laatste, super slechte service, product niet voorradig wordt niet op de site aangeven. Op mails krijg je een automatisch gegenereerd antwoord terug. zelf bellen en weer mailen. Geld word binnen 30 dagen teruggestort, tjonge wat fijn!! Bij telefonische info krijg je een uitgebreide "rondleiding"van de procedures en welke afdelingen er wel niet mee belast zijn, of mij dat als klant iets kan schelen!
jisca94
|Blokker
De prijs van de kwaliteit die Blokker levert van haar eigen producten is eigenlijk iets te hoog. Wel geven ze zonder moeilijk doen geld terug als een product niet goed of defect blijkt te zijn.
Ana Loncaric
|DRAMA BLOKKER
e denkt soms dat je bij een betrouwbaar en bekend bedrijf beter af bent als klant, dit is bij blokker absoluut niet waar. De service is barrrrr slecht en van het kastje naar de muur heeft een heel nieuw level bereikt hier. Levering te laat, vervolgens het product teruggestuurd en na ruim een maand heen en weer mailen nog geen terugbetaling van het aankoopbedrag. Allemaal verschillende mensen die lang elkaar heen werken. Nu, 10 mailtjes verder, een klacht bij klacht nl en 2 keer een half uur telefoongesprek verder, eindelijk voor elkaar gekregen dat IK MIJN geld terugkrijg. Excuses? tegemoetkoming? DRAMA, nooit weer!!
Henk Rozema
|kadobonnen niet inleverbaar in de webshop (ondanks belofte)
Uw belofte dat de kadobonnen ook te gebruiken zijn in de webwinkel blijkt nog steeds een loze belofte.
Voor mij reden om geen blokkerkadobonnen meer te vragen als kado of vergoeding voor het invullen van enquêtes.